.. един бъдещ член във Вашето голямо БМВ семейство ...
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- saurfang87
- Потребител
-
.. един бъдещ член във Вашето голямо БМВ семейство ...
На първо време - Здравейте , радвам се много , че този форум съществува , а също така и хората , без които БМВ форумът щеше да си бъде просто форум ..
Аз съм все още начинаещ шофьор , ако изобщо мога да се нарека шофьор , но вече съм към края на подготовката си , надявам се че изпитите ще минат добре и идва въпрос за избор на автомобил .. при мен той е ясен - за първа кола - БМВ 525 ТДС 99' ... понеже нашите са в чужбина , тук няма на кой да разчитам особено много в помощ на правилен автомобил марка БМВ , искам да попитам тези оферти в мобилето на коли по 5-6-7-8к лева заслужават ли си ? Имам предвид вариант 1 - давам 5к и ако изникне проблем грубо да кажем още 3к за ремонт , или пък най-лошия вариант - давам 8-10к и после още 2-3к за ремонти ... много съм объркан , незнам какво точно да правя ... когато братовчеда си взе неговото БМВ , имаше коли по 7к , които наистина бяха много по запазени от тези струващи примерно 10к ... от къде идва тази разлика в цените ? .. и ако кажете - не се мятай на 525 тдс - ами .. кефи ме и това ще бъде , ако ще турско да е ... та ... кажете нещо по въпроса , че ми е мноо сдухано така
Благодаря на всички отзовали се