e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Здравейте фенове,
в днешния аутобилд има статия за това колко е изгодно и прагматично да се купи е39-ка. Валят само суперлативи, статията е писана от немските редактори, а на мен ми стана истински приятно. Един от цитатите е и заглавието ми. Като чести проблеми и важни неща се посочват скърцането на вратите (срещу което тук успешно сме намерили лек), шарнири и накрайници (препоръчват усилените на Meyle или Lemförder), както и това, че винаги трябва да се пази чисто около дренажите на кутиите с микрофилтъра, защото има шанс да се засмуче вода в двигателя от запушване, например с листа.
И така, реших просто да споделя...И до ден днешен всяко каране ми доставя перфектно удоволствие!
в днешния аутобилд има статия за това колко е изгодно и прагматично да се купи е39-ка. Валят само суперлативи, статията е писана от немските редактори, а на мен ми стана истински приятно. Един от цитатите е и заглавието ми. Като чести проблеми и важни неща се посочват скърцането на вратите (срещу което тук успешно сме намерили лек), шарнири и накрайници (препоръчват усилените на Meyle или Lemförder), както и това, че винаги трябва да се пази чисто около дренажите на кутиите с микрофилтъра, защото има шанс да се засмуче вода в двигателя от запушване, например с листа.
И така, реших просто да споделя...И до ден днешен всяко каране ми доставя перфектно удоволствие!
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Само дето ставаше въпрос обаче за автомобил на 130 или 150 К км с цена 4000 Еurо , а не за изстрадал италианец на реални 150 К от Горубляне
Иначе колкото до Ауто Билд , мнозинството от журналистите там са пристрастени към VW и BMW като почти винаги изтъкват положителните страни , а за недостатъците малко пишат с ` половин уста` Смятам че повечето тук , са по добре запознати с качествата на Е39 били те положителни или отрицателни. А и не са открили топлата вода с тази статия , защото всичко казано сега е написано преди 4 години.


- s.nikov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 122
- Регистриран на: 28.12.2007
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - М57 - 01'
- Мечтае да кара: Shelby GT500 - 67'
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
А дали тая препоръка за Мейле не е платена реклама 

- vanioboy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 796
- Регистриран на: 10.11.2007
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Z4 2.5 & E39 525
- Мечтае да кара: ///M6
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Реклама или не клиента сам преценява,но пък чак непреходен дизайн
малко силно казано.Че е сполучлив модел сполучлив е, но по-скоро на доизживяване 


- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Аутобилд е рекламната брошура на Фолксваген....Там няма немски автомобил дето да не е прехвален по принцип.
Вълнуващия за тях " Тигуан'' за мене прилича на ебаси козунака, ама според Ауто Билдерите е баси съчетанието между комфорт, обем и още 200 неща....
Вълнуващия за тях " Тигуан'' за мене прилича на ебаси козунака, ама според Ауто Билдерите е баси съчетанието между комфорт, обем и още 200 неща....
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Аве верно си е, че автобилд си хвалят тяхното (немското) и доста неоправдано плюят по американските коли, но при оценките и сравненията прилагат доста обективни критерии.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Аз реално не исках да повдигна дискусия за правдоподобността на Аутобилд, макар, че съм абониран. По-скоро си намерих повод да изразя радостта от колата си, тъй като обикновено ривютата на коли втора употреба, ако щете и на е36-ки, винаги са свързани с много "ако"-та и много пъти - внимавайте...
Понякога човек има нужда да се пресети каква красавица го чака в гаража и да се присети как се е радвал, като я е взел, защото с времето чувството се губи...
Понякога човек има нужда да се пресети каква красавица го чака в гаража и да се присети как се е радвал, като я е взел, защото с времето чувството се губи...
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Аз пък съм забележИл, как доста от екипа на Аутобилд карат стари дараци BMW-та, я някоя Алпина, я 635csi, едни такива дрънгели, дето за нас са отдавна изживяли времето си. Аз лично не веднъж съм казвал, след Е39, това беше даване назад от истинския дух на BMW. Но всеки има своите предпочитания в крайна сметка. Присъединявам се към колегата пуснал темата, за мен е удоволствие да знам, че в гаража ми спи Е39.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Elesar74 написа:. Аз лично не веднъж съм казвал, след Е39, това беше даване назад от истинския дух на BMW.
Назад с Е60/61 , ама пред F10 си изглежда като беден роднина от Куртово Конаре



- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Аз отдавна спрях да го купувам това списание , защото има ОГРОМНА разлика в качеството на журналистите - от платени реклами на голф/пасат до много обективни безпристрастни ревюта (последните са голяма рядкост) . А и отделно списанието е като вестник ...
Мисълта ми е не са много хората изчели повече Ауто Билдове от мене (5 години не бях пропускал борй) и мога да ви кажа, че БМВ съвсем не е толерирана марка при тях . Също и за американците се изказват суперлативи . Нещо от сорта на - "трагично качество на материалите , допотопно окачване , но автомобили които няма да ви оставят да спите вечер" .
За Е39 - разбира се че е автомобил с непреходен дизайн . М пак (дори само М броня), ангелските очи, интериора - това е най-култовото БМВ последните 20 години . Не случайно взаимстват от дизайна му за Е46 .
Мисълта ми е не са много хората изчели повече Ауто Билдове от мене (5 години не бях пропускал борй) и мога да ви кажа, че БМВ съвсем не е толерирана марка при тях . Също и за американците се изказват суперлативи . Нещо от сорта на - "трагично качество на материалите , допотопно окачване , но автомобили които няма да ви оставят да спите вечер" .
За Е39 - разбира се че е автомобил с непреходен дизайн . М пак (дори само М броня), ангелските очи, интериора - това е най-култовото БМВ последните 20 години . Не случайно взаимстват от дизайна му за Е46 .
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
БМВ с модела е30 и е34 беше толерирана марка в Аутобилд до 95 година. После мисля МБ и Фолксваген взеха да си плащат яко и БМВ остана на заден план. Но те пък започнаха да рекламират здраво на американския пазар от 95 година, щото заложиха много на фабриката в Северна Каролина...
Имаше преди много години интересни сравнения за парното на различните автомобили, даже за натиска на електрическите стъкла, и коя кола е най- удобна за спане....
А сега пишат пълни глупости------седмицата имала багажник с 20 литра по малък от незнам си коя....
Имаше преди много години интересни сравнения за парното на различните автомобили, даже за натиска на електрическите стъкла, и коя кола е най- удобна за спане....
А сега пишат пълни глупости------седмицата имала багажник с 20 литра по малък от незнам си коя....
- ALiGaToR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 177
- Регистриран на: 26.01.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: му се E39
- Мечтае да кара: Е39
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
А дали някой ще е така добър да сканира въпросната статия, че да я прочетем цялата тези които не си купуваме Autobild.
- zegher
- Потребител
-
- Мнения: 41
- Регистриран на: 21.07.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E39 530D estate
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
наче колкото до Ауто Билд , мнозинството от журналистите там са пристрастени към VW и BMW
Колега, не си ли чувал, че на това списание му викат AUDIBILD?
Щом са писали нещо хубаво за BMW, значи най-малкото е азбучна истина.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Ето я статията. Сега да коментираме малко и обичайните проблеми. Някой по-запознат да обясни как точно от дренажните отвори на филтъра на купето, попада вода във вакуумния усилвател на спирачките и оттам в цилиндрите



Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- Retrofit
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 762
- Регистриран на: 4.01.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: M62B46
Re: e39 - солидна техника и непреходен дизайн
Има един колега на който му се беше напълнило сервото с вода, именно от запушени дренажи, ето и темата: Вода в сервото?
Дренажите са в кухините под филтрите за климатика, махаш кутиите и отдолу са дупките за отичане, ако са запушени, в дъждовно време кухините се пълнят от там и сервото, а от него е възможно по някакъв начин вакум помпата да засмуче вода и да я вкара в мотора.
Дренажите са в кухините под филтрите за климатика, махаш кутиите и отдолу са дупките за отичане, ако са запушени, в дъждовно време кухините се пълнят от там и сервото, а от него е възможно по някакъв начин вакум помпата да засмуче вода и да я вкара в мотора.
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани