проблем загряване
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
проблем загряване
Появи ми се проблем със покачване на температурата от известно време на 520 бензин.Вдига се до първото разделение на скалата за температура след средата ,паралелно с изчезване на парното (топлото).След като вдигна температурата на макс започва да духа топло в купето и температурата спада.Смених термостата и за известно време беше без проблем , но сега отново се появи сащия проблем.Някой имал ли е подобен проблем и може ли да помогне.
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
Re: проблем загряване
напиши *прегрява* в търсачката и ще се изненадаш колко теми с твоя проблем има и как да се проверят и отстранят. и не е лошо да прочетеш правилата на форума.
- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: проблем загряване
Ако загрява като караш много бавно, виж виско съединителя, ако ли не, виж водната помпа

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

- popai
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 339
- Регистриран на: 1.11.2004
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: e63 3.0 i, Х1 е84 35 i
- Мечтае да кара: м5
Re: проблем загряване
смени си водната помпа, мисля че ще се оправи, преди 1 ден аз смених термостат и водна помпа, да съм сигурен, и без това се сваля перката, няма смисъл 2 пъти да я свалям,
колата ми напрво загряваше в червеното и нямах парно, обезвъздуших, оправи се, и видяхме че има лек теч от водната помпа, и от там дръпне въздух и айде, готово, прегрява и няма парно, сега е наред всичко
колата ми напрво загряваше в червеното и нямах парно, обезвъздуших, оправи се, и видяхме че има лек теч от водната помпа, и от там дръпне въздух и айде, готово, прегрява и няма парно, сега е наред всичко
Re: проблем загряване
Няма да пускам нова тема и затова пиша тука и аз имам проблем със прегряването,вече няколко пъти срелката ми отива в червената зона и от тогава не смея да я карам та.. въпроса ми е дали може да съм прецакъл нещо по двигатела??А какво трябва да се смени ми стана почти ясно.
Re: проблем загряване
на моята всичко е ново термостат, водна помпа, капачка на разширителния съд, клапанчетата на парното, няма течове на антифриз там си е всяка сутрин ..........................
и продължава така да прави. Паля и супер бавно загрява след като загрее докъм средата като пусна парното стрелката пада към синьото слизал съм от колата хващал съм я за маркучите този за големия кръг от към термостата си е леден не е термостат..... парното е супер слабо като я оставя на празен ход и идва топлото вероятно малката помпа спомага за циркулация ли и аз не знам като тръгна да карам и карам с 2000 оборота парното ми изчезва напълно трябва да я сръчкам до 4-5000 оборота или да я пусна на празен ход тогава ми идва някакво парно .... и това е от 5000км. и от 4месеца така я карам не вярвам да е от обезвъздушаване
обиколил съм 15245315 сервиза и секи я пръска от резачки и си мисли че не е обезвъздушена доливат антифризи ааа уу и като си тръгна пак си е същата работя.....







- Kristopher
-
-
- Мнения: 1054
- Регистриран на: 16.04.2005
- Местоположение: София,Младост 2
- Пол: Мъж
- Кара: e34, e36
Re: проблем загряване
Смени си термостата пак. А клапаните на парното нови ли са наистина, или втора ръка? Ако са нови, да не са дефектни?
Колата каква е?
Колата каква е?
ALFA155Ts написа:на моята всичко е ново термостат, водна помпа, капачка на разширителния съд, клапанчетата на парното, няма течове на антифриз там си е всяка сутрин ..........................![]()
![]()
![]()
и продължава така да прави. Паля и супер бавно загрява след като загрее докъм средата като пусна парното стрелката пада към синьото слизал съм от колата хващал съм я за маркучите този за големия кръг от към термостата си е леден не е термостат..... парното е супер слабо като я оставя на празен ход и идва топлото вероятно малката помпа спомага за циркулация ли и аз не знам като тръгна да карам и карам с 2000 оборота парното ми изчезва напълно трябва да я сръчкам до 4-5000 оборота или да я пусна на празен ход тогава ми идва някакво парно .... и това е от 5000км. и от 4месеца така я карам не вярвам да е от обезвъздушаване
![]()
![]()
обиколил съм 15245315 сервиза и секи я пръска от резачки и си мисли че не е обезвъздушена доливат антифризи ааа уу и като си тръгна пак си е същата работя.....

Компютърна диагностика на BMW след 1993 година - безплатна

Re: проблем загряване
Колата е Е39 96/та 520ка... с газов инжекцион е ... термостата е Wahler и държи вдигне ли температурата веднъж не я сваля повече. само парното чезне при 2000оборота... мисля да го сваля и да направя дупка да може да се обезвъздушава сама може би не може да се обезвъздуши или има духнала гарнитура и прави възглавница някъде
.... ама пък не надува маркучите не прегрява не яде антифриз всичко си работи нормално освен това че, като си караш с 80 с 2000оборота изчезва парното и замръзва изпарителя....

- IMB
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 118
- Регистриран на: 31.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 520
Re: проблем загряване
ALFA155Ts написа:Колата е Е39 96/та 520ка... с газов инжекцион е ... термостата е Wahler и държи вдигне ли температурата веднъж не я сваля повече. само парното чезне при 2000оборота... мисля да го сваля и да направя дупка да може да се обезвъздушава сама може би не може да се обезвъздуши или има духнала гарнитура и прави възглавница някъде.... ама пък не надува маркучите не прегрява не яде антифриз всичко си работи нормално освен това че, като си караш с 80 с 2000оборота изчезва парното и замръзва изпарителя....
Газовия инжекцион кога е монтиран. Ако проблема се появява след слагането му е възможно изпарителя да не е свързан правилно. Или турбинката на помпата да превърта, ако със старата помпа не го е правила. Друга възможност е някъде да има запушване - радиаторче на парното например.
Re: проблем загряване
IMB написа:ALFA155Ts написа:Колата е Е39 96/та 520ка... с газов инжекцион е ... термостата е Wahler и държи вдигне ли температурата веднъж не я сваля повече. само парното чезне при 2000оборота... мисля да го сваля и да направя дупка да може да се обезвъздушава сама може би не може да се обезвъздуши или има духнала гарнитура и прави възглавница някъде.... ама пък не надува маркучите не прегрява не яде антифриз всичко си работи нормално освен това че, като си караш с 80 с 2000оборота изчезва парното и замръзва изпарителя....
Газовия инжекцион кога е монтиран. Ако проблема се появява след слагането му е възможно изпарителя да не е свързан правилно. Или турбинката на помпата да превърта, ако със старата помпа не го е правила. Друга възможност е някъде да има запушване - радиаторче на парното например.
Водната помпа я смених 2-ри път .... запушване няма .... защото ако имаше щеше на обороти също да няма парно а то на обороти има .... само като се кара колата с 2000 оборота + - 300 оборота ... изчезва в високите пак се появява. Газовата е монтирана още миналата година .... тези мисли че не е вързан правилно испарителя ми минаха през акъла и естествено го закарах на 354864 газаджии и всички казват така е правилно е вързан.... един газаджия даже разглоби да види колената (тройниците) дето е вързана водата да не би по отливката вътре да са запушени ..... сменихме ги с метални други да пробваме и пак си е същата работа .... моита одисея няма край



Re: проблем загряване
ALFA155Ts написа:Колата е Е39 96/та 520ка... с газов инжекцион е ... термостата е Wahler и държи вдигне ли температурата веднъж не я сваля повече. само парното чезне при 2000оборота... мисля да го сваля и да направя дупка да може да се обезвъздушава сама може би не може да се обезвъздуши или има духнала гарнитура и прави възглавница някъде.... ама пък не надува маркучите не прегрява не яде антифриз всичко си работи нормално освен това че, като си караш с 80 с 2000оборота изчезва парното и замръзва изпарителя....
Не се вързани маркучите на газовата уредба за към водната система както трябва..99% ти давам гаранция.Пробвай да си пуснеш парното в колата да духа студено,а не на топло и ще видиш,че изпарителя няма да замръзва.
- 6iva4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Кара: 530 d touring
- Мечтае да кара: някой друг колата и то с шапка с козирка
Re: проблем загряване
Мисля, че ти е от клапанчетата, имал съм го този проблем на старата 750-ка, преди 15-16
годинки, точно при 2000 об. и парното изчезва, оказаха се клапанчетата на парното, явно скороста на водата при тези обороти се увеличава и ги кара да се самозапушват(дано не е от управлението, че си нямам на идея кой ги управлява), а колегата горе е прав да видиш и къде е вързана изпарителя на газовия инжекцион, ако е преди парното, ще ти намалява градусите, но проблема ти е от кланите, те като се запушат и спират циркулацията и на парното, и на изпарителя, и той ти замръзва.

Re: проблем загряване
Изпарителя е вързан преди клапанчетата за парното тъй като лятно време като затворят съответно ще затворят водата и на изпарителя ... та изпарителя е вързан преди клапанчетата за парното с троиник и изхода от радиаторчето пак с троиник ..... правилно е вързан според всички газаджии .....
и въпреки това пробвах да го вържа на подгрева на дроселовата клапа и от там взех вода .... но не става пак защото дебита там е малко и пак не става ....


- 6iva4a
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Перник
- Кара: 530 d touring
- Мечтае да кара: някой друг колата и то с шапка с козирка
Re: проблем загряване
ALFA155Ts написа:Изпарителя е вързан преди клапанчетата за парното тъй като лятно време като затворят съответно ще затворят водата и на изпарителя ... та изпарителя е вързан преди клапанчетата за парното с троиник и изхода от радиаторчето пак с троиник ..... правилно е вързан според всички газаджии .....![]()
и въпреки това пробвах да го вържа на подгрева на дроселовата клапа и от там взех вода .... но не става пак защото дебита там е малко и пак не става ....
Забравил съм, дали клапанчетата, бяха нормално отворени или нормално затворени, но се опитай, ако можеш по някакъв начин да ги сложиш принудително отворени, или вземи от колега назаем и опитай.
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: проблем загряване
Никой от двамата колеги с проблема с загряването не е писал, че е сменил ВИСКО! Ако виското не зацепва, дори да сте с изправен термостат и водна помпа пак ще ви загрява двигателя на празен ход и чак като вдигнете скоростта ще се охлажда.
На колегата, който пита дали има поражения по двигателя - не може да се каже без да се свали главата, но ако не си я карал прегряла е малко вероятно да има нещо. Оправи си охладителната система, покарай малко и ще си проличи
На колегата, който пита дали има поражения по двигателя - не може да се каже без да се свали главата, но ако не си я карал прегряла е малко вероятно да има нещо. Оправи си охладителната система, покарай малко и ще си проличи

Последна промяна Alexch на 24 Мар 2011, 15:17, променена общо 1 път
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани