Смяна циферблат табло Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Смяна циферблат табло Е39
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Смяна циферблат табло Е39
Там от където си взел снимката има и телефония номер на човека който го прави
На мен ми е правил вече няколко такива процедури .

На мен ми е правил вече няколко такива процедури .
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Смяна циферблат табло Е39
На моето свалях циферблата (няколко пъти) за да му сменя осветлението. Стрелките ги извадих, като изпилих едни клещи "щъркели" и от страната на платкат стисках оста докато дърпах стрелката. Не става само със стрелката на разходомера. Но тя явно е направена по-хлабава и излиза без проблем.
Re: Смяна циферблат табло Е39
520_i написа:Стрелките ги извадих, като изпилих едни клещи "щъркели" и от страната на платкат стисках оста докато дърпах стрелката. Не става само със стрелката на разходомера. Но тя явно е направена по-хлабава и излиза без проблем.
стрелките имат ли фиксирано положение?Или трябва после да се настройват коя къде е била и да показва точно?
П.С Сега очаквам Sadex-a да се вкл и да каже......"как може да не си разглобявал табло на Е39"



Sadex




- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Смяна циферблат табло Е39
На скоростомера,оборотомера и разходомера нямат фиксирано положение, опират в ограничители. Тях после ги настройвам от скритото меню. На водата и горивото преди да ги сваля им отбелязвам положението с една точка на циферблата на върхъ на стрелката.
- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Смяна циферблат табло Е39
Аууууууууууу
Ако ти кажа че ми мина през главата още като видях кой е пуснал статията
Садекса ще ти каже че само се радвай че не си го правил. Нямам ръце за тази работа, много е прецизна..Според мен дай на човека от Варна, дето е измислил е39 ката най-добре. А от няколко дни се вкарах в един филм с панел на климатроник, точно го разглобих за почистване на копчетата и още се проклинам
Междругото аз исках да му слагам от тези лазерните километражи



Междругото аз исках да му слагам от тези лазерните километражи

- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Смяна циферблат табло Е39
Ако някой не е свалял стрелки преди това, да си приготви резервен километраж...даже няколко 
По начина, който е обяснил @520_i, гарантирано ще има проблем с насичане на стрелките. Може и малко да е, но ще го има. За съжаление как се свалят стрелките трудно бих го обяснил тук с писане.
Иначе да, сменят се циферблатите без проблем. Правено е вече стотици пъти

По начина, който е обяснил @520_i, гарантирано ще има проблем с насичане на стрелките. Може и малко да е, но ще го има. За съжаление как се свалят стрелките трудно бих го обяснил тук с писане.
Иначе да, сменят се циферблатите без проблем. Правено е вече стотици пъти

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Смяна циферблат табло Е39
Аз това исках да кажа, да ти даде на теб най добре....Или трябва да си завършил часовникарство в Швейцария....Аз лично никога не бих се хванал да правя подобно нещо...Навремето го правих на е30, ама то беше друга бира 

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Смяна циферблат табло Е39
mad_presley написа:Ако някой не е свалял стрелки преди това, да си приготви резервен километраж...даже няколко
По начина, който е обяснил @520_i, гарантирано ще има проблем с насичане на стрелките. Може и малко да е, но ще го има. За съжаление как се свалят стрелките трудно бих го обяснил тук с писане.
Иначе да, сменят се циферблатите без проблем. Правено е вече стотици пъти
Така ги свалях 4 пъти (експериментирах с различни цветове) нямам никакъкъв проблем! Не засичат изобщо. И то друг начин аз невиждам. Просто стискаш оста и вадиш стрелката.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Re: Смяна циферблат табло Е39
520_i написа:...И то друг начин аз невиждам. Просто стискаш оста и вадиш стрелката.
Е точно там е уловката. В никакъв случай не трябва да се дърпат стрелките, а да се завъртят и докато не прискърца не се дръпа...казах аз, че ще е трудно да се обясни

Хващаш с клещите и въртиш стрелката наляво-надясно, ако не прискърца, не дърпаш. Като прискърца вече започваш да въртиш и да издърпваш леко.
Ако започнеш директно да дърпаш, няма как да знаеш дали си стиснал достатъчно силно и може да изместиш втулката на оста, която държи пружинката.
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Re: Смяна циферблат табло Е39
mad_presley написа:520_i написа:...И то друг начин аз невиждам. Просто стискаш оста и вадиш стрелката.
Е точно там е уловката. В никакъв случай не трябва да се дърпат стрелките, а да се завъртят и докато не прискърца не се дръпа...казах аз, че ще е трудно да се обясни![]()
Хващаш с клещите и въртиш стрелката наляво-надясно, ако не прискърца, не дърпаш. Като прискърца вече започваш да въртиш и да издърпваш леко.
Ако започнеш директно да дърпаш, няма как да знаеш дали си стиснал достатъчно силно и може да изместиш втулката на оста, която държи пружинката.

- sadex5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1200
- Регистриран на: 26.09.2006
- Местоположение: NEW YORK-Empire state
- Пол: Мъж
- Кара: X5 2003 e39 540
Re: Смяна циферблат табло Е39
Лично за мен е много трудно това, не знам за вас...Малката втулка излезе ли от леглото, не знам дали въобще после може да се постигне съосие..Първо леко си слагаш клещите да не мърдат даже милиметър, подлагаш нещо под тях и почваш леко да стискаш, докато си усетиш силата как действа на осичката, като стане съвсем трудно да движиш стрелката със средно рамо на сила... ..Аз си изпатих заради груби ръчички при бутончетата на климатроника, те са със трудност 4, това му давам 8 ма степен....Но ако колегата желае, да пробва....Аз ще се уча пък да възстановявам АБС модули хехехе....
Не знам вас, ама аз исках такъв по едно време
Не знам вас, ама аз исках такъв по едно време

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Смяна циферблат табло Е39
sadex5 написа:.Аз си изпатих заради груби ръчички при бутончетата на климатроника.............Аз ще се уча пък да възстановявам АБС модули хехехе...
таблото ми изглежда по-лесния вариант от упр.на климатроника(там вярно,с първия и втория брах ядове големи с едни пластинки,ама от 3-тия натам,няма рекламация ....иска просто много търпеливост и бавни движения,може би ако си бомбаджия ....

Мисля,че лудото момче от Варна пак печели


П.С Sadex........чак сега ли ще изучаваш ABS



Re: Смяна циферблат табло Е39
Ееее казвайте към кого да си пращам таблото. Искам същото сиво като М-ковото 
А това за километража, че е до 300? Нещо се препрограмира таблото ли?
То в моя случай малко смешно, щото колата над 250км/ч няма шанс
Липсват и още 300 коня да направя 300 

А това за километража, че е до 300? Нещо се препрограмира таблото ли?
То в моя случай малко смешно, щото колата над 250км/ч няма шанс


64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани