525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Здравейте ,
днес станях горд собственик на 525 TDS автомат, седан .При огледа преди покупката , колата си вървеше нормално.Имал съм 325 TDS(автомат) и имам представа как върви .Днес след покупката реших да я покарам.Направи ми впечатление ,че както я карах и си вървеше добре ,изведнъж и падна мощността
- ПОЛУДЯХ. Веднага я закарах в Камор Ауто за пълна диагностика.По колата не излизат никакви грешки. След излизане от сервиза няколко пъти си променяше мощността .Вдига оборотите след като я настъпя , но самата кола няма мощност.На какво може да се дължи този проблем ? Колата си пали перфектно както топла така и студена и не пуши при подаване на газ или форсиране на място.Не мени оборотите намясто , те са 600-700 об./мин. Първото нещо , което мисля да направя е основно почистване на AGR(EGR) клапана и друго не се сещам за момента.
Моля споделете мнения . Благодаря предварително !
днес станях горд собственик на 525 TDS автомат, седан .При огледа преди покупката , колата си вървеше нормално.Имал съм 325 TDS(автомат) и имам представа как върви .Днес след покупката реших да я покарам.Направи ми впечатление ,че както я карах и си вървеше добре ,изведнъж и падна мощността

Моля споделете мнения . Благодаря предварително !
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Моята имаше проблем с мощноста по едно време - оказа се, че едно вакуум маркуче от мап сензора се беше извадило.
Едва ли при теб е същото, след като си ходил в Камор, но просто споделям опит... успех с отстраняванвто на проблема!
Едва ли при теб е същото, след като си ходил в Камор, но просто споделям опит... успех с отстраняванвто на проблема!
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Съмнявам се за дебитомер,не излиза като грешка и променя мощноста осезаемо
предлегам ти като спадне мощноста да изкараш буксата на дебитомера ,ако има разлика се сещаш сам
предлегам ти като спадне мощноста да изкараш буксата на дебитомера ,ако има разлика се сещаш сам
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Здравейте и много благодаря на отзовалите се !
Утре ще я вкарвам в сервиз и задължително ще се прегледат всички вакуми и дебитомера . Препоръчаха ми един много добър майстор , сервиза му се намира в София ЖК. "Дружба" в някакъв бивш завод. Препоръчаха ми го като много добър майстор на БМВ и в една от големите ф-ми отговарял за тежките и основните ремонти. И така , утре я вкарвам за дисекция и след операцията ще Ви докладвам.
Утре ще я вкарвам в сервиз и задължително ще се прегледат всички вакуми и дебитомера . Препоръчаха ми един много добър майстор , сервиза му се намира в София ЖК. "Дружба" в някакъв бивш завод. Препоръчаха ми го като много добър майстор на БМВ и в една от големите ф-ми отговарял за тежките и основните ремонти. И така , утре я вкарвам за дисекция и след операцията ще Ви докладвам.

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Колеги днес след като я закарах колата в сервиза да видят какъв е проблема .. казаха ми че е в (геометрията на турбото)
Възможно ли е това при положение , че не изписва грешки , не пуши и много рядко започва да върви както си трябва и после пак умира?Даже днес я осетих че се опитва да тръгне и пак губи мощност ... придърпва .

Възможно ли е това при положение , че не изписва грешки , не пуши и много рядко започва да върви както си трябва и после пак умира?Даже днес я осетих че се опитва да тръгне и пак губи мощност ... придърпва .



Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Момчета стига с тия вакуми по ТДС-а единствения такъв е захранването на сервото , егр управлението и евентуално за жалюзите ( ако има такива) нищо свързано с мощността. А маркучлето към мапа е важен обаче не е вакуумно ( няма нищо че е малко ) . И за дебитомера пише ако има промяна сещаш се какво - е какво е , щот пък аз си мисля ми ако няма промяна сещаш се какво - значи не бачка
. Това за мапа ако не е изправно ще пуши колицата при натискане пък колегата каза че не пушела , друго - светва ли някаква лампа по таблото като се случва тази загуба на мощност или по-точно казано не вървене щот има разлика - може да не върви и от проблем в предаването на мощността към задните колела ( затова и първото мнение ).

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Колеги днес я закарах в сервиза и ми казаха , че проблема е в геометрията на турбото... и пак казвам колата върви когато си иска (рядко се случва да върви вече) се едно е чист дизел . И пак искам да отбележа ,че колата си пали перфектно както топла така и студена , не пуши (като я настъпя намясто искарва черен дим под формата на пръстен и спира,в движение не пуши ) .Тия дни ще я свалям турбината за да я видят и да кажат в какво състояние е! Няма никакви грешки които да изписва . 

- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
За турбото какъв е проблема ''с геометрията''' има отчупени лопатки или разтоварващия клапан заяжда,има ли странни шумове
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
s7on3 написа:Колеги днес я закарах в сервиза и ми казаха , че проблема е в геометрията на турбото... и пак казвам колата върви когато си иска (рядко се случва да върви вече) се едно е чист дизел . И пак искам да отбележа ,че колата си пали перфектно както топла така и студена , не пуши (като я настъпя намясто искарва черен дим под формата на пръстен и спира,в движение не пуши ) .Тия дни ще я свалям турбината за да я видят и да кажат в какво състояние е! Няма никакви грешки които да изписва .
Колега много внимавай със сервиза щот такава диагноза не може да се постави без реално свалено и отворено турбо. И има вероятност да е за почистване , но операцията не е скъпа пък и малко фирми правят рециклаж та имай си едно на ум. Може наистина разтоварващия клапан да остава в някакво полуотворено положение и да не дава възможност да се развърти как трябва турбинката.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Колега с тоя разтовараващ клапан и аз имах проблем преди като имах ТДС. Беше заял в полуотворено положение и колата ми беше умряла тотално от към вървене. Носих турбото в сервиза за турбини на околовръстното- там бачкаше едно приятелче преди и ми го оправиха този клапан, други ядове с турбото на ТДСа не съм имал.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
хубаво е да се премери налягането което прави турбото преди да се разглобява,с диагностика през мапа става също,но най-добре с съответния уред 

Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Колеги днес с голяма помощ от баща ми свалихме турбото . Искам да отбележа , че не разбирам много ... в турбото нямаше масло , лесно се завъртат лопатките , не усетих да има луфт ... абе мисля че е в прилично състояние , ОБАЧЕ разтоварващият клапан е запекъл много яко. Утре ще я закарам да я види "Митко турбото" - до Орландовските гробища до Шела ... и ще видя какво ще каже той. Ще пиша после като разбера какво е положението.
- cls6666
- ентусиаст
-
- Мнения: 1327
- Регистриран на: 14.03.2009
- Местоположение: Бургас[Сливен]
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 525 tds '97
- Мечтае да кара: CL65 AMG
- Детайли за колата: дизел
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
клапана не се отваря лесно на ръка,работи на налягането което прави турбото
- dzhukev
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 8.06.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds 1998 год
Re: 525 TDS 97г. края ,автомат , КОЛЕБАНИЕ В МОЩНОСТТА
Здравей колега,
от колко дни следя темата и искам да видя какво ще стане ,та реших да споделя и моето мнение. преди 2 годни купих е39 525 тдс, автомат, 1997 година,при купуването отидох,оглеждах колата, работи перфектно, всичко беше изрядно. направих обслужване, в сервиза на BМW, да не споменавам в кой град, ми казаха че автомата на този автомобил е необслужваем, не разбирам много от коли, и им се доверих. наложи ми се да пътувам на дълъг път, посока Франция, след 1000 км, колата изгуби мощност, и всичко. скъсаха ми се нервите, от време на време се връщаше мощността, но в един момент се изгуби напълно. Та накратко. един майстор ми каза че турбото е заминало, купих рециклирано тур о. никаква промяна. друг майстор ми каза, че е дебитомер. ОК. взех нов дебитомер - никаква разлика. в същото време, когато карам колата и при потегляне, цялата задница подскачаше и буксуват задните гуми. направо откачих. казаха ми че са задните тампони - едни такива големи.. ок, смених ги. о6аче раз6ирачите в BМW този път ми казаха че диференциала тря6ва да се смени. теглих им една.. и по някаква много голяма случайност попаднах на един майстор, който само като се качи и ме попита дали съм о6служил автомата. отговорих му че не съм. пред мен свали и отвори скоростите, имаше един пръст утайка, стърготини и какво ли още не. имаше и счупени пластини и дискове. при мен се наложи смяна на скоростната кутия, просто ремонта 6еше адски скъп. но майстора за 600 лева ми намери кутия, сложи я и колата литна.
с две думи - ако не си сменил маслото и филтъра на кутията, направи го докато не е станало късно. а ако ти казват че е тур6о и други глупости по колата, смени маслото преди да правиш каквото и да 6ило. това е моето мнение.
лек ден
от колко дни следя темата и искам да видя какво ще стане ,та реших да споделя и моето мнение. преди 2 годни купих е39 525 тдс, автомат, 1997 година,при купуването отидох,оглеждах колата, работи перфектно, всичко беше изрядно. направих обслужване, в сервиза на BМW, да не споменавам в кой град, ми казаха че автомата на този автомобил е необслужваем, не разбирам много от коли, и им се доверих. наложи ми се да пътувам на дълъг път, посока Франция, след 1000 км, колата изгуби мощност, и всичко. скъсаха ми се нервите, от време на време се връщаше мощността, но в един момент се изгуби напълно. Та накратко. един майстор ми каза че турбото е заминало, купих рециклирано тур о. никаква промяна. друг майстор ми каза, че е дебитомер. ОК. взех нов дебитомер - никаква разлика. в същото време, когато карам колата и при потегляне, цялата задница подскачаше и буксуват задните гуми. направо откачих. казаха ми че са задните тампони - едни такива големи.. ок, смених ги. о6аче раз6ирачите в BМW този път ми казаха че диференциала тря6ва да се смени. теглих им една.. и по някаква много голяма случайност попаднах на един майстор, който само като се качи и ме попита дали съм о6служил автомата. отговорих му че не съм. пред мен свали и отвори скоростите, имаше един пръст утайка, стърготини и какво ли още не. имаше и счупени пластини и дискове. при мен се наложи смяна на скоростната кутия, просто ремонта 6еше адски скъп. но майстора за 600 лева ми намери кутия, сложи я и колата литна.
с две думи - ако не си сменил маслото и филтъра на кутията, направи го докато не е станало късно. а ако ти казват че е тур6о и други глупости по колата, смени маслото преди да правиш каквото и да 6ило. това е моето мнение.
лек ден
27 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани