Затруднен топъл старт на 525д
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Затруднен топъл старт на 525д
Здравейте колеги Днес бях неприятно изненадан когато се опитах да запаля колата при нормална работна температура и тя въртя доста докато запали. От там направо в сервиза и на компа. Оказа се спекла дюза на четвърти цилиндър Олекнах с 700 лева но сега си върви нормално. Сега старата ще си я навра в задника. Вече не знам от къде да слагам нафта. Дано на никой не му се налага такъв тип ремонт
Колега,ако беше попитал тука за проблема преди да ходиш да те острижат,нямаше да се налага да излизаш толкова от джоба.Но както и да е,вече е свършило.Имах същия проблем преди малко повече от година.Едиственното място където отремонтират дюзи е НН сервиза,на другите места направо ги сменят.Има доста теми по въпроса в това число и една моя.Прочети да знаеш за напред(дано не се налага)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
Morskiq написа:Смятам сега да пробвам с РОМПЕТРОЛ. И от други места чух , че е добър. До сега бях само на ЕКО
Май пак искаш да си правиш дюзите ,колега виж тестовете на нафтата на различните бензиностанции:Разпръсквача на дюзата се запича много бързо ако има вода в нафтата.
Налей един резервоар от някоя измислена бензиностанция и докато ти светне лампата и вече ще имаш проблем. А комон-рейла съм чувал ,че имат изключително капризни дюзи,не върви да го караш с каква да е нафта.
Мисля ,че ОМV и ЛукОил са най-оптималния вариянт.
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 76&page=11
EKO-K
- консистенция гелоподобна
- цвят задоволителен
- видим лед в пробата
- дъното е покрито с парафин
ROMPETROL-EURO4
- консистенция и цвят - добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- средни следи от парафин
- много лед
OMV-Alpine
-консистенция и цвят - много добри
- слаби следи от парафин
- добре минава през филтъра
- добре минава през цедката
- липсва заледяване
OMV /обикновен/
- консистенция и цвят - добри
- слаби следи от парафин
- добра фитруемост през филтъра
- добра филтруемост през цедката
- видими следи от лед
Лукойл
- консистенция и цвят - добри
- не минава през филтъра
- почти не минава през цедката
- странна ципа подобна на каймак
- много парафин отложен на дъното
- липса на лед
SHELL-V-Power
- консистенция и цвят много добри
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- съдържание на ледени зърна
- слаби следи от парафин
- видими сополоподобни остатъци по цедката
SHELL /обикновен/
- като V-power + повишено съдържание на лед
LITEX
- консистенция -доста гъста
- цвят - задоволителен
- трудно минава през филтъра
- трудно минава през цедката
- слаби следи от лед
- доста парафин
Мерси много колега Bera Позаинтересувах се и аз по темата. Имам позната в лаборатория за нефтопродукти та тя ми каза че това не е миродавно. Много зависи от партидата на Лукойл за седмицата. Относно Еко те си я внасят от Гърция но я правят в някви часни рафинерии малки и със старо оборудване. Тоест процеса на дестилация на нефта е демоде и затова слагат подобрители вътре за бездимност на горивата. По принцип дизела не се разрежда с вода но тя идва от конденза в танка на бензиностанцията. Сега имало вече изискване за двойни стени на танковете на бензиностанциите с цел избягване на конденза през летните месеци. Та тя ми препоръча ОМВ - поне за сега. Както и на три резервоара да слагам добавки за почистване на горивната система. Само че аз даже не съм ровил из форума да видя колегите какво препоръчват
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
WALL написа:Баките в Лукойл са по 500 кубика или 500 хил литра.. т.е. всяка бака е с различно гориво, но то си отговаря по стандарт от.. до.. варира, но е факт, че е различно, наистина. А конденза най вече се натрупва във резервоара на автомобила. През деня горивото и въздуха се стоплят до около 30,.... на 2 резервоара слагам един с добавка Хелиос има я по Петролките http://www.helios.bg/dobavki-za-dizel/h ... oriva.html
Тук пробват тази ХЕЛИОС:
http://forum.offroad-bulgaria.com/showt ... 76&page=15
(За съжаление не мога да кажа добра дума за българската Хелиос.
Единствената с доста гъста консистенция, даже при дъното гелоподобна.Доста отлагания по стените и единствената, в която изтропа и лед.)
А относно това ,че зависи от зареждането и от доставката от ЛукОил Нефтохим: Преди няколко години гледах едно предаване по Канал 1 ,където правиха същият тест и резултатите бяха идентични, не ми се струва случайно това нещо. Явно има нещо като: "За каквото плащаш такова получаваш" в българските бензиностанции-каквото си поръчат от Нефтохима такова има дават май. По широк франционен състав при дестилацията на петрола.Тук караме с ужасно гориво в БГ ,никой не може да отрече ,че като си кара колата от германия и колата лети. Сипва в БГ и колата спира осезаемо.
- Dakataaa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 342
- Регистриран на: 20.11.2006
- Местоположение: Варна city
- Пол: Мъж
- Кара: квото има
- Мечтае да кара: E30 M3 Johnny Ceccoto
Що се отнася до добавки , аз лично сьм доволен от Лики Моли за почистване на диселова система + разпрасквачи , слагам по 400гр на 60 литра , работата на мотора става осезаемо по-тиха. По-принцип зареждах от ОМВ ,но откак колата ми взема да пуши зареждам от Лукоил и проблем за сега сьм нямал.
За тези добавки има доста противоречиви
мнения,аз спецялно засега не съм слагал
понеже се двоумя.Повечето казват че не е
желателно да се слага понеже добавката
обира всичко от резервоара и го вкарва
в двигателя,в дюзи и т.н.Колега WALL,
ти щом слагаш добавки имал ли си някви грижи
след това,в смисъл запушени дюзи или
нещо друго?
мнения,аз спецялно засега не съм слагал
понеже се двоумя.Повечето казват че не е
желателно да се слага понеже добавката
обира всичко от резервоара и го вкарва
в двигателя,в дюзи и т.н.Колега WALL,
ти щом слагаш добавки имал ли си някви грижи
след това,в смисъл запушени дюзи или
нещо друго?
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани