530D 184 кс. мудно набира
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
530D 184 кс. мудно набира
Здравейте , от известно време си търся такъв автомобил и по разгледах няколко по автокъщите. Харесах един екземпляр с доста запазено купе и салон и мотора работи и пали добре но проблема е че колата изобщо не върви както трябва, набира равномерно но доста бавничко и мудно като след 4000 оборота леко забива все едно няма турбо. Иначе нито пуши нито тресе , в понеже няма къде да закарам на диагностика се обръщам за съвет към вас. Колата ме устройва като цена и състояние и се колебая дали да сваля колкото може цената и да я взема а след това да се търси проблема ! Вие какво ще ме посъветвате ?
Последна промяна dak на 29 Май 2013, 18:02, променена общо 2 пъти
- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 530D 184 кс. мудно набира
Като за начало и откачи буксата на дебитомера.Ако тръгне по-добре,знаеш къде е проблема
Иначе дизел с турбо така не се купува,щото проблемите може да са много,много,много.Пари,пари,пари и после сух,сух,сух
Диагностика задължително!
Иначе дизел с турбо така не се купува,щото проблемите може да са много,много,много.Пари,пари,пари и после сух,сух,сух
Диагностика задължително!
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. мудно набира
Проблема е че колата е без номера и няма как да се закара на диагностика! А не познавам и никой който да я дагностицира на место ... Къде то чно се намира буксата на дебитомера да пробвам по този начин.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 530D 184 кс. мудно набира
помпи под шофьора и резервоара
ниско пред налягане, затова и умира на 4000
ниско пред налягане, затова и умира на 4000

- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: 530D 184 кс. мудно набира
Предположения много - филми всякакви. Не се знае в кой ще влезеш... Всичко зависи от цената на колата, на която ще успееш да я вземеш де.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 530D 184 кс. мудно набира

Читав сервиз + диагностика и всичко ще стане ясно. Горните колеги са като тая от снимката отгоре ...

- LUBO 555
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 641
- Регистриран на: 19.09.2010
- Местоположение: Madrid-Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 528i
- Мечтае да кара: комбайн в парламента
Re: 530D 184 кс. мудно набира
omegaart написа:
Читав сервиз + диагностика и всичко ще стане ясно. Горните колеги са като тая от снимката отгоре ...
С колегите поне посочихме евентуални причини.Ти с какво помогна?
Помпа под седалката, сензор за налягането,който е върху г.филтър и датчик налягане в рейла излизат с все една и съща грешка.Ако въобще излезнат,щото много често не се показват.
Тогава ти ли ще погалиш топката?
Нека му стане ясно на колегата,че причините може да са много и наистина трябва да я види човек,който познава болежките на М57
Еnviado desde mi telefono utilizando taparrabo2
- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: 530D 184 кс. мудно набира
racing_team_vidin написа:помпи под шофьора и резервоара
ниско пред налягане, затова и умира на 4000
Много често срещан проблем при М57 и според мен е вероятно и това да е.Мисля ако се закачи на диагностика ще се види дебита на помпите.Аз и в момента имам проблем с преливната помпа,когато спадне нафтата светва DDE влиза в някакъв авариен режим според мен и край.Странното е,че не всеки път го прави стигъл съм и до резерва за проба и няма проблем.
E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. мудно набира
А възможно ли е колата да е за нова турбина или нещо много скъпо ? Колко би излязъл евентуален ремонт по колата , много ми е спешно? Нагледах се на съсипани купета и съм се спял на тази а отделно и след 2 дни оставам без никаква кола. Цената на която ми я дават е 5000 лв. Колата е със сравнително читав салон и добър външен вид . Чудя се дали да рискувам ?!? Търговеца не се съгласи да изкючим дебитомера да не станел някой гаф .
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: 530D 184 кс. мудно набира
MPOWERfan написа:racing_team_vidin написа:помпи под шофьора и резервоара
ниско пред налягане, затова и умира на 4000
Много често срещан проблем при М57 и според мен е вероятно и това да е.Мисля ако се закачи на диагностика ще се види дебита на помпите.Аз и в момента имам проблем с преливната помпа,когато спадне нафтата светва DDE влиза в някакъв авариен режим според мен и край.Странното е,че не всеки път го прави стигъл съм и до резерва за проба и няма проблем.
И да се закачи на диагностика най-много да покаже ниско налягане, а дебита на помпите с диагностични програми няма как да се види колко точно налягане правят.
- racing_team_vidin
- ентусиаст
-
- Мнения: 1060
- Регистриран на: 10.10.2008
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E65 black- sport package
Re: 530D 184 кс. мудно набира
DAEL написа:MPOWERfan написа:racing_team_vidin написа:помпи под шофьора и резервоара
ниско пред налягане, затова и умира на 4000
Много често срещан проблем при М57 и според мен е вероятно и това да е.Мисля ако се закачи на диагностика ще се види дебита на помпите.Аз и в момента имам проблем с преливната помпа,когато спадне нафтата светва DDE влиза в някакъв авариен режим според мен и край.Странното е,че не всеки път го прави стигъл съм и до резерва за проба и няма проблем.
И да се закачи на диагностика най-много да покаже ниско налягане, а дебита на помпите с диагностични програми няма как да се види колко точно налягане правят.
Инпата мери лайв налягане (говориш за дебит и налягане все едно са 1 и също нещо)
- dak
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 704
- Регистриран на: 29.05.2011
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D 184 кс. седан
Re: 530D 184 кс. мудно набира
Днес отново карах колата , оказа се , че не е чак толкова мудна , 160 , 180 ги вдига без особени затруднения но все пак не върви както се очаква от този мотор , интересното е че върви повече при плавно подаване на газта а не когато я настъпя до долу. Факта е ,че вече я капарирах , чакаме документите и някъде около събота ще ми е в гаража така , че каквото 530Д покаже. Значи колата не беше палена няколко дни , запали от втория оборот т.е веднага , работи тихо и равномерно , грам не пуши при форсиране нито черно нито сиво , мотора на пръв поглед е сух и няма течове , всички есктри функционират:сензор за дъжд , пактроник , климатроник , шибидах и др. Дясната поставка за чаши е повредена и не се отваря и леко е прокъсано оплънението на купето , има 2 ключа с 3те бутона в учудващо добро състояние но единия явно е без батерия и не работи и не свти при натискане червената лампичка. При потегляне съединителя отделя ниско без да тресе. Общо взето това е на пръв поглед пък ще видим на втори
Колата е карана с масло 10В40 до момента но мисля да го сменя с 5В40 на Мотул че съм много доволен от него - какво мислите ? Какво трябва да сменя освен маслото като я взема ???

- MPOWERfan
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 560
- Регистриран на: 19.07.2008
- Местоположение: Перник.
- Пол: Мъж
- Кара: E61/530XD
- Мечтае да кара: на по-евтино гориво.
Re: 530D 184 кс. мудно набира
dak написа:Днес отново карах колата , оказа се , че не е чак толкова мудна , 160 , 180 ги вдига без особени затруднения но все пак не върви както се очаква от този мотор , интересното е че върви повече при плавно подаване на газта а не когато я настъпя до долу. Факта е ,че вече я капарирах , чакаме документите и някъде около събота ще ми е в гаража така , че каквото 530Д покаже. Значи колата не беше палена няколко дни , запали от втория оборот т.е веднага , работи тихо и равномерно , грам не пуши при форсиране нито черно нито сиво , мотора на пръв поглед е сух и няма течове , всички есктри функционират:сензор за дъжд , пактроник , климатроник , шибидах и др. Дясната поставка за чаши е повредена и не се отваря и леко е прокъсано оплънението на купето , има 2 ключа с 3те бутона в учудващо добро състояние но единия явно е без батерия и не работи и не свти при натискане червената лампичка. При потегляне съединителя отделя ниско без да тресе. Общо взето това е на пръв поглед пък ще видим на вториКолата е карана с масло 10В40 до момента но мисля да го сменя с 5В40 на Мотул че съм много доволен от него - какво мислите ? Какво трябва да сменя освен маслото като я взема ???
Аз карам с Castrol Edge и съм много доволен.На пъро четене сменяй масло и всички филтри.Цената найстина е доста добра,щом мотора работи равномерно не тресе не мени оборти не пуши и тн.едва ли е нещо фрапатно поне спред мен.Като я вземеш ще кажеш и снимки ще качиш.

Успех с покупката колега и пиши като има развитие.

E36/E39/E39/E46/E39/E61/E87/61
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
Re: 530D 184 кс. мудно набира
racing_team_vidin написа:DAEL написа:MPOWERfan написа:racing_team_vidin написа:помпи под шофьора и резервоара
ниско пред налягане, затова и умира на 4000
Много често срещан проблем при М57 и според мен е вероятно и това да е.Мисля ако се закачи на диагностика ще се види дебита на помпите.Аз и в момента имам проблем с преливната помпа,когато спадне нафтата светва DDE влиза в някакъв авариен режим според мен и край.Странното е,че не всеки път го прави стигъл съм и до резерва за проба и няма проблем.
И да се закачи на диагностика най-много да покаже ниско налягане, а дебита на помпите с диагностични програми няма как да се види колко точно налягане правят.
Инпата мери лайв налягане (говориш за дебит и налягане все едно са 1 и също нещо)
В четвъртък съм във Видин и, ако искаш може да се видим и да ми покажеш как ИНПА-та мери лайв налягането в барове на помпата за ниско налягане под шофьорската седалка!?

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани