Съвет - 525d няма мощност като загрее
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Съвет - 525d няма мощност като загрее
Здравейте колеги.
От извесно време имам проблем но не знам с кое. Затова моля за помощ и ако може да споделите по симптомите къде да се насоча.
Колата е на 177000 по всички модули. Дали е на толко няма 100% гаранция.
Както и да е, та на проблема, както се появи откакто се постопли времето.
Когато я запаля сутрин студена, и дам леко газ чувам как надува турбината. Колата върви като луда, независимо от предавката. На първа DSC премигва при подаване на газ.
След извесно време каране (30 мин.) и когато на вън е повече от 24 градуса, колата умира. Все едно влача 3 тона каравана. При подаване на газ турбото го чувам съвсем леко след 3500 оборота, и колата чади яко черно.
На диагностиката не дава грешки.
Кулера е външно мръсен и леко е омаслена питата от едната страна но ще го чистя другата седмица.
Генерацията изглежда по този начин http://static.bmwfans.info/images/epc/NzU1ODJfcA==.png
В сервиза ми твърдят, че съм без катализатор но всичко изглежда като на схемата.
А сега къжете кулер или катализатора е проблема, че не мога да спя от яд.
От извесно време имам проблем но не знам с кое. Затова моля за помощ и ако може да споделите по симптомите къде да се насоча.
Колата е на 177000 по всички модули. Дали е на толко няма 100% гаранция.
Както и да е, та на проблема, както се появи откакто се постопли времето.
Когато я запаля сутрин студена, и дам леко газ чувам как надува турбината. Колата върви като луда, независимо от предавката. На първа DSC премигва при подаване на газ.
След извесно време каране (30 мин.) и когато на вън е повече от 24 градуса, колата умира. Все едно влача 3 тона каравана. При подаване на газ турбото го чувам съвсем леко след 3500 оборота, и колата чади яко черно.
На диагностиката не дава грешки.
Кулера е външно мръсен и леко е омаслена питата от едната страна но ще го чистя другата седмица.
Генерацията изглежда по този начин http://static.bmwfans.info/images/epc/NzU1ODJfcA==.png
В сервиза ми твърдят, че съм без катализатор но всичко изглежда като на схемата.
А сега къжете кулер или катализатора е проблема, че не мога да спя от яд.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Re: Съвет - 525d няма мощност като загрее
На диагностиката не дава грешки.
Сигурен ли си,?ако са сьщите тия дето са ти казали че няма катализатор ,представям си как няма грешки.мога да те посьветвам преди да правиш каквото и да било да загрееш хубаво колата ,да седне до теб човек дето разбира от ДИЗЕЛ с лаптопчето,да покараш и тои да гледа какво се случва
Сигурен ли си,?ако са сьщите тия дето са ти казали че няма катализатор ,представям си как няма грешки.мога да те посьветвам преди да правиш каквото и да било да загрееш хубаво колата ,да седне до теб човек дето разбира от ДИЗЕЛ с лаптопчето,да покараш и тои да гледа какво се случва
Съмнява ме, че са гледали дали има или няма катализатор. Отговорили са ми наизуст, което не ме учудва, но сервиза си е надежден.
Лаптопчето го имам но незнам какво да гледам, или по точно нямам кой да гледа.
Освен да питам дали имам катализатори другаде и колко са на тази схема 2 или 4?
Въпроса е какво е поведението на колата при запушен катализатор и мръсен или евентуално спукан кулер?
Лаптопчето го имам но незнам какво да гледам, или по точно нямам кой да гледа.
Освен да питам дали имам катализатори другаде и колко са на тази схема 2 или 4?
Въпроса е какво е поведението на колата при запушен катализатор и мръсен или евентуално спукан кулер?
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Твърдят, че е изтърбушен, може би? Като почукаш по катализатора, ако дрънчи значи е изронен. Но при запушен катализатор симптомите са същите и при студен и топъл мотор. По-скоро с изгорелите газове или турбото е проблема.
- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
Виж колега ,мисля чв изпадаш в заблуда ако мислиш че колата ти няма кат. ако е така няма да я пускат в европата в никои град защо мислиш има ЕГР ?има ли ЕГР има и КАТ.нали еко изисквания ала бала,няма как .ако КАТ е запушен топла студена все тая няма да вьрви ако кулера е спукан пак сьщото ще пущи чернилка като за последно а мощност няма да има .като загрее и се запуши ,щом имаш диагностична апаратура ,гледаи стоиностите на дебитомер ,налягане в реила,температура (всички темп.) и изобщо на мен ми прилича на електронен проблем свьрзан с дебитан на вьздуха .ЗАТАПИ егр.и може сьщо насила дая вкараш в сервизен режим ако проблема е ел. ще трьгне да бяга но по малко (откачи дебитомера)
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Според мен е твърдо турбото, за съжаление... По описаните симптоми просто няма какво друго да е. Когато моторът е студен перките на турбото имат определен ъгъл на атака, при постигане на работна температура ъгълът се изменя. При теб случаят е такъв, че при студен двг всичко е ок, но при топъл се изявява дефекта. Това е вследствие на ръчкане при студен свигател и изгасяне на мотора веднага след динамично каране, т.е. некоректно отношение към автомобила. Не казвам, че ти си отговорен, но това е рискът при дизеловите двигатели. И все пак, дано не съм прав 

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
знаеш ли мисля че си прав ,но дано не си че ще го озори колегата турбинка за Д мотор скьпичка е ,но нека утре да пробва да но му залепва ЕГР-аbmw_n00b написа:Според мен е твърдо турбото, за съжаление... По описаните симптоми просто няма какво друго да е. Когато моторът е студен перките на турбото имат определен ъгъл на атака, при постигане на работна температура ъгълът се изменя. При теб случаят е такъв, че при студен двг всичко е ок, но при топъл се изявява дефекта. Това е вследствие на ръчкане при студен свигател и изгасяне на мотора веднага след динамично каране, т.е. некоректно отношение към автомобила. Не казвам, че ти си отговорен, но това е рискът при дизеловите двигатели. И все пак, дано не съм прав
- DAEL
- Дакела
-
- Мнения: 942
- Регистриран на: 15.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 02 525dA & 07 E90 N46B..
- Мечтае да кара: F-22 Raptor
- Детайли за колата: Стоковица със Стептроник и кожена гарнитура.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
Еми много е възможно да е турбината, но все пак колата ти е с 4 катализатора и ако 2 са махнати, а 2 не са може и тези 2 да са се задръстили и точно това да се случва, защото когато катализатора е студен пропуска повече, а когато загрее спира да пуска. Виж ако си от Сф има един сервиз на околовръстното, като идваш от България посока Цар Борис 3 малко преди Борис на спускането мисля Walker беше. Приемчика се казва Цецо, поне до преди год бачкаше там. Ще отидеш при него и ще го помолиш да ти ИЗБУШАТ катализаторите, а не да ти слагат резонатори и ще ти излезне някакви дискотечни пари, дори и резонатори да сложиш, пак ще са диско пари, защото те връщат питите на катализаторите. След като направиш това упражнение, може да търсиш причината в турбото, ако продължава тоя проблем, но задължително отиди при хора които се занимават с гърнета, а не при някой си майстор, които прави всичко, да не говорим пък как изпъва тотални щети





Значи на идване към работа вързах комп и резултата е следния:
DME/DDE ERROR
0404 Exhaust gas feedback 2
От живите данни забелязах тази аномалия:
При празен ход и форсиране до 3000 оборота данните са нормални
Charge pressure 987
Normal pressure 1006
При натоварване обаче нешо куца:
Charge pressure 1000
Normal pressure 2300
Някой може ли да обясни тази грешка от какво е?
Махнах вакума на AGR и запуших маркуча с един болт. Резултата в показанията и вървежа е същият. AGR го чистих преди 2 седмици и се движеше свободно без да блокира.
DME/DDE ERROR
0404 Exhaust gas feedback 2
От живите данни забелязах тази аномалия:
При празен ход и форсиране до 3000 оборота данните са нормални
Charge pressure 987
Normal pressure 1006
При натоварване обаче нешо куца:
Charge pressure 1000
Normal pressure 2300
Някой може ли да обясни тази грешка от какво е?
Махнах вакума на AGR и запуших маркуча с един болт. Резултата в показанията и вървежа е същият. AGR го чистих преди 2 седмици и се движеше свободно без да блокира.
- eddy
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 226
- Регистриран на: 30.05.2009
- Местоположение: София
- Кара: 3.0H6 boxer AWD
hafte написа:Значи на идване към работа вързах комп и резултата е следния:
DME/DDE ERROR
0404 Exhaust gas feedback 2
От живите данни забелязах тази аномалия:
При празен ход и форсиране до 3000 оборота данните са нормални
Charge pressure 987
Normal pressure 1006
При натоварване обаче нешо куца:
Charge pressure 1000
Normal pressure 2300
Някой може ли да обясни тази грешка от какво е?
Махнах вакума на AGR и запуших маркуча с един болт. Резултата в показанията и вървежа е същият. AGR го чистих преди 2 седмици и се движеше свободно без да блокира.
http://www.bmwpower-bg.net/forums/viewt ... c&start=15
Иначе виж отговора от чужд форум за твоята грешка
"I don't have too much info on BMW diesels but from the fault description I would say that the exhaust gas feedback code relates directly to the EGR having been disabled."
http://bmw.startpagina.nl/prikbord/4098 ... rt-carsoft
Има и още доста други, но виж през Гоогъл да не ти копвам всички линкове които описват дадения проблем

- Пресиян Василев
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1932
- Регистриран на: 1.02.2009
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 730д
- Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5
атака ,стискам ти палци,видиш ли сега за какво става реч,туи онуи,и накрая 1 скапано маркуче от 3 левчета метьра кви мизерии прави.успех
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани