Въпрос за съединител...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- PlamenBMW2.0i
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 19.12.2010
- Пол: Мъж
Въпрос за съединител...
Здравейте,колеги.Предстои ми смяна на съединител,но като видях че цените на новия комплект се въртят около 500 лева това ме кара да се замисля за някой втора употреба.Искам да попитам от ТДС стават ли притискателя и феродовия диск?Еднаква ли е шлицата и ф-то на дисковете... 

- hriskoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525тдс
Re: Въпрос за съединител...
колега предполагам ,че колата ти е 520i. На тдс феродовият диск е без демпферни прожини а на бензиновата е със прожини,на тдс маховика е демпферен ,а на 520 е обикновен
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: Въпрос за съединител...
ivoo написа:hriskoss написа: а на 520 е обикновен
Дали ?![]()


до автора на темата: начина по който си задал въпроса си, мислиш ли , че ще получиш адекватен отговор. иде ти скъпичко да си смениш съединителя???? ами не карай кола която неможеш да си позволиш!!!! освен това що годе читав комплект съединител се продава за 300-350 лв. да не говорим, че има и по евтини, но не са са препоръчване.
- hriskoss
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 62
- Регистриран на: 11.09.2009
- Местоположение: Дупница
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525тдс
Re: Въпрос за съединител...
Колегата пита дали става от тдс,а не търси счетоводители да му правят сметка на парите, не се опитвате да помагате ,а само се присмивате.
- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Въпрос за съединител...
Колега, много части търпят да ги смениш с втора употреба при е39, ама със съединителя не си играй
Разликата в цената между нов и втора употреба няма да е толкова голяма, а освен това не знаеш на какъв ще попаднеш, и дали няма да ти се налага след месец-два пак да го сменяш
Иначе има огромно разнообразие в цените на новите съединители, както по 200, така и по 1200 лева. Поразгледай тука в темите в раздел 'продава' има нови комплекти, които може и по 250-300 лева да ти се вържат. Не рискувай, всички знаем поговорката 'евтиното излиза скъпо'
Не ме нападайте, че пиша оффтопик - вярно е че не отговарям точно по темата, но мисля че всички разбирате какво казвам.
Колегата дали ще се вслуша е друг въпрос 



Не ме нападайте, че пиша оффтопик - вярно е че не отговарям точно по темата, но мисля че всички разбирате какво казвам.


- PlamenBMW2.0i
- Потребител
-
- Мнения: 9
- Регистриран на: 19.12.2010
- Пол: Мъж
Re: Въпрос за съединител...
Благодаря на колегите hriskoss и goguma.Ще се разровя във форума да видя какво ще излезе... 

- animall
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: Сандански
- Пол: Мъж
- Кара: Влака
Re: Въпрос за съединител...
NAPSTERS написа:ivoo написа:hriskoss написа: а на 520 е обикновен
Дали ?![]()
и диаметъра на диска е без значение
до автора на темата: начина по който си задал въпроса си, мислиш ли , че ще получиш адекватен отговор. иде ти скъпичко да си смениш съединителя???? ами не карай кола която неможеш да си позволиш!!!! освен това що годе читав комплект съединител се продава за 300-350 лв. да не говорим, че има и по евтини, но не са са препоръчване.
По прав от колегата няма, значи събираш от закуски и дискотеки и купуваш най-голямия картал на пазара, слагаш газ и на първия ремонт от 500 лева викаш скъпо ми е, значи съвсем сериозно те СЪВЕТВАМ да си купиш ГОЛФ 2, неговия амбреаж ще струва 150 лева и вярвам няма да са ти много. И да присмиваме се защото в тъпата ни държава всеки се опитва да си надскочи сянката а това е смешно!!!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Въпрос за съединител...
300-350лв LUK и си ти!МНОГО Е ВАЖНО КОЙ И КАК ЩЕ ТИ ГО СМЕНИ!Може би по-важно и от марката,но оригинала е LUK!Виж: http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... 4&t=249823 и http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... &start=210
Последна промяна dr.peshev на 10 Май 2011, 20:03, променена общо 1 път
Re: Въпрос за съединител...
animall написа:NAPSTERS написа:ivoo написа:hriskoss написа: а на 520 е обикновен
Дали ?![]()
и диаметъра на диска е без значение
до автора на темата: начина по който си задал въпроса си, мислиш ли , че ще получиш адекватен отговор. иде ти скъпичко да си смениш съединителя???? ами не карай кола която неможеш да си позволиш!!!! освен това що годе читав комплект съединител се продава за 300-350 лв. да не говорим, че има и по евтини, но не са са препоръчване.
По прав от колегата няма, значи събираш от закуски и дискотеки и купуваш най-голямия картал на пазара, слагаш газ и на първия ремонт от 500 лева викаш скъпо ми е, значи съвсем сериозно те СЪВЕТВАМ да си купиш ГОЛФ 2, неговия амбреаж ще струва 150 лева и вярвам няма да са ти много. И да присмиваме се защото в тъпата ни държава всеки се опитва да си надскочи сянката а това е смешно!!!
Колега прав си за голфа и останалото на горе, но дай да не засягаме темите със сянката, щото "в началото" 90% от форумците не са били от Рокфелер фамилията и/или богопомазани с прекрасен живот когато са били още 18-20 годишни новоизлюпени гангста-шофьорчета, а да не говорим, че човек прави толкова по-голям прогрес, колкото повече се опитва да си надскача сянката, а моментите в които при скок се спъва и пада може да се отнесат към статистическата грешка на това твърдение и следователно нещо нормално, дори нужно.
@ОП - не разчитай на 2-ра употреба, не само, че парите около цялата история със смяната няма да се различават много, но не се знае от къде и защо!! е свален...и дали като го сръчкаш някъде няма да си останеш на място.
Извинявам се за полу-офтопика, все пак като гледам и останалите нямат кой-знае колко градивни мнения в тази тема

- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Въпрос за съединител...
Я и аз да ползвам темата да питам ако сменя 20-ската с 28-ца, съединителя и маховика от 20-ската ли остават или трябва да взема 2,8-цата комплект със съединител и маховик ? Става въпрос за ръчна скоростна кутия .
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Въпрос за съединител...
НЕ!
p.s.Но ако си доволен от филтъра и свещите,виж двете ми нови теми!
p.s.Но ако си доволен от филтъра и свещите,виж двете ми нови теми!

- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Въпрос за съединител...
Sesko написа:Я и аз да ползвам темата да питам ако сменя 20-ската с 28-ца, съединителя и маховика от 20-ската ли остават или трябва да взема 2,8-цата комплект със съединител и маховик ? Става въпрос за ръчна скоростна кутия .
Не си уточнил за каква смяна говориш - цялата кола ли ще сменяш, или само присадка на двигател ще правиш, но и в двата случая отговорът е 'не'.
А ако си решил трансплантация 20 => 28 да правиш, знай че всичко се сменя - съединител, скорости, кардан, диференциал, полуоски....
- Sesko
- ентусиаст
-
- Мнения: 937
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Разград
- Пол: Мъж
- Кара: е60 525 x-drive
- Мечтае да кара: M6
Re: Въпрос за съединител...
goguma написа:Sesko написа:Я и аз да ползвам темата да питам ако сменя 20-ската с 28-ца, съединителя и маховика от 20-ската ли остават или трябва да взема 2,8-цата комплект със съединител и маховик ? Става въпрос за ръчна скоростна кутия .
Не си уточнил за каква смяна говориш - цялата кола ли ще сменяш, или само присадка на двигател ще правиш, но и в двата случая отговорът е 'не'.
А ако си решил трансплантация 20 => 28 да правиш, знай че всичко се сменя - съединител, скорости, кардан, диференциал, полуоски....
Колега нещо не разбрах , как и в двата случая е не , пък ако сменям двигателя всичко се сменяло ?
П.С Щом питам за съединител и маховик според мен става ясно , че става въпрос за смяна на двигател. Ако ще сменям цялата кола тя си е оригинално както си е и надали ще има нужда да се преправя нещо

dr.peshev написа:НЕ!
p.s.Но ако си доволен от филтъра и свещите,виж двете ми нови теми!
Много съм доволен колега , колата лети направо , че и разхода смъкна

- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Въпрос за съединител...
Sesko написа:Колега нещо не разбрах , как и в двата случая е не , пък ако сменям двигателя всичко се сменяло ?
П.С Щом питам за съединител и маховик според мен става ясно , че става въпрос за смяна на двигател. Ако ще сменям цялата кола тя си е оригинално както си е и надали ще има нужда да се преправя нещо
Помислих че питаш ако смениш 520-ката с 528-ца, и ако ти се налага да сменяш маховик и съединител дали ще паснат втора употреба от 520-ка на 528-ца



26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани