проблем ??? помощ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

проблем ??? помощ

Мнение от AndRea&CostI » 11 Апр 2009, 16:05

(приложената снимка на двигатела по доло НЕ е от моята кола)
колата е е39 520 бенцин


колеги накратко, цяла зима НИВОТО на антифриза си седи точно на чертата на казанчето ...

от има няма месец, забелязах че нивото се покачило с половин пръст (имам в предвид с около 0.5 сантиметра ?? възможно ли е да нещо от жегите.. а това ниво винаги го гледам когато колата не е палена поне 12 часа !..

и от няколко дни забелязвам, че като дигна капака, на тази пласмаса има следи от ТЕЧ, явно на антифриз

опитах се с червена боя на снимката да ви покажа как беше разположен антифриза (ако въобще е антифриз, ама кво друго да е?)

преди 2 дни беше така, забърсах го.. и днеска след ръчкане пак, като отвотих предния капак пак имаше такова ПЕТНО на тази пласмаса

е как там ще избие антифриз ?? (ако е антифриз) ..

иначе нивото на антифриза не мърда, пак си е с ПОЛОВИН пръст (0.5 сантиметра) над чертата ....

е някакви идеии ? да не смесва антифриза с масло, възможно ли е, и как да разбера ? защото като ми наляха масло в БМВ .. сложиха повече и си седи над максимума (не пипа маслото вече за 5 000 км)

иначе оплаквания за колата нямам НИКАКВИ, върви си да си ебе мамата, ама що ми требваше да отварам предния капак ..

а колата не съм я мил от поне седмица, така че изкючваме варианта да е ВОДА от афтомивка

ето снимката

ето така заварих и 2-та пъти .. беше нещо като локва, която вече почти се е изпарила .. ? т.е само леко беше намокрена пласмасата

как там въобще може да избие и какво ? да не би да е хвърлило от капачката на радиатора, оттам да се е ударила в капака и да се е стекла там

даваите идеии колеги

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 11 Апр 2009, 16:13

Ти помириса ли това което избива там? Мирише ли на антифриз? Мазно ли е като антифриз? Да не е някакво последствие от оная случка със скоростите (от 5-та на 2-ра?) Ама щом нивото ти е мръднало малко нагоре,значи ти влиза въздух от някаде в системата(според мен).Провери всички маркучи и връзки към разширителния съд. А това петно точно там...не ми идва на акъла от каде може да се получи :roll: Да не е някакъв конденз от кората на самия капак?

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 11 Апр 2009, 16:19

конденз едва ли, защото да ти кажа вчера го бърсах.. днеска пак ?
а това от 5-та на 2-ра може и да е от него, но след като направих тая глупости от 5-та на 2-ра, след това 1 седмица си гледах нивото на антифриза/маслото и не бяха мръднали .. ? ?

а това как мирише, ми мирисах го, ама нещо нема мирис маи, леко мазно маи беше .. кво да правим а.. от никъде гледах няма теч, само оттам дето показах на снимката ,????

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 11 Апр 2009, 16:24

Точно там каде си показал нямам идея от каде може да избие...освен от капачката нещо да пръска ли незнам?!!? А антифриза си мирише нааа...хаха на вмирисана дуда ( с голямо извинение) :mhihi: и си е мазничък.Другия път го забърши с някакъв бял чист парцал и виж дали течноста има цвят (съответно червиникав или синцио-зелен според това какъв антифриз си сложил)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 11 Апр 2009, 16:34

А пишки пред фаровете имаш ли? Интензивно един вид... :) А маслото не е убаво да е над макса.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 11 Апр 2009, 16:36

bmw_n00b да имам пишки на предната броня, ама дотам, само за украса
а маслото като е над максимума, какво да го правим, може ли тия мизерници в дарукар да не може да преценят колко масло да сипат :shock:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 986
Регистриран на: 21.08.2007
Местоположение: Пловдив
Кара: 96-8' 523ti

Мнение от bmw_n00b » 11 Апр 2009, 16:51

Хм, надявах се да е от водата за чистачките... Виж дали ти работят нормално пръскалките, да не подлива по изолацията на капака. То ако не си ги ползвал няма как де... А колкото до маслото, ако е до 2мм над маркировката, няма проблем, ако е повече може да се замислиш дали да не го смениш по-рано или да ти източат малко отгоре. В детайли не мога да ти обясня, но е вредно и за мотора и за катализатора, ако имаш още.
Изображение Schnappi, Das Kleine Krokodil

интерФЕЙСА на форума... нещо ми е непрегледен...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от meha » 11 Апр 2009, 16:52

Тъпо,но факт.........при мен на Е36-цата........като се беше запушил единия от клапаните на стъкломиещото......и избиваше от маркучето под кората.......и накрая петно точно там където казваш.........така че провери,дано това да ти е проблема ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 11 Апр 2009, 17:43

честно да ви кажа точно като изкарах колата си измих прозорците, но НЕ ВЯРВАМ .. защото гледах, и никъде нямаше от цицките да капе вода, както на много е39ки съм виждал ...

ще видиме тогава, при следващия зверски тест, няма да си мия предното стъкло, и ще видим какво ще стане

пс: днеска пак на същото место където превключих от 3-та на 2ра вместо 4та.... се подгоних с едно алди Q7, е явно на тоя не му стискаше щото бая му седих зад гъза и накрая го изядох :mhihi:

съмнявам се да е от водата на пръскалките на предния капак да го еба..

бмвнооб, да ти кажа нямам катализатор и не ми трябва щото го махнах и се чувствам доволен, ама от 11 месец 2008 ми смениха маслото тия КЕНЕФи в дарукар и оттогава карам колата с бая повече от максимума.. какво да правя, да го източвам ли маслото, или да махам щеката с маслото и само да я бърша, ама маи бая време ще трябва да си бърша щеката

а това че се вдигна нивото на антифриза от както се затопли с 0.5 сантиментра, как може да ми го обясните ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 11 Апр 2009, 17:58

Това с антифриза аз си го обяснявам с въздух в системата,но дано да не съм прав.

А следващия път ако стане пак локвичка там наистина го забърши с един бял парцал поне да видиш дали има някакъв цвят тая шитня дето избива от някаде

Маслото ако ти е много над 1-2 милметра над максимума на щеката отиди някаде да ти го изсмучат със сонда,че ако чакаш нивото да спадне със бърсане на щеката ще остарееш :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 11 Апр 2009, 18:04

да маи така ще направя на мен 1 път моите хора така ми сменяваха маслото, махат щеката и там вкарват нещо .. и то го точи, явно ще се ходи при тях

а за антифриза, още утре щото нали още е топла колата, а не трябва да се отваря капачката /на антифриза/ докато не истине .. отивам до аптеката и взимам една спринцовка с една гумена трабичка ще изсмукам малко антифриз от казанчето с антифриза, за да си застане точно на нивото /какво си беше/..

а това въздух в системата ме плаши, последният път ми сменяха термостата в дарукар и там уж си я обезвъздушиха, възможно ли е след толкова месеци да е влезнал изведнъж въздух в системата.. ?

а това ако го избърша с бял парцал, аз и преди малко я бърсах тая пласмаса, тя винаги цапа белите парцали ... ще видиме, ако след като намаля нивото на антифриза (и не пускам да си мия предното стъкло) пак направи тая мини локва, ще прибягвам към маистори колкото и да не ми се иска някои да пипа по колата, макар че имам вярва на моите хора

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 11 Апр 2009, 18:19

Антифриза ако е над максимума тогава можеш да го смукнеш ама ако под него няма смисъл.И все пак щом е мръднало това ниво си има някаква причина за това.Въздух в системата може да ти влезе ако капачката на разширителния съд примерно ти изпуска и като надуе системата и от там излиза въздух и съответно покачва нивото на антифриза.А като ти цапа парцала с какъв цвтя го цапа...с прахоляк или нещо по изразено като синьо или червено?

Потребител
Аватар
Мнения: 49
Регистриран на: 11.04.2009

Мнение от AndRea&CostI » 11 Апр 2009, 18:25

е с мръсно си го цапаше парцала, няма цвят, иначе антифриза си беше син (то НЕ Е локва като по улиците, а нещо което почти ще се изпари вече..) е измих го и да видиме дали ще прави тая беля вече

утре като източа малко антифриз, щото е над нивото, ще видя, ако смесва антифриза с масло би трябвало като източа със спринцовка да разбера дали е чиста работата, ако е чист антифриза бая притеснение ще отпадне :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1501
Регистриран на: 17.05.2008
Местоположение: Варна
Кара: ше Е 39 520 98 г.

Мнение от im0tep » 11 Апр 2009, 18:29

абе най-добре е да я види някой доктор който си разбира от работата...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 12 Апр 2009, 11:42

Колега разбра ли от какво е петното?
ШЕСТАКА СИ Е ШЕСТАК ;) [OO==[|][|]==OO] ;)
Продавам E39 523I на части viewtopic.php?f=15&t=206351&p=2266070#p2266070

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook