Харчи ток - 0.3A
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Харчи ток - 0.3A
От известно време се боря със следния проблем и реших да споделя, може някои да е минал по този път.
За около 3 4 часа пада тока в колата и няма нито отключване, нито какъвто и да е бил ток в нея. Пътво реших че е акумулатор, но понеже вече съм си патил да си купя акумулатор и да не е от него реших да видя да н би да има консумация на ток.
При заключена кола и всичко спряно в нея имаше 0.64 ампера,
След като извд бушона на централното или номер 11 , в жабката който е, консумацията става 0.04 колкото трябва да е, но въпроса е, че не мога да я държа така, защото се оказва че бушн 11 е за Генерел Модул Електрисити или нещо от сорта, който командва, централно, чистачки, стъкла и т.н.
За да мога да елиминирам централното и стъклата, изключих всичките врати от буксите, и консумацията не намаля. При Йонко (човека БМВ ) изчистихне грешките ( те голяма част и от другите операции се случват там ) които беше записала след падането неколкократно на тока и консумацията падна на 0.29 което пак е много...
Утре продължавам едно по едно да вдя, пръскалки, заключване на резервоар и на багажник (само тях не съм видял) и ... вече се изчерпвам...
Нямам идея дали мже да е модула, може най вероятно но не знам как да го проверя освен да го сменя с нов
Та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем... няма да му се разсърдя
За около 3 4 часа пада тока в колата и няма нито отключване, нито какъвто и да е бил ток в нея. Пътво реших че е акумулатор, но понеже вече съм си патил да си купя акумулатор и да не е от него реших да видя да н би да има консумация на ток.
При заключена кола и всичко спряно в нея имаше 0.64 ампера,
След като извд бушона на централното или номер 11 , в жабката който е, консумацията става 0.04 колкото трябва да е, но въпроса е, че не мога да я държа така, защото се оказва че бушн 11 е за Генерел Модул Електрисити или нещо от сорта, който командва, централно, чистачки, стъкла и т.н.
За да мога да елиминирам централното и стъклата, изключих всичките врати от буксите, и консумацията не намаля. При Йонко (човека БМВ ) изчистихне грешките ( те голяма част и от другите операции се случват там ) които беше записала след падането неколкократно на тока и консумацията падна на 0.29 което пак е много...
Утре продължавам едно по едно да вдя, пръскалки, заключване на резервоар и на багажник (само тях не съм видял) и ... вече се изчерпвам...
Нямам идея дали мже да е модула, може най вероятно но не знам как да го проверя освен да го сменя с нов

Та ако някой се е сблъсквал с подобен проблем... няма да му се разсърдя

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
като я заключиш изчакай 16 минути и погледни дали свети диода на автоматичните скорости на П (P)arking - ако свети значи има проблем с "релето на ГМ-а" не ме питай къде е и как изглежда защото само съм чел за него - незнам даже дали се намира в ГМ-а или е при релетата на чистачките и компа на скоростите или пък отзад над акомулатора - много хора по американските форуми се оплакват че имат проблем с него и колата не заспива и съответно остава без ток. пиши в гугъла "stiky GM relay"
PS: Изключването на климатроника също зависи от въпросното реле
PS: Изключването на климатроника също зависи от въпросното реле
Последна промяна spacepl на 26 Авг 2009, 22:39, променена общо 1 път
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
да вземеш да си смениш таралежа ли...., но направи следното изгаси извади ключа от волана и се ослушвай... може би и вентилатора да ти врътка. аз го имах този проблем преди години и в гаража ми направи впечатление, че нещо шуми по капака, помислих мишка яде при двигатела, но констатирах, че вентилатора си се вкл периодично на закл кола и докато разбера защо се наложи и смяна на акумулатора грешни пари по оторизирани сервизи и 3-4 пъти не ми запали колата точно когато най- много ми трябва... успех
Последна промяна LUCIFER'S на 26 Авг 2009, 21:23, променена общо 1 път
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
spacepl написа:....
Май това ще е но сега ще се разровя
Май не е от това, като я заключа няма никакви шумове смиъс.. всичко си се гаси... но май както казаколегата П то на паркинга по-горе си свети непрекъснатоLUCIFER'S написа:....

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Close and lock car, set your stopwatch
The shift light will go out after 15 minutes.
If it doesn't the relay that switches off the power, has pitted contacts and is sticking, and won't switch off.
The relay is located inside the general module (GM)
You can easily remove the GM, open it, and either
a) sand the relay contacts with emery paper so they are nice and smooth, or if that is no possible
b) replace the relay.
The relay is soldered onto the main board in the GM. Use an old GM as a source for parts, or purchase any common relay of the right voltage (most likely a 12V relay) from an electronics shop and glue and wire it into the GM unit.
The shift light will go out after 15 minutes.
If it doesn't the relay that switches off the power, has pitted contacts and is sticking, and won't switch off.
The relay is located inside the general module (GM)
You can easily remove the GM, open it, and either
a) sand the relay contacts with emery paper so they are nice and smooth, or if that is no possible
b) replace the relay.
The relay is soldered onto the main board in the GM. Use an old GM as a source for parts, or purchase any common relay of the right voltage (most likely a 12V relay) from an electronics shop and glue and wire it into the GM unit.
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
И аз бях така и се оказа таралежа, но най-гадното беше, че не се чуваше никакъв шум от вентилатора!
Като махах бушон №4 утечката на ток изчезваше и некви майстори ми казваха, че е комфорт модула, ама накрая смених шибания таралеж и нещата заспаха!
Като махах бушон №4 утечката на ток изчезваше и некви майстори ми казваха, че е комфорт модула, ама накрая смених шибания таралеж и нещата заспаха!
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
Аз махам бушн 11 и всички спира..
Сега ще видя къде е релето и ще го мъчиме него,
МЕрси много за съветите после ще пиша

Сега ще видя къде е релето и ще го мъчиме него,
МЕрси много за съветите после ще пиша

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
Giorceto написа:Аз махам бушн 11 и всички спира..
Сега ще видя къде е релето и ще го мъчиме него,
МЕрси много за съветите после ще пиша
Предпазител 11 е за сервотроника.Ако наистина след като го махнеш, консумацията спира, трябва да се замислиш за смяна или поне преглед на клапана за сервотроника.
Номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
И цената му в Дару:
Номенклатурен номер : 32106767407
Описание : WANDLER SERVOTRONIC
Ед.цена (с ДДС) : 391.48 BGL
Няма наличност
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Giorceto когато таралежа е проблемен не винаги върти вентилатора в купето на закл кола...., но можеш да му откачиш буксата и да го тестваш дали е от него.
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
mad_presley написа:Giorceto написа:Аз махам бушн 11 и всички спира..
Сега ще видя къде е релето и ще го мъчиме него,
МЕрси много за съветите после ще пиша
Предпазител 11 е за сервотроника.Ако наистина след като го махнеш, консумацията спира, трябва да се замислиш за смяна или поне преглед на клапана за сервотроника.
Номер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=10
И цената му в Дару:
Номенклатурен номер : 32106767407
Описание : WANDLER SERVOTRONIC
Ед.цена (с ДДС) : 391.48 BGL
Няма наличност
Не е на сервотроника и при мен в схемата така пише ама се оказа че е за ГМ модул...
Лапмата на автоматика не гасне, след малко пак ще я погледна.
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
1-ако имаш неоригинална аларма-разкачи я и виж без нея
2-разкачи буксите на климатроника и провери за консимация така
3-ак след точко 2 има консумация си закачи кабелите отново и разкачи буксата на таралежа и пак провери
3-ако след 2,3 пак има консумация правиш следното:
-закачаш всички букси дето си махал
-отваряш багажника и натискаш с отверка копчето на бравата,така че да не свети ламБата
-отваряш предна дясна врата и слагаш една хартиика на копчето за да симулираш че вратата е закл/затворена
-слагаш на акумулатора да мериш консумация
-заключваш колата
-сега чакаш 16мин.....на 16-тата минута трябва да ти заспи сичкото компютър
-сега сядаш на седалката и почваш да вадиш една по една клемите на управлението на климатроника,като някой гледа отзад мултицета на коя букса като извадиш ще падне консумацията......
Еми това е,ако откриеш на коя букса изчезва,пиши да ти давам по-нататъшни насоки
Ако пък нищо не се случи пиши да го мислиме
2-разкачи буксите на климатроника и провери за консимация така
3-ак след точко 2 има консумация си закачи кабелите отново и разкачи буксата на таралежа и пак провери
3-ако след 2,3 пак има консумация правиш следното:
-закачаш всички букси дето си махал
-отваряш багажника и натискаш с отверка копчето на бравата,така че да не свети ламБата
-отваряш предна дясна врата и слагаш една хартиика на копчето за да симулираш че вратата е закл/затворена
-слагаш на акумулатора да мериш консумация
-заключваш колата
-сега чакаш 16мин.....на 16-тата минута трябва да ти заспи сичкото компютър

-сега сядаш на седалката и почваш да вадиш една по една клемите на управлението на климатроника,като някой гледа отзад мултицета на коя букса като извадиш ще падне консумацията......
Еми това е,ако откриеш на коя букса изчезва,пиши да ти давам по-нататъшни насоки

Ако пък нищо не се случи пиши да го мислиме

- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
meha написа:...
Тая цялата операция е свършена. Консумация има от 0.3 като извадя предпазител/бушона 11 всичко спира... включително централното, чистачките, пръскалките, стъклата и ... да не продължавам

Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани