надува маркучите и изхвърля течност
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- tanasko
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: kazanlak
- Пол: Мъж
- Кара: E39
надува маркучите и изхвърля течност
колата е Е39 525 tds 98
проблема ми го направи преди 3-4 седмици.изхвърли течноста през удушника на казанчето.бях прочел доста теми тук във форума относно проблема и реших да започна с термостат и водна помпа,поръчах ги от колегата Mitko _N1
(много коректен) смених ги,но проблема остана.проверих биското,смених и капачката и пак нищо.от там я закарах на доктор да я лекува.отворихме я и се оказана спукана глава на 5 и 6 цилиндър,пратих я да я заварят при един майстор за който знам,че е много добър и изпипва работата,личен приятел ми е,а и поне 5 човека познавам на които е заварял главата и на всички им бяха изпипани главите и бяха доволни.отремонтирана главата се върна при маистора който ми прави колата,сглобява колата и проблема пак го има,маркучите са ГИПС.от там следва пак демонтиране на главата за да се търси проблема.въпреки,че на 99% сам сигурен че главата е наред реших да я пратя при друг специалист по глави да я провери,при проверката спеца каза че главата е здрава и че заварката е изпипана много добре и още позитивни отзиви относно заварянето на главата.викаме спец да провери да не би блока нещо да е изкривен,но и блока си е наред.маистора взема втора нова гарнитура,понеже допусна някакъв процент възможност да е дефектна гарнитурата.сглобява я и ми се обажда,че колата е готова.отивам да я взема и наистина колата загряла работи около половин час и маркучите бяха нормално,очевидно проблема беше премахнат.вземам си количката,разплащаме се с майстора и си тръгвам,всичко 6.минавам 100 км,на 20-30 км от пътуването проверих маркучите бяха си добре.като пристигнах поглеждам маркучите и се оказва,че са камък.развивам леко капачка и започва да излиза яко налягане и на моменти течност.личеше си и че по време на пътуването е изхвърляло течност от маркучето което е за удушник.дайте някакви напътствия какво може да е.
радиатора го промих и го измих от мрасотията дето се беше набила по него пароструйка .капачката е сменена,болтовете на главата също са сменени.
някъде четох,че като махна капачката,малкя маркуч който идва от от радиатора и влиза в казанчето тряба да има постоянна струя в разширителното казанче.и преди и сега като махна капачката се вижда как само на моменти преплюва течност от там и налягане.температурата ми я е вдигала само веднъж,когато първоначално установих проблема,през останалото време си е била винаги на 12 часа.преди да я закарам на доктор няколко пъти ми изписа на борда нещо свързано с вода(на немски ми е борда,а аз сам много зле с немския),но го свързах че ми изписва че няма вода,отварям да долея,а казанчето е пълно,мачкам маркучите но не иска да поеме вода.
Благодаря предварително на всеки отзовал се.
проблема ми го направи преди 3-4 седмици.изхвърли течноста през удушника на казанчето.бях прочел доста теми тук във форума относно проблема и реших да започна с термостат и водна помпа,поръчах ги от колегата Mitko _N1

радиатора го промих и го измих от мрасотията дето се беше набила по него пароструйка .капачката е сменена,болтовете на главата също са сменени.
някъде четох,че като махна капачката,малкя маркуч който идва от от радиатора и влиза в казанчето тряба да има постоянна струя в разширителното казанче.и преди и сега като махна капачката се вижда как само на моменти преплюва течност от там и налягане.температурата ми я е вдигала само веднъж,когато първоначално установих проблема,през останалото време си е била винаги на 12 часа.преди да я закарам на доктор няколко пъти ми изписа на борда нещо свързано с вода(на немски ми е борда,а аз сам много зле с немския),но го свързах че ми изписва че няма вода,отварям да долея,а казанчето е пълно,мачкам маркучите но не иска да поеме вода.
Благодаря предварително на всеки отзовал се.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Виското как е ? Дифузьор ? Те също са доста чести виновници за надуването на маркучите.
ПС: Прочетох че си проверил виското, я намери едно прецакано от някъде, пробий го и му завърти един болт да е постоянно зацепено и пробвай пак.
ПС: Прочетох че си проверил виското, я намери едно прецакано от някъде, пробий го и му завърти един болт да е постоянно зацепено и пробвай пак.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Ако след като провериш виско, капачка и тн, пак го прави този проблем и се наложи пак да отваряш двигателя, ги накарай да ти шлайфат челото на блока, където ляга гарнитурата. Понякога, много рядко, то е криво и гарнитурата не може да легне хубаво.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: надува маркучите и изхвърля течност
eddy написа:Ако след като провериш виско, капачка и тн, пак го прави този проблем и се наложи пак да отваряш двигателя, ги накарай да ти шлайфат челото на блока, където ляга гарнитурата. Понякога, много рядко, то е криво и гарнитурата не може да легне хубаво.
тя ако стане за шлайф на блока по добре цял мотор втора ръка затворен .. по скоро освен всчики неща които са ти написали колегите провери и самото казанче за антифриз дали циркулира водата през него и по точно малкия тънък маркуч от радиатора до казанчето
Барай шишарката Минкеее ....
- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Да беше сменил и сегменти поне като сте отваряли ДВГ. При износени сегменти пак може да надува водата.
Преди доста години ми се пръсна разширителния съд на радиатора посъветваха ме да сменя целия радиотор. Купих Нисенс и нямам никакъв проблем с охлаждането.
Преди доста години ми се пръсна разширителния съд на радиатора посъветваха ме да сменя целия радиотор. Купих Нисенс и нямам никакъв проблем с охлаждането.
- Vader
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 129
- Регистриран на: 1.03.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: пак BMW
- Детайли за колата: E39 525TDS
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Щом от маркучето не върви постоянна струйка,виж си водната помпа.
- wladio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 701
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39
Re: надува маркучите и изхвърля течност
симтомите са като за водна помпа,но щом си я сменил....но ако е някой пластмасов ментак,може и да е от нея.......а от маркуяето трябва да тече постоянно и здрава струя.дано намериш причината.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Случайно прочете ли че два пъти я е сменял 

- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Продухай маркучето от радиатора към разширителния съд и двете малки тръбички 

- tanasko
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: kazanlak
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: надува маркучите и изхвърля течност
виското както казах е проверено,дифузьора не знам как се проверява,но съм го оглеждал и изглежда наред,майстора ми каза че и жалузите си работят.
блока го замериха и нямаше изкривявания,а първата гарнитура която сложихме,като отворихме втори път двигателя се виждаше как се е отпечатал блока и главата на гарнитурата т.е. гарнитурата си е легнала перфектно между блока и главата.
в казанчето не се вижда водата да циркулира,по горе съм писал че от малкя маркуч само преплува течност на моменти и това е,и се усеща че излиза налягане от него
колата е пробвана и с радиатор от друго БМВ,ефекта беше същия,за това изключвам радиатора
помпата е с метална турбинка порачана е от колега от форума,доста други колеги са купили помпа от него и нямат оплакване.все пак аз му писах дали имат случаи на дефектни помпи,ако ми кайе че му се е случвало да му варнат помпа,тогава ще пробвам с още една нова помпа
маркуча кам разширителния съд сам го продухал,за двете малки тръбички не знам за кои тръбички става въпрос.
P.S ако някой мойе да ми даде линк или снимка на радиатор като моя ще съм благодарен.понеже ми се струва,че малкия маркуч които излиза от радиатора и влиза в казанчето,нещо е побългарявано.
блока го замериха и нямаше изкривявания,а първата гарнитура която сложихме,като отворихме втори път двигателя се виждаше как се е отпечатал блока и главата на гарнитурата т.е. гарнитурата си е легнала перфектно между блока и главата.
в казанчето не се вижда водата да циркулира,по горе съм писал че от малкя маркуч само преплува течност на моменти и това е,и се усеща че излиза налягане от него
колата е пробвана и с радиатор от друго БМВ,ефекта беше същия,за това изключвам радиатора
помпата е с метална турбинка порачана е от колега от форума,доста други колеги са купили помпа от него и нямат оплакване.все пак аз му писах дали имат случаи на дефектни помпи,ако ми кайе че му се е случвало да му варнат помпа,тогава ще пробвам с още една нова помпа
маркуча кам разширителния съд сам го продухал,за двете малки тръбички не знам за кои тръбички става въпрос.
P.S ако някой мойе да ми даде линк или снимка на радиатор като моя ще съм благодарен.понеже ми се струва,че малкия маркуч които излиза от радиатора и влиза в казанчето,нещо е побългарявано.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: надува маркучите и изхвърля течност
смени си казанчето като дадеш обороти трябва да се вижда как цирулира водата и изкарай малкия маркуч който е между радиатора и казанчето и виж дали от него струи вода нормално
Барай шишарката Минкеее ....
Re: надува маркучите и изхвърля течност
колега,сигурен ли си кои маркучи пипаш? не че те обиждам,ама един колега беше пуснал една тема,че сменил маслото,и на следващият ден отворил капачката и виждал маслото.следва паника,пуснал тема,и докато се чудим кое как е,един се сети да го пита с какъв двигател е,и човека го снима,оказа се че,просто е гледал капачката на хидравличното масло...
ама как да е не всеки разбира от коли все пак...



- tanasko
- Потребител
-
- Мнения: 16
- Регистриран на: 13.12.2009
- Местоположение: kazanlak
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Сладур1 недей да се изцепваш такива глупости,при положение че се познаваме лично и знаеш какви са ми познанята по колите,не веднъж си присъствал като сам ремонтирал предната ми кола и сигурно си забелязал,че знам коя капачка за какво,че и повече от това.
казанчето какъв проблем може да има за да окаже влияние?не е задръстено-поема си водата,маркучето от радиатора и това което изхвърля излишната вода сам ги проверил за запушвания.по горе няколко пъти съм писал че маркуча от радиатора към казанчето не прави постоянна струя,а само плюе течност на моменти.откачал съм го и от радиатора и от казанчето,наблюдавал съм го и вътре в казанчето,само плюе на моменти и вади налягане.имам намерение утре да сложа старата помпа да видя дали ще има разлика,понеже от отговорите на всички тук и от всичко прочетено във форума ме навежда на водна помпа,утре ще тествам със старата,
казанчето какъв проблем може да има за да окаже влияние?не е задръстено-поема си водата,маркучето от радиатора и това което изхвърля излишната вода сам ги проверил за запушвания.по горе няколко пъти съм писал че маркуча от радиатора към казанчето не прави постоянна струя,а само плюе течност на моменти.откачал съм го и от радиатора и от казанчето,наблюдавал съм го и вътре в казанчето,само плюе на моменти и вади налягане.имам намерение утре да сложа старата помпа да видя дали ще има разлика,понеже от отговорите на всички тук и от всичко прочетено във форума ме навежда на водна помпа,утре ще тествам със старата,
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: надува маркучите и изхвърля течност
Аз пак ще пробвам
Като застанеш срещу колата от лявата част на радиатора за водата имаш един датчик, вадиш му буксата, даваш на контакт и със едно кабелче проверяваш на коя от трите позиций перката на климатика се включва на най-бързата скорост, оставяш го така "на късо" както си го дал и покарай известно време да видиш дали ще ги надуе пак.
Ако имаш проблем със гарнитури или спукване на блок/глава като отвориш капачката на разширителния съд и подадеш газ трябва да почне да изкарва въздух, да прави мехури и да вдига много нивото на течността.

Ако имаш проблем със гарнитури или спукване на блок/глава като отвориш капачката на разширителния съд и подадеш газ трябва да почне да изкарва въздух, да прави мехури и да вдига много нивото на течността.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани