Проблем със хидравликата
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- fruitysoul
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i E39
Проблем със хидравликата
Здравейте имам проблем със хидравликата. Все едно хидравликата изчезва и волана се стяга след 3000 оборота най-осезаемо е на 1ва при форсиране, и на горните скорости се усеща но в по малка степен, мисля че е от това защото се подава по плавно газ. Бяха ми казали че е от хидравличната помпа и била за смяна. Някой да е имал подобен проблем или някакви идеи от какво друго може да е?
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем със хидравликата
Ако вие като въртиш волана -помпата,но си провери и течноста в казанчето,ако ти е омаслено казанчето и маркучите,ново казанче с двата маркуча и смяна на маслото с декстрон 3! 

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проблем със хидравликата
Един съвет от мен,в никакъв случай не рециклирай нито помпа нито рейка,че в момента си патя,за 5 път връщам колата и не могат да я направят както трябва...
/// 6>4




- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Re: Проблем със хидравликата
bili1 написа: декстрон 3!
DEXRON

Иначе на превъртаща помпа са симптомите.

Отвори си казанчето и виж мътна ли е течността и има ли някво движение.

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем със хидравликата
Да де "DEXRON "
!

- fruitysoul
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i E39
Re: Проблем със хидравликата
Проверих казанчето и маркучите, и да омаслени са и нивото на маслото е над половината. До колкото разбирам ново казанче и маркучи. Някой който ги е сменял може ли да ми каже каква сума трябва да приготвя, че ми предстои и обслужване до два дена. И ще има ли промяна ако допълня казанчето с дексрон 3 или направо за смяна. Хидравликата вие само при пълен когато правя обратен.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Re: Проблем със хидравликата
По спомен казанчето с двата маркуча са над 200 лв,като маркучите са по скъпи от казанчето ! Щом виеш на краен ход на волана значи помпата си отива или не ти стига хидравлична течност...но щом казваш,че имаш течност над половината в казанчето значи отиваш към помпа
- fruitysoul
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i E39
Re: Проблем със хидравликата
Да допълня ли казанчето с дексрон или да не го барам, колата е така от 2009 лятото и няма промяна. Единствено от октомври 2010 до май 2011 не е била карана.
Re: Проблем със хидравликата
Според мен това което можеш да направиш е, да свалиш маркучите от казанчето, като преди това си източил маслото
от него и накисни казанчето в разредител АМБ. Остави го няколко минути, след което запуши отворите за маркучите напълни разредител и го разклати много добре, и остави разредителя да излезне през дупките за маркучите. Повтори процедурата няколко пъти. Купи си нови скоби за маркучите препоръчително е да не са от най-евтинките, както и може да си купиш маслоустойчив маркуч с оплетка от местния хипермаркет ( става въпрос ако маркуча ти не е с метален накрайник!!!). Смени си о пръстена на капачката. Слагай отново казанчето, като преди това си избърсал всичко, наливай маслото и карай. След няколко дни отвори капака и виж има ли омаслено някъде и ако има ще разбереш кое ти е за ремонт, ако няма ще
от него и накисни казанчето в разредител АМБ. Остави го няколко минути, след което запуши отворите за маркучите напълни разредител и го разклати много добре, и остави разредителя да излезне през дупките за маркучите. Повтори процедурата няколко пъти. Купи си нови скоби за маркучите препоръчително е да не са от най-евтинките, както и може да си купиш маслоустойчив маркуч с оплетка от местния хипермаркет ( става въпрос ако маркуча ти не е с метален накрайник!!!). Смени си о пръстена на капачката. Слагай отново казанчето, като преди това си избърсал всичко, наливай маслото и карай. След няколко дни отвори капака и виж има ли омаслено някъде и ако има ще разбереш кое ти е за ремонт, ако няма ще

- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем със хидравликата
Цените са следните: казанче за хидравличната течност-53лв.,единия маркуч-30лв. ,другия маркуч-61лв. ,хидравлична течност на BMW DEXON 2 -15лв. хидравлична течност на Yocco DEXON 3 -17лв. !
Цените са от колега във форума,ако се порастърсиш ще намериш кой!

Цените са от колега във форума,ако се порастърсиш ще намериш кой!

- fruitysoul
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i E39
Re: Проблем със хидравликата
Колеги само единия маркуч е омаслен този който излиза от казанчето и отива към радиатора май,късия маркуч май той е за смяна понеже на около 10 см от казанчето му е нарушена външната обвивка но е с метален накрайник и варианта за смяна на маркуча от хипермаркет няма да стане. След демонтиране на казанчето и смяна на маслото хидравликата ще се нуждае ли от обезвъздушаване или се обезвъздушава сама? Благодаря за помоща нов съм още в подръжката пък и не съм и от типа направи си сам



Re: Проблем със хидравликата
Явно ръцете ти са ...
Ама не се изказвай толкова сигурен, че няма шанс да е от хипермаркет понеже моя точно от там го смених както и другия и ми излезнаха 6лв, вместо 120
Просто късмет, че не са с метални накрайници. Я пусни една снимка на маркуча където влиза в радиатора.
Ама не се изказвай толкова сигурен, че няма шанс да е от хипермаркет понеже моя точно от там го смених както и другия и ми излезнаха 6лв, вместо 120

- fruitysoul
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 1.06.2011
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 520i E39
Re: Проблем със хидравликата
Утре ще снимам и ще кача, не се изказвам сигурен просто казах че има накрайник и затова не е вариант,а относно обезвъздушаването каква е процедурата?
- bili1
- ентусиаст
-
- Мнения: 831
- Регистриран на: 9.12.2009
- Местоположение: гр.Златоград
- Пол: Мъж
- Кара: 540i E39
- Мечтае да кара: това което има вече...
- Детайли за колата: М62В44
Re: Проблем със хидравликата
Eто снимки на двата маркуча- http://bili1.snimka.bg/automobiles/hidr ... che.596736 ! 

23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани