530d или 535/40i ?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

530d или 535/40i ?

Мнение от ares2 » 23 Мар 2013, 16:53

Колеги идва момента да се пренеса към раздел Е39
боря се с тези двата модела и ми се иска да подскажете кое е по удачно?
Става дума за поддръжка главно и следователно за горене
(като говорим за газ на бензиновия мотор) :smoke:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4376
Регистриран на: 30.01.2009
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: the real 5er
Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от Dirty M5 driveR » 23 Мар 2013, 17:10

Влади, аз не съм от големите разбирачи на е39, но ето какво мисля по въпроса. Мислил съм си ги много пъти тези неща, защото с повечко пари това би била и моята дилема.

530д
+ доказано здрав мотор
+ много въртящ момент, а й дори да ти поумалее, лесно се пипа с един ремап
+ хубав разход за вървежа си, а и все пак караш колата с горивото, за което е предназначена ;)
+ държат си цената по-добре от бензинови
+ по-нисък данък и гражданска
- по-взискателна поддръжка заради турбина, дюзи и други скъпоструващи неща по съвременните дизели

535/540и. Тука 535и мисля, че е излишен избор. Поне аз така мисля - като ще е V8, да е истински V8
+ по-внушителен вдигател
+ по-непретенциозна поддръжка на бенз. агрегат, но пак си има скъпи нещица като съединител примерно...
- по-високи данъци и такси
- по-висок раход, но с газ ще е добре. Не съм фен на тия газови истории, особено на хубави големи двигатели.

Това ми се върти из главата, като съм изцяло за 530д. Просто съм много голем фен на този комънрейл - въртящ момент от всякакви обороти, и добър разход (особено извънградско)

Дано съм ти бил поне малко полезен. Ще следя темата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от ares2 » 23 Мар 2013, 17:18

да.. определено имаш интересни аргументи по горе.. аз много се клоня към дизела..
но стана един проблем. почти купих едно което беше автомат. оказа се с повредена кутия и до днешна дата ремонта му е 4100 лв.
ясно е че може да се случи с всяка кола, но ме плаши главно скъпотия по този дизелов модел сравнен с добре познатите по старички бензинови машини :)
Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от Bavarcho » 23 Мар 2013, 17:49

535i/540i бих избрал.
Дизела все в един момент ще се почнат дюзи, турбо и т.н.
Пък и осмака си е осмак :ok:

п.с. Карал съм и трите споменати модела.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1212
Регистриран на: 26.07.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
Мечтае да кара: Z8

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от Alexch » 23 Мар 2013, 17:59

Мисля, че имаше стара тема "528 с/щу 530д", където наистина има дилема. При дизела срещу осмака нещата са много различни. Просто трябва да избереш икономия с приличен вървеж или пълния кеф :ok:
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от omegaart » 23 Мар 2013, 18:39

520-ката е истината !!! :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 299
Регистриран на: 13.05.2010
Пол: Мъж
Кара: Е39

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от braina » 23 Мар 2013, 18:51

omegaart написа:520-ката е истината !!! :mhihi:

Машала бе колекга :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525dA
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от audi_rulzzz » 23 Мар 2013, 19:29

При плюсовете и минусите на 540-ката,защо никой не споменава по скъпата подръжка на окачването ?


Както е видно аз съм фен на дизела.... така,че моя личен избор би било 530-ката само,че с ръчни скорости.Пък и във всеки момент,в който ти омалее откъм вървеж,с не много голяма сума можеш да я засилиш доста прилично ;)

Ето например онзи ден в фацебук-а в страницата на маднес гледах една 525-ца дизел напомпана до 310 коня и 770 нютона въртящ момент.При това правена в Бг

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от omegaart » 23 Мар 2013, 20:12

audi_rulzzz написа:При плюсовете и минусите на 540-ката,защо никой не споменава по скъпата подръжка на окачването ?


Както е видно аз съм фен на дизела.... така,че моя личен избор би било 530-ката само,че с ръчни скорости.Пък и във всеки момент,в който ти омалее откъм вървеж,с не много голяма сума можеш да я засилиш доста прилично ;)

Ето например онзи ден в фацебук-а в страницата на маднес гледах една 525-ца дизел напомпана до 310 коня и 770 нютона въртящ момент.При това правена в Бг



О да бе , много е скъпо няма що :)

Powerflex сменях тая седмица за 110 кинта на задните носачи и всичко е чук , скоро ще сменя и на другите носачи ( не са тръгнали ) и колата става чук от към окачване.

А това за ръчката е абослютна глупост ... аре смени си демп. маховика и съединителя и после ми говори как е оферта да имаш ръчка , при 540 е същото положението.
ГМ кутията (авомата) при 530д-то пак е голяма трагедия , отделно от тва препилване с чипове и т.н. двигател + турбо ще пометнат :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 670
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: 2008 X5 30d
Мечтае да кара: M-power

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от doncheff » 23 Мар 2013, 20:18

Абе на над половин милион 530д-та има чипове и препилвания и колко от тях са пометнали? Ае стига говорете на изуст. Зависи от какъв човек ще си купиш колата. Ако е поддържана ще издържи милион километра, ако ли не и 520-ка да е и 540-ка да е, ще плащаш цената.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от omegaart » 23 Мар 2013, 20:28

doncheff написа:Абе на над половин милион 530д-та има чипове и препилвания и колко от тях са пометнали? Ае стига говорете на изуст. Зависи от какъв човек ще си купиш колата. Ако е поддържана ще издържи милион километра, ако ли не и 520-ка да е и 540-ка да е, ще плащаш цената.


Има едно такова нещо или си взимаш кола "бегачка" или си взимаш нормална кола.
530-ката е направена за икономия и нормално каране , като искаш да се правиш на "батман" си взимаш 540/м5 и си играеш.
Всякви такива модификации малко или много съкращават живота на двигателя и съответните прилежащи компоненти.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 331
Регистриран на: 10.11.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 2006 330xd, 2008 A8 4.2tdi
Мечтае да кара: WBS

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от Brat mu » 23 Мар 2013, 20:36

Всички говорите за ръчка на 540и,но почти не останаха такива за продажба!Колкото до 530д-доста хора вече карат такива с агресивни чипове и грижи нямат!
Дори автомат 540и е по-добър избор според мен!Успех и дано попаднеш на читава колица!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 230
Регистриран на: 4.05.2009
Местоположение: Варна
Кара: купе

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от bawarec 73 » 23 Мар 2013, 20:54

С двете ръце съм за 540 независимо дали е ръчка или автомат. Карал съм и двета осмака си е осмак :bowdown:
Дано попаднеш на читава кола.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1198
Регистриран на: 12.09.2008
Местоположение: майна

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от @2bar » 23 Мар 2013, 21:03

с тези газови истории...по - добре дизелче.

това е моето скромно мнение по въпроса.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 109
Регистриран на: 19.08.2011
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525dA
Мечтае да кара: BMW E39 M5

Re: 530d или 535/40i ?

Мнение от audi_rulzzz » 23 Мар 2013, 21:06

omegaart написа:
audi_rulzzz написа:При плюсовете и минусите на 540-ката,защо никой не споменава по скъпата подръжка на окачването ?


Както е видно аз съм фен на дизела.... така,че моя личен избор би било 530-ката само,че с ръчни скорости.Пък и във всеки момент,в който ти омалее откъм вървеж,с не много голяма сума можеш да я засилиш доста прилично ;)

Ето например онзи ден в фацебук-а в страницата на маднес гледах една 525-ца дизел напомпана до 310 коня и 770 нютона въртящ момент.При това правена в Бг



О да бе , много е скъпо няма що :)

Powerflex сменях тая седмица за 110 кинта на задните носачи и всичко е чук , скоро ще сменя и на другите носачи ( не са тръгнали ) и колата става чук от към окачване.

А това за ръчката е абослютна глупост ... аре смени си демп. маховика и съединителя и после ми говори как е оферта да имаш ръчка , при 540 е същото положението.
ГМ кутията (авомата) при 530д-то пак е голяма трагедия , отделно от тва препилване с чипове и т.н. двигател + турбо ще пометнат :)


Сега ако те попитам що си сложил пауърфлекс ще ми обясниш,че ти харесва по спортна возия нали :lol: :lol: :lol: Истината всъщност е,че ти идва дебело да отидеш да си купиш хубави носачи и затова си сложил пауърфлекс ;)

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook