e39 525tds въпроси
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
e39 525tds въпроси
здравейте колеги
от скоро карам тдс и мога да кажа че съм изчел една доста голяма част от писаното за тдсите тук във форума.
1.имам проблем с топлия старт.веригата е нова но проблема си го има.ако мръдна малко плочката на гнпто към таблото ще има ли ефект?
2.относно разхода /при мен 12-13 градско/четох за някои основни фактора които му влияат единия от които е датчик които мери температурата на въздуха влизащ в колекторите и се намира след AGR клапана.
странно но при мен такова нещо няма
възможно ли е да е на друго място.
имам да питам и за още много други неща но за сега толкова нещата ще стават поетапно за да контролирам промените по работата на двигателя.
моля не ме пращайте на диагностика и по разни майстори/това е последния варянт/ тръпката е сам да се справя
от скоро карам тдс и мога да кажа че съм изчел една доста голяма част от писаното за тдсите тук във форума.
1.имам проблем с топлия старт.веригата е нова но проблема си го има.ако мръдна малко плочката на гнпто към таблото ще има ли ефект?
2.относно разхода /при мен 12-13 градско/четох за някои основни фактора които му влияат единия от които е датчик които мери температурата на въздуха влизащ в колекторите и се намира след AGR клапана.
странно но при мен такова нещо няма

имам да питам и за още много други неща но за сега толкова нещата ще стават поетапно за да контролирам промените по работата на двигателя.
моля не ме пращайте на диагностика и по разни майстори/това е последния варянт/ тръпката е сам да се справя
Последна промяна sety на 27 Сеп 2009, 21:21, променена общо 2 пъти

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
мьрдането на плочката няма до повлияе на топлия старт,можеж ако сам си я местиш да влошиш положението,естествено ако неразбираш какво правиш.Виж стартера как е .пробваи сьс стартерна количка,така при топьл старт има повече ток,напрежението не пада подобре завьрта и така сам ще си наптавиш сметка.А за веригата както пишеш само едната ли смени ?или всичко както трябва и сам ли я смени ?,и ако сам откьде взе шаблон за разпределит.вал? поздрави 

- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
стартера мисля че е добре но сега като казваш ще трябва да се пробва
колата я имам от седмица и все още не сам запознат с двигателя в детаили.това ми е първото дизелово BMW и четвъртото подред.
момчето от което взех колата ми каза че веригата е сменена преди примерно седем месеца а коя не знам.



Колега прегледаи тази тема http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 2bd358e02f
Датчиак за които питаш имаго но при Е34 при Е39 е заместен от дебитомер
за това не го откриваш
Датчиак за които питаш имаго но при Е34 при Е39 е заместен от дебитомер
за това не го откриваш

Ако си глупав, очаквай бой
гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.
http://vbox7.com/play:04c3934f

гър-р-р
По-добре в село чорбаджия, отколкото в град кюмюрджия.

http://vbox7.com/play:04c3934f
- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
да разбрах го преди два дена всичко ми се изясни
мерси все пак
иначе го чистих с обезмаслител и един друг чистител и сега металната пластинка и това като плочка лъскат като нови

иначе го чистих с обезмаслител и един друг чистител и сега металната пластинка и това като плочка лъскат като нови

- I.V.G.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 334
- Регистриран на: 1.06.2007
- Местоположение: PLEVEN
- Пол: Мъж
- Кара: E-39TDS
профилактика на стартера колега,пробвай и ще видиш,сега върти но лапа много ток и от там бърка компа и аз бях така и се оправи без да сменям вериги както всички казват.На мен ми излезна към 70 лв. цялата работа,успех!
- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
мерси колега ще го направя
относно разхода дето съм писал по-горе стигам до извода че борд компа показва повече.Възможно ли е?според литрите които съм заредил и изминатите километри излиза че ми дава 10 градско,да не кажа че и по-малко а борда за същите 300км. изминати с 27литра показва 12.2разход.

относно разхода дето съм писал по-горе стигам до извода че борд компа показва повече.Възможно ли е?според литрите които съм заредил и изминатите километри излиза че ми дава 10 градско,да не кажа че и по-малко а борда за същите 300км. изминати с 27литра показва 12.2разход.


- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
Здравей ,колега 10-12 градско е нормален разход според мен. А за показанията на бордовия компютър има една тема "корекционен фактор на разхода". Борда не дава точни данни и трябва да се настрои.
Относно топлия старт мисля, че ти бяга центровката пробвай да бутнеш леко помпата към двигателя има една тема в подписа ми мисля ,че ще се оправиш.
Успех.
Относно топлия старт мисля, че ти бяга центровката пробвай да бутнеш леко помпата към двигателя има една тема в подписа ми мисля ,че ще се оправиш.
Успех.
- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
добре като я бележа с колко да я мръдна 1,2,3 мм. или да карам на усет на запален мотор? Тръбичките към дюзите позволявят ли да се мърда помпата или трябва да са хлабави? Аз май сам си отговорих
та с колко да я мръдна?


- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Тръбичките високо налягане не ги барай, махни смукателния колектор, развии болт номер 20 от планката 17 (схемата) след това развии леко гайките 14 като предварително си белязъл с шило корпуса към блока, земаш една щанга упираш я в динамото (внимавай да не натрошиш нещо) натискаш помпата към двугателя и караш някой да запали колата ако не пали отпускаш малко (говорим за милиметри) и пак да пробва, така докато запали от раз, задържаш така щангата и стягаш гайките ,болта слагаш колектора и караш. Другата опция е да отидеш на сервиз и да ти регулират там чувам ,че в сервиза на бмв земали към 150лв за реглаж по- прецизно ще ти я направят няма да се занимаваш и няма да се цапаш , така ,че ти си решаваш кое и как.
Успех.
Успех.
- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
добре така ще я пробвам тия дни.
иначе сутринта си смених въздушния филтър и сега каточели пали мааалко по добре
а може и да си внушавам нещо.
иначе сутринта си смених въздушния филтър и сега каточели пали мааалко по добре


- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/
пипнах центровката и сега пали чакмак
вече гледам по друг начин на нея
масло 10W40 добре ли е за тоя мотор ?

масло 10W40 добре ли е за тоя мотор ?

- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/
sety написа:пипнах центровката и сега пали чакмаквече гледам по друг начин на нея
масло 10W40 добре ли е за тоя мотор ?
На колко хиляди километра ти е двигателя?
- sety
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 75
- Регистриран на: 18.08.2006
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i
- Детайли за колата: individual
Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/
по километраж е на 260000км. според мен е на около 450000 ако съдим по шофьорската седалка
иначе от както я имам съм и врътнал към 1500-1600км. и масло не съм доливал /няма нужда/ иначе не пуши и няма те4ове


- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
Re: въпрос за датчик на въздуха 525tds/РЕШЕН сега други въпроси/
Ами...За тдс 10W40 според мен. Но има колеги слагат и други ,така ,че ти си прецени виж тези теми.
viewtopic.php?t=78771&highlight=%EA%E0%EA%E2%EE+%EC%E0%F1%EB%EE
viewtopic.php?t=64319
Може би тук ,ще намериш отговора.
Успех.
viewtopic.php?t=78771&highlight=%EA%E0%EA%E2%EE+%EC%E0%F1%EB%EE
viewtopic.php?t=64319
Може би тук ,ще намериш отговора.
Успех.
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани