misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.
Здравейте колеги,
Дойде зима и почнаха разни малки , но дразнещи проблеми при мене ( очаквани ).
Колата не е нова и за това подхождам с разбиране относно възможността да има някое друго проблемче, особено зимата. Цяло лято ( май месец е взета ) без никакви грижи и сега се почна малко тормоз.
Откакто дойде зимата имам едно ( стандартно ) претрисане което явно и видимо се дължи на "misfire" обаче нещо не е като хората защото всеки път е на различен/и цилиндри.
Като загрее и всичко си идва на място и няма претрисане.
ето тук ще дам примерни снимки




За момента съм сменил дебитомер с такъв от приятел със 740-ка (същия), но уви разлика няма. Тествал съм с откачане на дебитомера ( влизане в сервизен режим ) , но пак е сравнително същото, само разхода скача "малко". Отделно правил съм "тест" за проверка на "vacum leaks" и при него без някакви отчетливи проблеми. Сега съм решил да ходя да си почистя дюзите ( на заплата ) и да видя дали ще се пооправи.
Евентуално някакви предложения да имате ? Доста съм изчел по форума за такива претрисания и не само нашия и се оказва че е честичко срещан проблем.
Обмислям варианта за смяна на гарнитурите под входящия колектор + ОSV-то макар да няма симптоми.
От картинките най ме безпокои това че влиза повече въздух и предполагам че е възможно да е от това.
Дебитомера като волтаж показва 3.5/4в , датчика на въздушната кутия си работи ( тествах го ).
Някакви идеи други идеи ?
Благодаря.
Дойде зима и почнаха разни малки , но дразнещи проблеми при мене ( очаквани ).
Колата не е нова и за това подхождам с разбиране относно възможността да има някое друго проблемче, особено зимата. Цяло лято ( май месец е взета ) без никакви грижи и сега се почна малко тормоз.
Откакто дойде зимата имам едно ( стандартно ) претрисане което явно и видимо се дължи на "misfire" обаче нещо не е като хората защото всеки път е на различен/и цилиндри.
Като загрее и всичко си идва на място и няма претрисане.
ето тук ще дам примерни снимки




За момента съм сменил дебитомер с такъв от приятел със 740-ка (същия), но уви разлика няма. Тествал съм с откачане на дебитомера ( влизане в сервизен режим ) , но пак е сравнително същото, само разхода скача "малко". Отделно правил съм "тест" за проверка на "vacum leaks" и при него без някакви отчетливи проблеми. Сега съм решил да ходя да си почистя дюзите ( на заплата ) и да видя дали ще се пооправи.
Евентуално някакви предложения да имате ? Доста съм изчел по форума за такива претрисания и не само нашия и се оказва че е честичко срещан проблем.
Обмислям варианта за смяна на гарнитурите под входящия колектор + ОSV-то макар да няма симптоми.
От картинките най ме безпокои това че влиза повече въздух и предполагам че е възможно да е от това.
Дебитомера като волтаж показва 3.5/4в , датчика на въздушната кутия си работи ( тествах го ).
Някакви идеи други идеи ?
Благодаря.
Последна промяна omegaart на 15 Ное 2011, 0:19, променена общо 1 път
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
Колега със същия мотор съм. Имаше притрисане, и много ме дразнеше. Точно ,,дебитомерско'' притрисане. Оказа се един супер тривиален проблем, неподходящи свещи. Предвид че бяха нови, но неподходящи. Вчера ми се отдаде да ги отвия и сменя, направо се родих. Преди това проверявах по една всяка бобина, сменях, ядове само и без резултат. Просто не предполагах че непредписания тип свещи ще има такова влияние. Хем пак са оригинал НГК БМВ...
Проблема изчезваше когато колата е в задръствания и мотора е добре загрял, тоест след около 40 минути работа.
Предвид че имам проблеми със ваноса също, сега просто е друг мотора, и изчезна гадния миссфайър.
Проблема изчезваше когато колата е в задръствания и мотора е добре загрял, тоест след около 40 минути работа.
Предвид че имам проблеми със ваноса също, сега просто е друг мотора, и изчезна гадния миссфайър.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
Мдаа, при тази грешка първото с което се започва са свещи и в повечето случаи точно в тях си е проблема 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
макар че съм сигурен в свещите че са читави ( NJK ) ще ги сменя, като този път заложа на свещи от дарукар или мкар ... да видим кво ще стане 
Благодаря за съветите ако се сетите за още нещо моля да споделите и аз ще пиша като ги сменя.

Благодаря за съветите ако се сетите за още нещо моля да споделите и аз ще пиша като ги сменя.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
Моите бяха NGK двуполюсни, не на много километри, но НЕПОДХОДЯЩИ . Аз не вярвам много на Инпа
методите, затова си ги проверявах ръчно, чрез откачане на бобините. Разлика нямаше при празния ход, но при движение се усещаше леко така придърпване в ниския диапазон на оборотите.
Даже с доста колеги съм споделял и никой не се усъмни в свещите, включително и аз.
Бях запозчнал да си мисля че има изпускащи клапани, различен хистерезис на бобините, как ли не ги въртях, и няма, проблема беше таласъм
И да ти кажа бях вътрешно голям противник на ,, модерни'' свещи- но се убедих че BKR6EQUP са просто върха.

Даже с доста колеги съм споделял и никой не се усъмни в свещите, включително и аз.
Бях запозчнал да си мисля че има изпускащи клапани, различен хистерезис на бобините, как ли не ги въртях, и няма, проблема беше таласъм

И да ти кажа бях вътрешно голям противник на ,, модерни'' свещи- но се убедих че BKR6EQUP са просто върха.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
omegaart написа:макар че съм сигурен в свещите че са читави ( NJK ) ще ги сменя, като този път заложа на свещи от дарукар или мкар ... да видим кво ще стане
Благодаря за съветите ако се сетите за още нещо моля да споделите и аз ще пиша като ги сменя.
Моето мнение е, че няма нужда да се втурваш чак към дару и камор за свещи. Има вариант от друга вносител да си вземеш БОШ да речем. Аз така направих и съм супер доволен. BOSCH FGR7DQP си излиза в РиълОЕМ-а заедно с NGK-то.
Колегата mad_presley е абсолютно прав - при мисфайър се почва от свещи и после към бобини, а след това нататък, ако се налага.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
Писах аз на колегата на лично, ама да го кажа и тук. Имам известен стаж в резервните части за БМВ, както и много горчив опит от разни ментета. Много е голяма вероятността при БОШ за дефект и менте, просто са много често имитирана, или произведена в някой филиял на БОШ част, с лоши материали.
Официално ни предупредиха, че има китайски копия на модулите на АБС БОШ 5.7, които са произведени в някоя малка фирма, и носещи всички белези на оригинала.
Колкото за проверката, значи не можех да допусна че монтирани в официален сервиз свещи, на малко километри, ще са с неподходящото топлинно число. При работа на място мотора работи перфектно просто.
Бобините също могат да имат различен хистерезис, дори фабричен, тоест да имат различни характеристики, и от там структурата на искрата да е различна, без това да се усети на празен ход.
Не знам дали го знаеш, но работата на всеки цилиндър не е еднаква. Това важи също и за 6 цилиндровия двигател при определени хармоници. Тоест ако ти откаже 1,6,2,5 ще се усеща повече, отколкото 3, 4. И обратното, ако на тях имаме дори 20 % намалена работа, ще се усеща чак в областта на високите обороти, и проблема е доста труден за диагностициране.
Има и една друга теорема, ако дефектира бобина шанса е най-голям за 3 ти цилиндър
Вече ми казват врачката заради това.
Официално ни предупредиха, че има китайски копия на модулите на АБС БОШ 5.7, които са произведени в някоя малка фирма, и носещи всички белези на оригинала.
Колкото за проверката, значи не можех да допусна че монтирани в официален сервиз свещи, на малко километри, ще са с неподходящото топлинно число. При работа на място мотора работи перфектно просто.
Бобините също могат да имат различен хистерезис, дори фабричен, тоест да имат различни характеристики, и от там структурата на искрата да е различна, без това да се усети на празен ход.
Не знам дали го знаеш, но работата на всеки цилиндър не е еднаква. Това важи също и за 6 цилиндровия двигател при определени хармоници. Тоест ако ти откаже 1,6,2,5 ще се усеща повече, отколкото 3, 4. И обратното, ако на тях имаме дори 20 % намалена работа, ще се усеща чак в областта на високите обороти, и проблема е доста труден за диагностициране.
Има и една друга теорема, ако дефектира бобина шанса е най-голям за 3 ти цилиндър

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
Добре аз като съм без вАнус ще имам ли проблем със свещи - > BKR6EQUP ?
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... sparkplug/
http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... sparkplug/
Последна промяна omegaart на 13 Ное 2011, 14:43, променена общо 1 път
- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
какви са симптомите на тоя мисфаиър? 


"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
Convertible написа:какви са симптомите на тоя мисфаиър?
претрисане на мотора ...
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
omegaart написа:Добре аз като съм без вАнус ще имам ли проблем със свещи - > BKR6EQUP ?
Колега, вАнус имаш !

- Convertible
- ентусиаст
-
- Мнения: 1063
- Регистриран на: 13.01.2004
- Местоположение: Бургас и София
- Пол: Мъж
- Кара: head turner и екзотики
- Детайли за колата: .... `90 E30`08 E61 `08 Z4
ex `00 E39
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
omegaart написа:Convertible написа:какви са симптомите на тоя мисфаиър?
претрисане на мотора ...
хм при мен се получава едно претрисане при маневриране на място в подземия гараж. значи въртенето на волана е интензивно и не използвам подаване десния педал, а само отпускам съединителя.. двигателя тръгва да заглъхва и след това сам се форсира, но не много и се чуства, че не му е комфортно



"Всеки истински BMW ентусиаст рано или късно си купува Е30"
и печели награди с него
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може дадете.
Добре а аз мога ли да си сложа - > NGK BKR6EQUP
като съм със стария мотор m62b44 без ваноса ?
понеже ги дават като за него ?
а при мен най-добрия вариант според realoem са -
BOSCH F7LDCR
NGK BKR6EK
п.с.
ако не се лъжа в момента съм с bkr6ek
като съм със стария мотор m62b44 без ваноса ?
понеже ги дават като за него ?
а при мен най-добрия вариант според realoem са -
BOSCH F7LDCR
NGK BKR6EK
п.с.
ако не се лъжа в момента съм с bkr6ek
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.
Моето мнение е да сложиш тези, които излизат по реалоем-а. Макар, че сега като се загледах тези, които са за Ванос-ите май са ъпгрейд някакъв и топлинните числа са ОК и ще са ОК и самите свещи.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
Re: misfire с m62b44 малко акъл ако може да дадете.
Колеги я вижте тази тема viewtopic.php?f=34&t=273748

20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани