Ремонт на вентилатора на кондензатора?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d Touring '01
Мечтае да кара: нова кола

Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от ivan.geo » 16 Май 2012, 14:42

Някой знае ли къде или как може да се ремонтира, ако подлежи на ремонт? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от mad_presley » 16 Май 2012, 15:28

Ремонт на кое??????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от turbo » 16 Май 2012, 15:45

Има два вида. Единият е старият и е с 4 кабелчета (май беше), и е с резистори. Другият е с 3 кабелчета и няма резистори, а една електроника, която ЕКУ-то на колата я бута и тя си прави разни обороти. Я кажи какъв е дертът по принцип? Имам усещането, че при тебе е по-новата и за това с диагностика пробвахте ли да я палите тая перка?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Потребител
Аватар
Мнения: 7
Регистриран на: 16.01.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW 525d Touring '01
Мечтае да кара: нова кола

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от ivan.geo » 16 Май 2012, 23:13

turbo написа:Има два вида. Единият е старият и е с 4 кабелчета (май беше), и е с резистори. Другият е с 3 кабелчета и няма резистори, а една електроника, която ЕКУ-то на колата я бута и тя си прави разни обороти. Я кажи какъв е дертът по принцип? Имам усещането, че при тебе е по-новата и за това с диагностика пробвахте ли да я палите тая перка?


Пробвах с BMW INPA-та да дам на Blower 50 и 100% и не тръгна и при двата. Иначе компютърът не отчита грешки по климатика. Климата като съм на място никакъв го няма, в движение вътре вали сняг. Това е колата, а тук е перката. Приемам идеи всякакви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от turbo » 17 Май 2012, 14:33

Би трябвало да си с перката с 3-те кабела, тоест с "по-умната" и по-скъпа за ремонт перка. Лошото е, че ремонтът представлява смяна с друга, която е втора употреба.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от M5 » 18 Май 2012, 14:11

За да не отварям нова тема, да питам тук. Моята перка е от стария модел с резисторите. Може ли да се отвори самия мотор и да се види какво е положението вътре, че има задържане на едно място. Ако сменя резисторите, пак ще изгорят, след като го има допълнителния товар. Гледах отвсякъде, но изглежда капсулован. Намерих друга перка, но и тя беше със същия проблем.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от vladobate » 18 Май 2012, 14:30

M5 написа:За да не отварям нова тема, да питам тук. Моята перка е от стария модел с резисторите. Може ли да се отвори самия мотор и да се види какво е положението вътре, че има задържане на едно място. Ако сменя резисторите, пак ще изгорят, след като го има допълнителния товар. Гледах отвсякъде, но изглежда капсулован. Намерих друга перка, но и тя беше със същия проблем.

Нещо като капсулован е и ако отвориш после заварки трябва да играят . Кво да гледаш вътре то отвън се скива . Погледни през отворите и завърти ако шават постоянните магнити залепени по вътрешната периферия на статора махай я таз перка , трошат се с времето гадовете. Друг възможен проблем е счупен лагер ама занимавката е голяма , въпрос на късмет е да улучиш втора ръка читав и гаранция колко ще изкара няма ама това е положението. Иначе съпротивленията се лекуват.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3602
Регистриран на: 10.09.2008
Местоположение: Смолян
Кара: E39 530D

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от Ivo_Borisov » 18 Май 2012, 18:43

M5 написа:За да не отварям нова тема, да питам тук. Моята перка е от стария модел с резисторите. Може ли да се отвори самия мотор и да се види какво е положението вътре, че има задържане на едно място. Ако сменя резисторите, пак ще изгорят, след като го има допълнителния товар. Гледах отвсякъде, но изглежда капсулован. Намерих друга перка, но и тя беше със същия проблем.

Понякога се отлепят магнитите, имаше тема за ремонта, потърси я! :yes:
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от cls6666 » 18 Май 2012, 18:46

имаше тема за тия магнити и ако се направи както трябва няма ядове,аз моята си я карам вече второ лято ,те така са направени че са залепени върху боята на корпуса а тя се разлепва от корпуса ама се лекува,жалко че нямам снимки от ремонта
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1060
Регистриран на: 10.10.2008
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E65 black- sport package

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от racing_team_vidin » 18 Май 2012, 19:45

до колегата с инпата- виж си предпазителя, ако трябва първо откачи буксата, намира се отляво като си пред колата, и измери идват ли постоянни + и-

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от M5 » 18 Май 2012, 21:37

След по-обстоен оглед, видях, че едно парче се мърда и точно там се получава задържане. Не знам дали са няколко магнита, че светлината не беше в изобилие, но със сигурност само 1 парче се е откъртило.
Сега ще потърся темата за ремонта.
Благодаря за помощта :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от vladobate » 18 Май 2012, 21:44

Това откъртеното парче посмъртно не можеш го задържа до братчето му еле са били едно цяло някога :mhihi: . Иначе и на мен ми е интересно кое е лепилото за магнити.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от M5 » 18 Май 2012, 22:10

Намерих няколко теми, в които пише, че магнитите са лепени с поксипол и не е имало проблем след това. Не знам ако разпробия нитовете на капака, после как ще го затворя.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1327
Регистриран на: 14.03.2009
Местоположение: Бургас[Сливен]
Пол: Мъж
Кара: Е39 525 tds '97
Мечтае да кара: CL65 AMG
Детайли за колата: дизел

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от cls6666 » 19 Май 2012, 6:59

с течен метал на бизон съм ги лепил ,а и те магнитите се разлепват с боята не стават на парчета,след това се затваря с няколко заварки без да се прекалява,то се сглобява точно и идеята е да се фиксира само
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1658
Регистриран на: 4.11.2009
Местоположение: Край морето
Пол: Мъж
Кара: седнал
Детайли за колата: Правиланта 39-ка

Re: Ремонт на вентилатора на кондензатора?

Мнение от gentata » 20 Май 2012, 2:07

M5 написа:Намерих няколко теми, в които пише, че магнитите са лепени с поксипол и не е имало проблем след това. Не знам ако разпробия нитовете на капака, после как ще го затворя.

Преди време правих такъв ремонт при мен бяха блокирали четките и не контактуваха с колектора. Отварянето - леко със шлайфче се пилят пластинките които държат задния капак към статора. Но не се режат а се пили само частта която е деформирана при зглобката. Затварянето със секач и чук се деформират въпросните пластинки така че да задържат капака към статора - получава се същото съединение като преди тази процедура, ако не стане така със заварка. Незнам дали стана ясно какво искам да кажа но ако се наложи ще рисуваме :mhihi: Това го правих преди около година и половина и вентилатора си е работещ все още.
:driving:

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook