Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- huger
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D XD
Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?
Здравейте!
Та значи сега се връщам от сервиз за смяна на обичайните работи, филтри и диагностика
На диагностиката компютърът е отчел 100 градуса температура на въздушната смес, поне така го разбрах
бос съм в тия работи, та значи майсторът каза, че дебитомера е за смяна, колата е 525 тдс.
Не съм усетил разлика във вървенето на колата, единствено разхода, като че ли се покачи малко, но не съм много сигурен, поне по компютър ми дава 13-14 градско сега, сравнение с миналата година 9.5л, а съм го засичал на пълен резервоар с доливане, че мери вярно БК
Та въпроса ми е проблем ли е за колата, че отчита 100 градуса на въздуха, или да купувам дебитомер?
В сервиза ми казаха, че ставал от Опел омега 2.5тд, имали такъв втора употреба .
И трябва ли да се програмира като е различна марка от оригиналната?
Та значи сега се връщам от сервиз за смяна на обичайните работи, филтри и диагностика
На диагностиката компютърът е отчел 100 градуса температура на въздушната смес, поне така го разбрах

бос съм в тия работи, та значи майсторът каза, че дебитомера е за смяна, колата е 525 тдс.
Не съм усетил разлика във вървенето на колата, единствено разхода, като че ли се покачи малко, но не съм много сигурен, поне по компютър ми дава 13-14 градско сега, сравнение с миналата година 9.5л, а съм го засичал на пълен резервоар с доливане, че мери вярно БК
Та въпроса ми е проблем ли е за колата, че отчита 100 градуса на въздуха, или да купувам дебитомер?
В сервиза ми казаха, че ставал от Опел омега 2.5тд, имали такъв втора употреба .
И трябва ли да се програмира като е различна марка от оригиналната?

- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Дали е проблем или..?
в Омегата и Бмв са едни и същи двигателите тдс и дебитомера се сменя без да се програмира нищо
- huger
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D XD
Re: Дали е проблем или..?
dmxl мерси,
но смятам преди това да им кажа да го свалят, да не би да е замърсен нещо или лоша връзка, преди да купувам друг, че не е малко пара
но смятам преди това да им кажа да го свалят, да не би да е замърсен нещо или лоша връзка, преди да купувам друг, че не е малко пара

- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Дали е проблем или..?
има спрейове за почистване пробвай с такъвр пръсни в буксата и изчакай да изсъхне след това пробвай колата ako върви ще спестиш некой лев ако не пиеш една студена вода и взимаш нов. Между другото аэ също смених дебитомер но го взех от една автоморга за 150 лева (и то за common rail 525d) оригинален БМВ. За сега съм доволен и нямам никакви проблеми
Re: Дали е проблем или..?
А интеркулера почиствал ли си го . Много се забива с кал защото е ниско доло.
- huger
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D XD
Re: Дали е проблем или..?
dmxl, тя колата си върви, няма ядове, само че отчита на диагностиката 100 градуса на въздуха който влиза
dim_67 дори и да е зацапан, не мисля че ше отчита такива температури
dim_67 дори и да е зацапан, не мисля че ше отчита такива температури

Re: Дали е проблем или..?
Все пак го виж - ниско доло в дясно.Висока температура - малко кислород във въздуха - повече гориво - висок разход.
- huger
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D XD
Re: Дали е проблем или..?
мерси, ще им кажа да погледнат и него 

- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Дали е проблем или..?
пичове пътя на въздуха е филтър дебитомер турбо интеркулер смукателен колектор как според вас от забит кулер ще има висока температура на въздуха при положение че дебитомера е доста преди кулера а датчика на температурата е там
Барай шишарката Минкеее ....
Re: Дали е проблем или..?
Да такае .Но говорим за забит кулер от сртаната на въздуха от турбото.Забит кулер - малък поток - висока температура на въздуха.
Благодаря за информацията anzak - за анализа за газове във водата.
Благодаря за информацията anzak - за анализа за газове във водата.
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
Re: Дали е проблем или..?
колега написах ти го елементарно няма как от забит кулер да ти дава висока температура на всмуквания въздух защото от околната среда въздуха преминава единствено през филтъра преди дебитомера и там се мери температурата му после го засмуква турбото от там се охлажда през интеркулера и влиза в смукателния колектор
Барай шишарката Минкеее ....
- dmxl
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: E61 530d 05
- Мечтае да кара: F10 M550D
Re: Дали е проблем или..?
anzak написа:колега написах ти го елементарно няма как от забит кулер да ти дава висока температура на всмуквания въздух защото от околната среда въздуха преминава единствено през филтъра преди дебитомера и там се мери температурата му после го засмуква турбото от там се охлажда през интеркулера и влиза в смукателния колектор
колегата Anzak прав
- huger
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D XD
Re: Дали е проблем или..?
За да не отварям друга тема, ще пиша в тази.
Значи отидох на още една диагностика в друг сервиз и оттам майстора каза, че е разтеглена веригата, понеже на компютъра, градусите варирали между 1 и 5, четох доста теми тук за симптомите на разтегена верига и топъл старт, но при мен ги няма, като е топла пали от раз, единствено като е студена най много от втория път пали, каза също за дебитомера, че дава някакви отклонения, но при тдса не бил от такова значение.
Сменени са филтрите, не дава никакви грешки, но стана по шумен мотора, усеща се вибрация по таблото и скоростния лост и харчи повечко.
Попитах го дали да не махна катализатора, каза ми да не го махам, и че само по новите дизели имали филтър за твърди частици.
Моля за съвет или човек, който наистина разбира от дизели, че всеки различно ми казва
Значи отидох на още една диагностика в друг сервиз и оттам майстора каза, че е разтеглена веригата, понеже на компютъра, градусите варирали между 1 и 5, четох доста теми тук за симптомите на разтегена верига и топъл старт, но при мен ги няма, като е топла пали от раз, единствено като е студена най много от втория път пали, каза също за дебитомера, че дава някакви отклонения, но при тдса не бил от такова значение.
Сменени са филтрите, не дава никакви грешки, но стана по шумен мотора, усеща се вибрация по таблото и скоростния лост и харчи повечко.
Попитах го дали да не махна катализатора, каза ми да не го махам, и че само по новите дизели имали филтър за твърди частици.
Моля за съвет или човек, който наистина разбира от дизели, че всеки различно ми казва
- don_mimo
- ентусиаст
-
- Мнения: 837
- Регистриран на: 1.08.2006
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e53 3.0d 218hp '04
- Мечтае да кара: bmw x5 '11
Re: Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?
катализатора отдавна трябваше да си го махнал вече
кой знае колко е задръстен и запушен ...по принцип една кола минели 150 000км се маха катализатора...

- huger
- Потребител
-
- Мнения: 23
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е61 530D XD
Re: Дали е проблем или.. 100 градуса температура ?
Значи най странното е, че колата пали сутрин на студено без проблеми и топла също, не пуши.
Тоя аванс от 1до5, може ли да се компенсира с ГНП и ако може, къде да отида да го направят в София?
Просто по шумен стана мотора и вибрира в купето
Тоя аванс от 1до5, може ли да се компенсира с ГНП и ако може, къде да отида да го направят в София?
Просто по шумен стана мотора и вибрира в купето

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани