Зимен Test Drive : 520i 97' vs 525 98' tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Зимен Test Drive : 520i 97' vs 525 98' tds

Мнение от Ca_Ma » 04 Яну 2009, 12:04

Заглавието подсказва колеги, минаване през Лукоил и към наи високата точка на Витоша през Бояна, 2ма при дизела, 2ма при бензина, средна тежест в 2те коли към 180 кг +- 30 литра гориво

Тръгнахме нагоре вече стъпихме на белия килим по пътя, караме си ние, с авера с 520та сме зад 525 тдс-а, но нещо бавно темпото на тдс-а, тръгваме да го изпреварваме нагоре, НОЛ проблем :mhihi:

Вече изпреварили, караме с вратите по правите както и по завоите, по едно време го изгубихме от задното огледало, намалихме доста и след време му видяхме фаровете, бавно бавно и го изчакахме, газ нагоре пак с вратите по завоите с бензинката НОЛ проблем, пича с тдс-а по кротко заради лошия ТДС, хич не го бива да изкачва заснежени баири с завои този дизел, поради простата причина, че въртящият момент на ТДС-а е доста по голям от на бензина, или по точно :
520i - 190/4200 н*м
525 тдс - 280/2200 н*м

горе авера с тдс-а спомена, че до 1000+ и малко оборота и повече не може, тръгва колата с вратите сама, по лошото направо затъва и няма изкачване, но прави криви стигнахме до една висока точка, поговорихме и пак нагоре, още и още, към наи високата хижа на витоша, газ, лошо .. коловози, попаднахме в единия с бензина но излезнахме, лошо за авера с тдс беше зад нас, леко намали, и до там беше........ ние спряхме, тръгвахме почти без проблем с бензина, но тдс-а не иска и не иска, и аз се пробвах да го подкарам но не можахме, е бехме подготвени и за наи лошото - имаше вериги в багажника на тдс-а но как, като никои не е слагал :mhihi:

и така нагоре пак закъса тдс и пак с помощ е обърнал, и газ надоло, вече надоло е друг филм, там много вървят и 2те коли :>

та и 2мата са ми авери с тдс-а и с бензина, та никои не защитавам, просто ТЕСТ-а установи, че тдс-а се катери по трудно заради големия въртящ момент, докато бензина до към 4000 оборота не е толкова лют и се справи по добре

гумите на тдс-а са чисто нови на 1 сезон Барум 205/65/15, а гумите на черното 520 са 205/60/15 мишелин алпин на ... 5 години :roll:

Гумите на тдс-а са по добри, с авера с тдс-а си ги купихме миналия сезон (и аз карам със същите барум) и оплакване при мен няма, катери каде си поискам..

Говоря толкова смело за гумите, защото и моята е със същия барум, а черната 520-ка беше моя за Малко, и съм я карал с тези гуми и беше доста по зле от моята..
ето няколко снимки вече надоло, почти в бояна.. просто от толкова бутане нямаше сила за снимки на Витоша :mhihi:

ПС: и 2те коли са с ръчни скорости, смея да трърдя че бензина е едно рамо напред пред дизела в тези тежки условия по Витоша и то по специялно при изкачване, пак повтарям в тези тежки зимни условия, не трърдя че едната е по добра от другата попринцип или обратното, и 2те коли много радват :D

Които е от София препоръчвам да се катери смело нагоре по Витоша (с/без) блокаж , да опознае колата наистина в наи лошите условия, но да не е Сам :mhihi:
че всичко става горе, какво ли не видяхме, ДРИФТ С пърна помощт ЛЕЛЕ кои беше тоя ненормалник ... или пък как Х5 Е70 се блъска в задната броня на Е36 и т.н. :mhihi:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 04 Яну 2009, 12:31

Е това е роман от класа :mhihi: Ама земи звънни следващия път кат правите походи да се присъединя, нищо че съм ТДС ше се пробвам :winky:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 6.05.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от `DaRkMaN » 04 Яну 2009, 12:35

колега да разбирам ли че бензинката е толкова мощна че не може да превърти на снега :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Яну 2009, 14:27

Браво колеги, позабавлявали сте се за сметка на студа... До теста много зависи от шофьора... При тдс двигатела е по-тежък, газта заради върт. момент е по чувствителна и като забие няма тръгване... В такъв момент и налягането в гумите оказва голямо влияние, по мекички отзад...
Другия път пробвайте с по 1 торба цимент в багажника или др, но ми се струва, че 520 ще е по-добре пак.... :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 745
Регистриран на: 23.12.2004
Местоположение: PB

Мнение от JANI » 04 Яну 2009, 14:37

според мене малко няма логика ама може и аз да не съм прав тдс е по ниско оборотен и не ди трябвало ефекта да е такъв , и друго задкормилното устройтво е май доста важно , аз с тдс автомат къде ли не съм отивал нема грижи

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

укгйкдж

Мнение от RASI » 04 Яну 2009, 15:46

незнам и аз мислих снощи и стигам до един извод че тдса като включи турбината и се окопава и с блокажа пак така а относно исказването на колегата че толко ли е слаб бензина че неможе да буксува на сняг ако иска може да се пробваме дори и на сняг-нищо лично колега 8)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 04 Яну 2009, 15:58

Доста мога да поспоря дали тдс-а се държи по-лошо на снега, но все пак зависи от задкормилната гарнитура :mhihi: :mhihi: :mhihi: и все пак се знае, че дизеловия автомобил е по добър на сняг ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 191
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Столично
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС

Мнение от vaaseetoo » 04 Яну 2009, 16:04

И аз със моята ТДС-ка нямам проблеми до към 2000 оборота с голям наклон и лед колата си е много добре даже не се вкл. АСЦ-то!!!!
Все пак мисля че пича е пристрастен нали 520и е било негово преди това нормално е да го защити!
Ако задкормилното е карало само на 1-ва скорост и като даде газ се носи мисля че е нормално за това има и други скорости!!!!
Успех през зимата и без аварийно!!!!!!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 04 Яну 2009, 16:05

**Novobraneca би ли казал как дизеловия автомобил е по добър на сняг? с тая дупка дето се получава като пусне турбото ли ?
да прав си по добър е за тотал щета в некое дере на Витоша :mhihi:
да ти кажа ли колко дизелови бмв-та имаше горе.. :mhihi:

Кире ще ти звъннеме братле, ти с тоя параход и автомата ще се видиш у филм ама нема ядове :mhihi: довечера на линия ли си :D

ПС: безпристрастен съм дали бензин/дизел, днеска пак с един колега от форума с Е39 525д комби и още други с Е36 се въртехме на едно полигонче, просто казвам какво съм видял снощи

а това днеска беше също забавно, колегата etmoni да не си трае а да си признае какви ги върши и как я суче :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Яну 2009, 16:14

Тука ми намирисва на спор! Драго, брат наште са джугани отпред..., с голям въртящ момент и нагоре като качваш, закучи ли няма мъърдаанее... С всяка по-мощна кола с задно е така. Трябва си яко товар отзад! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2050
Регистриран на: 29.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от ja » 04 Яну 2009, 16:19

Дизелака е по-добър на сняг точно заради въртящия момент с който разполага още в ниските обороти.

Разменете колите да видиш, че резултата ще е друг :) Гумите също са много важни.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1258
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Добрич
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
Детайли за колата: С чио чипс :D

Мнение от **Novobraneca » 04 Яну 2009, 16:37

Пичове не ми се спори, а колкото до колегата Ca_Ma никои не е казвал, че трябва да вкарваш двигателя в турбо зоната на малките скорости дизела варви без да натискаш педала на газта много, но щом казваш че бензинката е по-добра така да е :mhihi: :mhihi: :mhihi: и я сподели колко дизели имаше горе на Витоша :?:
Последна промяна **Novobraneca на 04 Яну 2009, 16:42, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 277
Регистриран на: 17.02.2008
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: BMW-E38 735i face

аехъха

Мнение от RASI » 04 Яну 2009, 16:41

довечера всички с тдси да идват :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 04 Яну 2009, 16:43

еми не спориме колега, дискутираме и умуваме :>

снощи аз бех шофиора на закъсалия тдс, по точно като вече закъса аз седнах зад волана, какво ли не пробвах, на 2ра да тръгвам, на 3та..
без газ, със/без блокаж, 2 пъти ми загасна колата, но не иска и не иска, а авера с бензина (RASI) беше спрял малко по нагоре и после тръгна нагоре да обръща.. нали за тва е тоя форум да се учиме и да споделяме опит

а довечера кои му стиска да идва с Нас, чакаме да се стъмни, да позмръзне повече, да понавали, да изчезнат повечето дрифтъри с предно по Витоша и сме там, както почти всека вечер, на кои му стиска да заповяда :mhihi:
Последна промяна Ca_Ma на 04 Яну 2009, 16:46, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1261
Регистриран на: 8.09.2008

Мнение от WALL » 04 Яну 2009, 16:46

Някой може ли набързо да постне точните кг на преден мост на 520 и 525тдс? Защото при изкачване ... това е от голямо значение. На равно тдс трябва да е по-добре.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook