Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Здравейте, от доста време си карам на газ и наскоро установих, че не ми е била свързана ламбда сондата със газовия компютър. Та въпроса ми е, на кой кабел на ламбдата да го свържа, червения е подгрева и определено няма да ми свърши работа, остават жълт, бял и черен.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Аз доколкото знам белият е подгрева, но освен да видя утре моята как вързана и ще пиша.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Ще ми помогнеш доста. С мултицет мернах на контакт че на червения дава 12 волта - при студена кола.
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Кажи коя година е ДМЕ-то.
Черният кабел трябва да ти е сигнала. При теб трябва да се 4 сонди - 2 преди и 2 след катализаторите. Преди кат. :на едната сонда кабела е само черен, на другата е черен със синьо. След кат. : на едната сонда е черно с червено, на другата е черно с бяло.
ГИ колко входа за сигнал от сондите има?
Черният кабел трябва да ти е сигнала. При теб трябва да се 4 сонди - 2 преди и 2 след катализаторите. Преди кат. :на едната сонда кабела е само черен, на другата е черен със синьо. След кат. : на едната сонда е черно с червено, на другата е черно с бяло.
ГИ колко входа за сигнал от сондите има?
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
pazokolarov написа:Кажи коя година е ДМЕ-то.
Черният кабел трябва да ти е сигнала. При теб трябва да се 4 сонди - 2 преди и 2 след катализаторите. Преди кат. :на едната сонда кабела е само черен, на другата е черен със синьо. След кат. : на едната сонда е черно с червено, на другата е черно с бяло.
ГИ колко входа за сигнал от сондите има?
Неговата е само с две сонди

- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
ivanov 530d написа:pazokolarov написа:Кажи коя година е ДМЕ-то.
Черният кабел трябва да ти е сигнала. При теб трябва да се 4 сонди - 2 преди и 2 след катализаторите. Преди кат. :на едната сонда кабела е само черен, на другата е черен със синьо. След кат. : на едната сонда е черно с червено, на другата е черно с бяло.
ГИ колко входа за сигнал от сондите има?
Неговата е само с две сонди
Не е ли с М52 двигател? Не знам защо съм останал с ввпечатлението, че само М43 са с 2 сонди

- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
pazokolarov написа:ivanov 530d написа:pazokolarov написа:Кажи коя година е ДМЕ-то.
Черният кабел трябва да ти е сигнала. При теб трябва да се 4 сонди - 2 преди и 2 след катализаторите. Преди кат. :на едната сонда кабела е само черен, на другата е черен със синьо. След кат. : на едната сонда е черно с червено, на другата е черно с бяло.
ГИ колко входа за сигнал от сондите има?
Неговата е само с две сонди
Не е ли с М52 двигател? Не знам защо съм останал с ввпечатлението, че само М43 са с 2 сондидругите трябва да са с по 4.
Това е само впечетление

М52 е с 2 сонди
М52ТУ е с 4 сонди
М43 е с 1 сонда
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
В крайна сметка WDS-a казва: бял и червен са ти за подгрева, жълтия трябва ти дава 5 V, a черен ти е сигнала.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Мдаа, и аз така реших, но на черния ми дава някаква много странна графика, нищо общо със синусоидата която трябва да даде. Сондите са нови ( на по-малко от година)
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Какъв ГИ ще свързваш?
Симгаз и Старгаз например взимат единствено импусла от дюзите и искрата от бобината.
Симгаз и Старгаз например взимат единствено импусла от дюзите и искрата от бобината.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
бардолини
- Nikiboy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 30.06.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 540 '97
- Мечтае да кара: М5
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Май бардолини е мн сходно с тях. Те взимат сигнал от инжекторите и го удължават малко. Реално екуто на колата си следи ламбдата и си коригира сместа.
Обади се на BSM ако искаш.
Обади се на BSM ако искаш.
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Погледнах преди малко - на жълтия кабел е свързана. И моята е Бардолини.
Само, че сега и аз имам свързан с това въпрос. ГИ е вързана само към едната ламбда. Не трябва ли и от двете да взима сигнал?
Само, че сега и аз имам свързан с това въпрос. ГИ е вързана само към едната ламбда. Не трябва ли и от двете да взима сигнал?

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
Смятам че са сложени две сонди за по-лесно диагностициране на проблеми поради това че цилиндрите са ни в повечко
иначе данните им са почти 100% идентични (при изправна кола де)
badsharki - много благодаря

badsharki - много благодаря

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Въпрос за ГИ и ламбда сонда.
spacepl написа:Смятам че са сложени две сонди за по-лесно диагностициране на проблеми поради това че цилиндрите са ни в повечкоиначе данните им са почти 100% идентични (при изправна кола де)
badsharki - много благодаря
Едната сонда е преди катализатора първата и тя има отношение към смесообразуването, а втора сонда е след катализатора тя следи дали катализатора си върши работата и дава инфо на компа, не случайно на коли с махнат катализатор втората сонда се като се повдига или се слага емулатор така че да дава постоянно напрежение 0,46 все едно си има катализатор иначе без катализатора ще показва като пърава и ще се шашка компа.
Няма нищо общо с това, че са ни повече цилиндрите това е заради екологията и затова има втора сонда при колегата.
При мен кабелите са два бели за подгряване на сондата единия е 12волта, другия бял е -,
Сив и черен за към компютъра и би следвало ГИ да се върже към черния кабел, то лесно може да се провери с мултицет между сивия и черния напрежението трябва да варира от 0,1 до 1,10 волта трябва непрекъснота да се мени, така напрактика се чертае и графиката на работата на сондата.
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани