Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
Колеги имам следния проблем-колата ми прекъсва адски много все едно си губи половината цилиндри.На диагностика не вади нищо освен грешка 14 за някакъв температурен датчик,който така и не разбрах за какво е (някой ако знае да каже).Преди месец се появи този проблем,смених свещи и всичко се оправи но само за месец...и сега пак започна да прекъсва и тресе.Колата има газов инжекцион.Проблема е по силно изразен на бензин но го прави и на газ.Появява се в работна температура,когато е по студена не го прави,което ме навежда на мисълта,че може да е и този датчик,но така и не разбрах за какво е ....




- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Да не е от кабелите на свещите... При сухо време има ли го проблема? Ако се навлажнят куплунзите обикновено така се получава. Отвори капака и огледай подробно.
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
bmw_n00b написа:Да не е от кабелите на свещите... При сухо време има ли го проблема? Ако се навлажнят куплунзите обикновено така се получава. Отвори капака и огледай подробно.
И при сухо и влажно го има.Скоро вадих свещите да ги гледам защото така прави пак и не видях нищо нередно уж по кабелте

- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
Ами пропуска искрата и все едно няма свещ. Нямам идея какъв ще да е този датчик, но както си го описал определено пропуска искри машинката. Куплунга, за който говоря, е откъм купето, там където влизат кабелите от бобините. Много е чувствителен към вода и може да доведе до такова положение. Масата хваната ли е стабилно? Махни капака на двг и щракни една снимка ако ти се занимава.
Re: Прекъсва зверски до 3000 оборота м52б20
Ми този датчик отчита нещо и май е точно отнего, смени го и тогава ще разбереш
- anzak
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2753
- Регистриран на: 16.08.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: F07 535D
- Мечтае да кара: SL500
меен замисли се малко за дозиране на сместа на еку-то му трябва реалната температура на мотора ако датчика лъже компа примерно че колата е студена а тя да е топла или обратно ще наблюдаваш точно такова явление
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
Вкарваш компа в режим да работи като на -30 градуса
И съответно много параметри се подават грешно и не работи както трябва. Ходи на диагностика пак. А харчи ли повечко?

И съответно много параметри се подават грешно и не работи както трябва. Ходи на диагностика пак. А харчи ли повечко?
- bmw_n00b
- ентусиаст
-
- Мнения: 986
- Регистриран на: 21.08.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: 96-8' 523ti
ГИ едва ли получава данни от този датчик... Само със свещите и кабелите е свързано, според мен. Още повече щпм се е оправил замалко след смяната им.
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
bmw_n00b написа:ГИ едва ли получава данни от този датчик... Само със свещите и кабелите е свързано, според мен. Още повече щпм се е оправил замалко след смяната им.
Получава, получава - тайминга на газовите инжектори се базира на тайминга на бензиновите х някакъв коефициент. Когато е студено (или поне така си мисли компа на колата) задържа бензиновите инжектори отворени за по-дълго време (вкарва повече гориво) и съответно се променя и вкарването на газ, но аз все си мисля че това прекъсване идва от токовете. Колега пробвай да извадиш буксите на бобините докато работи колата, една по една. Ако при някоя от бобините не се промени работата на мотора - вземи една от някъде и я сложи на нейното място за да се види от нея ли е проблема, ако продължи да прави така пробвай да смениш лулата или свеща на същия цилиндър.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Това прекъсване наистина може да е от датчика за температура на входящия въздух! Преди време на братовчед ми е39ката (същия мотор) прекъсваше по същия начин и се оказаточно този датчик. Подава грешно инфо за температурата и от там в еку-то става една яка каша! Миналия месец като моята е39ка гаснеше първо от този датчик тръгнах, но впоследствие установих че не е тои причината за гасненето, симптомите са точно като при колегата- прекъсвне и неравномерна работа.
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
Пресли,това две грешки ли показва под номер 14 или аз не разбирам нещо?Може ли да ми обясниш по подробно,моля? И кажи каде да отида при някой пичага да ми я закачи с такъв диагностичен уред...без Варна Карс де

Иначе кабелите ги преглеждах преди малко пак,свалях всички свещи,като чисто нови.Смених им местата дори...но нищо.Пробвах това което ме посъветва spacepl за ваденето на буксите на бобините и пак никаква разлика....на всяка бобина се променя работата на двигателя.Този температурния датчик ще го сменя със сигурност само неможах да разбера коя температура измерва....на входящия въздух в смукателните колектори ли?
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
im0tep написа:Този температурния датчик ще го сменя със сигурност само не можах да разбера коя температура измерва....на входящия въздух в смукателните колектори ли?
Датчикът е за температурата на постъпващия във всмукателните колектори въздух

Но ако е грешка 14, то е датчикът за позицията на дроселовата клапа (ТPS) и другият вариант модула за управлението на ск кутия

- im0tep
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1501
- Регистриран на: 17.05.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: ше Е 39 520 98 г.
blacksapphire написа:im0tep написа:Този температурния датчик ще го сменя със сигурност само не можах да разбера коя температура измерва....на входящия въздух в смукателните колектори ли?
Датчикът е за температурата на постъпващия във всмукателните колектори въздух(Intake air sensor)
Дебитомера ли имаш предвид???
- blacksapphire
- ентусиаст
-
- Мнения: 1353
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: Sofia
- Кара: G02 ///M40d
36 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани