Днеска не запалих ;)

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.03.2005

Днеска не запалих ;)

Мнение от Хунта » 26 Яну 2006, 10:37

Искам да подпитам ... предните дни нямах никакви грижи, но днес се качвам завъртам ключа изчаквам да подгрее (колата е е39 99-та ТДС) и като завъртя ключа се чува едно 'цък-цък-цък' не завърта избощо. Дали акумолатора е отишъл или просто е прекалено студено?

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1619
Регистриран на: 10.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
Мечтае да кара: 5GT 535i

Мнение от Lucky » 26 Яну 2006, 11:03

Причината за цък цък е акумулатора или е умрял или просто се е разредил и трябва да го зареждаш 24 часа или там колкото поеме но на стайна температура. Може и някоя свещ да ти е изгоряла и си сипи добавка в нафтата за ниски температури. Видях една на Лики моли - Fuel Protect.

Потребител
Аватар
Мнения: 40
Регистриран на: 10.12.2004
Местоположение: София

Мнение от bibipec » 26 Яну 2006, 11:04

Прилича да е комбинация от двете. Използвай услугата обади се на приятел да ти даде ток. Дизелите са чуствителни на тема акумулатор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.03.2005

Мнение от Хунта » 26 Яну 2006, 11:07

Благодаря за бързите отговори. И аз предположих, че акумолатура е заминал ... уж е нов ама то в тоя студ всичко става ...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 26 Яну 2006, 11:30

при мен на същия ТДС /на баща ми / същия проблем тая сутрин.
Пробвай така: запали фаровете на колата и стой така около 30-40 сек. за да се възбуди малко акомулатора и тогава завърти , така мисла че ще стане . Аз винаги така паля зимата

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 2.03.2005
Местоположение: София

Мнение от filipf » 26 Яну 2006, 11:33

Причината за цък - цък най вероятно щом ти е нов акумулатора е хлабава клема или нещо друго което прекъсва масата - провери :!:

Аз тая сутрин немах никакви грижи.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.03.2005

Мнение от Хунта » 26 Яну 2006, 11:34

bibipec написа:Прилича да е комбинация от двете.


Аз това го разбрах като комбинация от студ+акумолатор :D

drift master
Аватар
Мнения: 429
Регистриран на: 5.11.2003
Местоположение: София

Мнение от stjoker » 26 Яну 2006, 13:18

и мойта така преди 3 дни ... беше ми замръзнал стартера ... дръпнах колата, запали ... покарах малко и като загря и я изгасих се оправи. Аз също съм с нов акумулатор, ма не беше от него. Отидох в Бош, свалиха ми стартера, "ревизираха" го и сега и на -25 немам грижи
If today was perfect, there would be no need for tomorrow!
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 155
Регистриран на: 3.01.2006
Местоположение: софия

Мнение от bate borko » 26 Яну 2006, 15:00

цък цък се чува когато няма достатъчно ток в акумулатора за да зажурти стартера
направено е с цел да се пази електониката в колата от изгаряне и да се запази все пак акумулатора
проверявайте нивото и концентрацията на електролита в него
ако всичко това е ок и се кара колата относително редовно няма нужда от зареждане

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 355
Регистриран на: 8.07.2003
Местоположение: София

Мнение от Mr.White » 26 Яну 2006, 15:24

Мойта днес също не запали,само че акумулатора е ок и върти,но не пали.Може ли да е замръзнала нафтата.И ако е някой да знае лек :(

Любовника
Аватар
Мнения: 2210
Регистриран на: 10.10.2005
Местоположение: Пловдив <-> София
Пол: Мъж
Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d

Мнение от BMW lover » 26 Яну 2006, 17:12

50 литра нафта = 1,2 литра бензин при под -5 градуса ;) :!: :!:
Бъди такъв какъвто си - купи си BMW !!! ;)
Изображение

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 26 Яну 2006, 17:20

Относно проблема ти 90% е акумулатора!!!
:idea: При много ниски температури количествто на бензина в нафтата може да достигне 15%,
дори 20% по книжката на BMW! :shock:
Ползвай също и добавката на Shell против замръзване на нафтата. Добра е! ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 54
Регистриран на: 29.03.2005

Мнение от Хунта » 30 Яну 2006, 11:38

Да споделя само, че при мен се оказа проблема в акумолатора. Заредих го и запалих без грижи. Само няма да обяснявам като човек няма втори акумолатор как става заключването и отключването на колата :) Айде то заключването по-лесно, но дали някой знае начин да се отвори багажника когато няма сложен акумолатор (да не забравя да отбележа че съм touring). За вратичката на резервоара има едно дето се дърпа, но за багажника не открих нищо подобно.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 649
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: Европа
Кара: Е91 325i N53

Мнение от Georgieff » 30 Яну 2006, 14:54

Багажника на седана се отваря с ключа като се завърти наляво (обратно на часовника) - ако имаш ключалка би трябвало и твоя да е така.
Това цък-цък е най вероятно от акумулатора - случвало ми се е неведнъж. Нощем климатроника има няква консумация и като е студено пада акумулатора. По тази причина вечер свалям предпазителя на климатроника - сутрин пали без проблем.
Touring & windsurf club

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 85
Регистриран на: 26.12.2004
Местоположение: гр.София

Мнение от VALIO_P » 30 Яну 2006, 15:23

Моето скромно мнение е , че проблема не е точно в акумулатора, а в липсата на добър контакт в самите клеми на акумулатора. Просто ги почисти и стегни по-добре и ще се оправи. Ако е много изтощен, той въпреки всичко се опитва да превърти, а ако е съвсем умрял, не се чува и цъкане даже.
Да не пропусна да те предупредя- имаше някакъв ред при откачване и закачване на клемите - направи си справка в книжката да не стане фал с еърбеците/ поне в мойта книжка така предупреждават/.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook