Кво да правя-не знам?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Кво да правя-не знам?

Мнение от kalin4o1986 » 19 Апр 2013, 19:53

Колата е BMW 520І,98г. на 250000км.Проблема е че рязко започна да ми гори масло и то доста-на 1200/1300км.около 1л.масло.Карам с масло Фукс 10на40 с молибден.Изчетох доста теми във форума и аз като повечето колеги смених клапана на картерните газове но за мое съжаление проблема си остана. :banghead: Майстори започнаха да ми говорят за отваряне на мотора.Днес говорих с един по-надежден майстор и той ми каза че ако колата гори това количество масло през гумичките на клапаните и сегментите,то тогава ще си проличи на свещите и щели да имат доста нагар и ако е така тогава да отварям мотора.Свалих свещите и са като от магазина.Да обаче като се спускам по-продължително на скорост и после подам газ колата изпушва яко.Не знам какво да правя :dunno: Ако някой е имал и решил подобен проблем нека да сподели как.
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Апр 2013, 20:15

Ми най-простото - сложи друго масло. Може това да е кофти и да заминава. Виж хубаво и за разни течове. Това е огромен разход на масло... Надали го гори само от гумичките на клапаните.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от landolin » 19 Апр 2013, 20:17

Такова рязко покачване на разхода на маслото ми прилича на някъкъв теч - огледай добре мотора на канал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от kalin4o1986 » 19 Апр 2013, 20:49

Колеги сменил съм всички гарнитури на мотора с изключение на главата.Таи ми масло от семерингата на коляновия вал но не вярвам че ще е толкова много.
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от Dirty M5 driveR » 19 Апр 2013, 21:07

Е докато не отстраниш и най-малкия теч няма да разбереш дали го гори или просто изтича...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от barty » 19 Апр 2013, 21:17

Пробвай с друго масло, имах подобен проблем с едно Е36, което беше с масло Бардал.... смених го с Валволин и спря да харчи
:yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от anzak » 19 Апр 2013, 21:19

тоя харч на масло няма да го спреш със смяна на масло .... ще отваряш мотора не си давай парите за глупости и проби ... да ти сменят това онова че имало шанс да се оправи щом не е спрял разхода от клапана на картерните ... отиваш на нови гумички на клапаните и сегменти
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 357
Регистриран на: 11.09.2010
Местоположение: Кричим
Пол: Мъж

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от mfandakov » 19 Апр 2013, 21:37

Имах такъв проблем преди време и какво ли не пробвах,проблема се реши след сегменти и гумички.
В града човек експлоатира човека,а в селото е точно обратното!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от deyan-enchev » 19 Апр 2013, 23:30

kalin4o1986 написа:Колеги сменил съм всички гарнитури на мотора с изключение на главата.Таи ми масло от семерингата на коляновия вал но не вярвам че ще е толкова много.


Смени я тая "семеринга", че от нея може да ти тече толкова без проблеми.
Тогава се хвърляй в приключението смяна на гумички клапани - от които е малко вероятно изведнъж да ти дава тоя разход.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 278
Регистриран на: 25.01.2011
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 535ix, 2012

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от landolin » 20 Апр 2013, 19:22

Гарнитурата на стойката на масления фимтър как е? При мен тя като се прецака доста масло изчезваше.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 100
Регистриран на: 27.09.2008
Местоположение: tsarevo
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: 760li

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от kalin4o1986 » 20 Апр 2013, 22:34

Тази гарнитура е смених преди няколко дена.Понеже клапана на картерните газове го смених преди няколко седмици и не е оригинален ми прави впечатление че на празен ход като подам малко газ и издава някакви звуци от рода на хълцане и идват точно от клапана а преди това този звук го нямаше и се появи със смяната на клапана.Възможно ли е новия клапан да е ментак и да не работи и въобще проблем ли ще е ако го изулирам този клапан?Има ли вариант да го пробвам дали работи?Без него ще работи ли колата
BMW M-POWER

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от NAPSTERS » 20 Апр 2013, 22:46

Не е зле да провериш и тръбата на маслената щека да не е запушена, става въпрос за разклонението на щеката където се надява долния маркуч от клапана на картерните газове. Ако е запушен ще си сменяш клапани и ефекта ще си е все същия.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от anzak » 21 Апр 2013, 0:31

NAPSTERS написа:Не е зле да провериш и тръбата на маслената щека да не е запушена, става въпрос за разклонението на щеката където се надява долния маркуч от клапана на картерните газове. Ако е запушен ще си сменяш клапани и ефекта ще си е все същия.

имал съм такъв проблем на моя кола обаче такъв разход на масло не е давала плюс това клапана имаше масло вътре а той не е споменал за нещо такова
Барай шишарката Минкеее ....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от gentata » 21 Апр 2013, 2:12

anzak написа:тоя харч на масло няма да го спреш със смяна на масло .... ще отваряш мотора не си давай парите за глупости и проби ... да ти сменят това онова че имало шанс да се оправи щом не е спрял разхода от клапана на картерните ... отиваш на нови гумички на клапаните и сегменти

mfandakov написа:Имах такъв проблем преди време и какво ли не пробвах,проблема се реши след сегменти и гумички.

Как го пратихте човека да отваря двигателя направо. Както по-нагоре споменаха колегите от "заминали" гумички на клапаните или пък маслени сегменти, такъв разход на масло едва ли ще се появи отведнъж. То вярно няма да се отрази зле на двигателя новите сегменти и гумени вложки а само на джоба. Но след ремонта като се окаже че разхода на масло пак ненормален пък с 1500лв (примерно) назад, какво да прави човека :dunno: За това като няма 100%-ово ясен източник на проблема е логично да се почне с най-евтиното.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Кво да правя-не знам?

Мнение от anzak » 21 Апр 2013, 9:12

gentata написа:
anzak написа:тоя харч на масло няма да го спреш със смяна на масло .... ще отваряш мотора не си давай парите за глупости и проби ... да ти сменят това онова че имало шанс да се оправи щом не е спрял разхода от клапана на картерните ... отиваш на нови гумички на клапаните и сегменти

mfandakov написа:Имах такъв проблем преди време и какво ли не пробвах,проблема се реши след сегменти и гумички.

Как го пратихте човека да отваря двигателя направо. Както по-нагоре споменаха колегите от "заминали" гумички на клапаните или пък маслени сегменти, такъв разход на масло едва ли ще се появи отведнъж. То вярно няма да се отрази зле на двигателя новите сегменти и гумени вложки а само на джоба. Но след ремонта като се окаже че разхода на масло пак ненормален пък с 1500лв (примерно) назад, какво да прави човека :dunno: За това като няма 100%-ово ясен източник на проблема е логично да се почне с най-евтиното.

Ти как мислиш дали като смени гумичките и сегментите пак ще е ненормален разхода .......... и според теб от какво друго може да гори масло колата ? Двата други варианта са много фалшиво масло (само че той не споменава преди с какво маслое карал) или вентилация на картерните газове която казва че е сменена и която много лесно се проверява дали е в час особено ако е единичен ванос
Барай шишарката Минкеее ....

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook