Искам още мощ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Искам още мощ

Мнение от stanimir_hristov » 09 Фев 2009, 23:38

Колеги, някой може ли да ме насочи към сервиз, където да си сложа чип за усилване на мощноста? Моля имайте предвид, че съм от Ямбол и ако може да е някаде по-наблизо. Мерси.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1353
Регистриран на: 5.05.2008
Местоположение: Sofia
Кара: G02 ///M40d

Мнение от blacksapphire » 09 Фев 2009, 23:45

Слабо ще усетиш разлика с един чип :mhihi: ;) Пробвай с кубатурата :winky:

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 10 Фев 2009, 0:09

със сигурност повече от това което може да вдига в момента няма да се получи но ако стане по пъргава в ниските ще е по добре .... освен ако не излязат някои проблеми по двг.. или софтуера

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Фев 2009, 0:10

Ако става въпрос за 520i , доколкото знам в бензиновите двигатели чипа не се усеща толкова много , както в дизеловите двигатели. Единствените начини , за които се сещам в момента , за да получиш повече мощ е или да поставиш турбо , или да смениш двигателя с по голяма кубатура. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 10 Фев 2009, 0:16

добре ама ако сложа турбо няма ли да скъся живота на двигателя,.....или ако тръгна да сменям двигател то по добре да сменя колата по малко усилия и нерви ......... а тъкмо смених всичко по колата като се почне от окачване та се стигне до двигател в смисъл водни помпи, термостати , капачка на разшерителен съд , гумички на калпани, водачи доста работи ....така че не ми се сменя колата колега

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2007
Местоположение: София/Бургас
Пол: Мъж
Кара: F15 xDrive30d N57T
Мечтае да кара: 911 Turbo

Мнение от AGD » 10 Фев 2009, 0:19

Забрави колега. С чип да допуснем, че успееш да изкараш още 10 к.с. МАКСИМАЛНА мощност. В ниските обороти може да имаш 2, 3, 5 , но може и да нямаш, а и не вярвам да ги усетиш. Както каза колегата по-горе - насочи се към увеличаване на работния обем (вземи си 540 :) или минавай на компресор - турбо или механичен. Обаче по тези въпроси специалистите са в друг подфорум.
George Carlin написа:Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Фев 2009, 0:19

Аз ти предлагам първо да започнеш със смяна на ламбда сонди, датчик на колянов вал, датчик на разпределителен вал и датчици за детонация и тогава ако не ти хареса как върви, да търсиш да слагаш чип (от който файдата ще е от 0 до никаква за двигател без турбо :mrgreen: ).

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Фев 2009, 0:22

Ако не ти се сменя мотора или колата , сложи си само един чип , колкото и при безнзиновите двигатели разликата с чип и без чип да не е като при дизеловите двигатели , мисля , че все ще има някаква разлика.

Потребител
Аватар
Мнения: 33
Регистриран на: 10.12.2008
Местоположение: ямбол
Пол: Мъж
Кара: Е39

Мнение от stanimir_hristov » 10 Фев 2009, 0:31

бих пробвал с един чип ама ме упътете в кои сервиз да се пробвам ....благодаря ви предварително

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Фев 2009, 0:37

слагаи чип ! при 520 се усеща имам авер с чип , в ниските обороти е по добра ! караш на по висока предавка и колата не се мъчи толкова, но вече дали чипа не скъсява живота на двигатела и вануса може да поспорим но.. аз съм си доволен и без чип,

колега кажи с какви джанти си, ако искаш осезателна разлика сложи си 15ки джанти с гуми 205/65/15 или 205/60/15, сложи чип ... и смени окачването с по ниско спортно, колата не мърда

а КОИ НЕВЕРВА вчера с колегата РАСИ се дърпахме с неговата 520ка с чип и с Е53 Х5 3.0Д 184 кс, уж и тои бил с чип х5-цата, еми наравно с него вървиме !!!! в никав случаи не може да ни избега, да не говоря че може и ние да му дръпнеме.. ! пича в х5-та беше сам, ние 2ма, раси 100 кила аз 80 сметаите ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Мнение от mad_presley » 10 Фев 2009, 0:37

///sasho написа:....колкото и при безнзиновите двигатели разликата с чип и без чип да не е като при дизеловите двигатели , мисля , че все ще има някаква разлика.

Аз пък твърдя, че разлика няма абсолютно никаква.Всичко е на психологична основа (никой, който е дал 300-500лв няма да си признае, че няма разлика).Аз карах 520i с чип и мога да кажа, че няма абсолютно никакаква, ама никаква разлика.Разбира се, за собственика колата вече беше самолет след чипа :dunno:

Както казах по-горе, за да има ефект от чип на 520, трябва да смениш датчици колянов и разпределителен вал, датчици детонация, ламбда сонди, може би дебитомер (не е задължително), нови спорт испускателни колектори (даже и цяла генерация) и въздушен филтър тип К&N.
Реално, акто дръпнеш чертата за всичко това и ще се осъзнаеш, че за по-малко пари ще минеш на 540 :D

Да сложиш чип на 520 е като да сложиш по-големи дюзи на Лада ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Фев 2009, 0:39

mad_presley ела до софия да ги пробваме 2те, твоята без чип и автоматик 520ка, и колата на колегата Раси 520 с чип и ръчни скорости + 15ки джанти, е ако не ти направи поне 2-3 коли разлика па на :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Фев 2009, 0:42

В момента мога да ти препоръчам да ползваш услугите на един от тези двата тунинг центъра:

http://www.vimaxtuning.com/

http://www.digitaltuning.bg/products.php


Разгледай подробно показателите , които ще дава колата след чипосване. Първия линк който съм дал е на Колегата @V-max от форума , може да се свържеш на ЛС с него и да ти обясни каквото те интересува.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 10 Фев 2009, 0:48

сега видях и разбрах защо сме вървели заедно с х5-та..
то това е било наи слабата х5-ца..
3.0д 184 кс, автомат, еми то и дават от 0-100 време колкото на 520-ката с ръчни скорости..

3.0d (184 Hp) 5 184 200 (200) 10.1 (10.5) ..

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2840
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: София

Мнение от ///sasho » 10 Фев 2009, 0:49

mad_presley написа:Аз пък твърдя, че разлика няма абсолютно никаква. .....



Колега , не ме разбирай погрешно , но както казах незнам с точност чипа как се възприема от 520i , но според мен все някаква разлика , макар и малка , би трябвало да има.
От реално наблюдемие мога да кажа само , че при дизеловите двигатели разликата е осъзаема и си залужава да се чипоса колата , стига да е в напълно перфектно техническо състояние , защото ако нещо е тръгнало да се скапва , след поставянето на чипа най вероятно веднага ще се скапе.
Нека да се обърне към Колегата , към който съм му дал линк , за да му обясни с точност какви са ефектите при чипосване на бензинов двигател.
Последна промяна ///sasho на 10 Фев 2009, 0:53, променена общо 1 път

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook