Зимен Test Drive : 520i 97' vs 525 98' tds
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
68 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Зимен Test Drive : 520i 97' vs 525 98' tds
Заглавието подсказва колеги, минаване през Лукоил и към наи високата точка на Витоша през Бояна, 2ма при дизела, 2ма при бензина, средна тежест в 2те коли към 180 кг +- 30 литра гориво
Тръгнахме нагоре вече стъпихме на белия килим по пътя, караме си ние, с авера с 520та сме зад 525 тдс-а, но нещо бавно темпото на тдс-а, тръгваме да го изпреварваме нагоре, НОЛ проблем
Вече изпреварили, караме с вратите по правите както и по завоите, по едно време го изгубихме от задното огледало, намалихме доста и след време му видяхме фаровете, бавно бавно и го изчакахме, газ нагоре пак с вратите по завоите с бензинката НОЛ проблем, пича с тдс-а по кротко заради лошия ТДС, хич не го бива да изкачва заснежени баири с завои този дизел, поради простата причина, че въртящият момент на ТДС-а е доста по голям от на бензина, или по точно :
520i - 190/4200 н*м
525 тдс - 280/2200 н*м
горе авера с тдс-а спомена, че до 1000+ и малко оборота и повече не може, тръгва колата с вратите сама, по лошото направо затъва и няма изкачване, но прави криви стигнахме до една висока точка, поговорихме и пак нагоре, още и още, към наи високата хижа на витоша, газ, лошо .. коловози, попаднахме в единия с бензина но излезнахме, лошо за авера с тдс беше зад нас, леко намали, и до там беше........ ние спряхме, тръгвахме почти без проблем с бензина, но тдс-а не иска и не иска, и аз се пробвах да го подкарам но не можахме, е бехме подготвени и за наи лошото - имаше вериги в багажника на тдс-а но как, като никои не е слагал
и така нагоре пак закъса тдс и пак с помощ е обърнал, и газ надоло, вече надоло е друг филм, там много вървят и 2те коли :>
та и 2мата са ми авери с тдс-а и с бензина, та никои не защитавам, просто ТЕСТ-а установи, че тдс-а се катери по трудно заради големия въртящ момент, докато бензина до към 4000 оборота не е толкова лют и се справи по добре
гумите на тдс-а са чисто нови на 1 сезон Барум 205/65/15, а гумите на черното 520 са 205/60/15 мишелин алпин на ... 5 години
Гумите на тдс-а са по добри, с авера с тдс-а си ги купихме миналия сезон (и аз карам със същите барум) и оплакване при мен няма, катери каде си поискам..
Говоря толкова смело за гумите, защото и моята е със същия барум, а черната 520-ка беше моя за Малко, и съм я карал с тези гуми и беше доста по зле от моята..
ето няколко снимки вече надоло, почти в бояна.. просто от толкова бутане нямаше сила за снимки на Витоша
ПС: и 2те коли са с ръчни скорости, смея да трърдя че бензина е едно рамо напред пред дизела в тези тежки условия по Витоша и то по специялно при изкачване, пак повтарям в тези тежки зимни условия, не трърдя че едната е по добра от другата попринцип или обратното, и 2те коли много радват
Които е от София препоръчвам да се катери смело нагоре по Витоша (с/без) блокаж , да опознае колата наистина в наи лошите условия, но да не е Сам
че всичко става горе, какво ли не видяхме, ДРИФТ С пърна помощт ЛЕЛЕ кои беше тоя ненормалник ... или пък как Х5 Е70 се блъска в задната броня на Е36 и т.н.

Тръгнахме нагоре вече стъпихме на белия килим по пътя, караме си ние, с авера с 520та сме зад 525 тдс-а, но нещо бавно темпото на тдс-а, тръгваме да го изпреварваме нагоре, НОЛ проблем

Вече изпреварили, караме с вратите по правите както и по завоите, по едно време го изгубихме от задното огледало, намалихме доста и след време му видяхме фаровете, бавно бавно и го изчакахме, газ нагоре пак с вратите по завоите с бензинката НОЛ проблем, пича с тдс-а по кротко заради лошия ТДС, хич не го бива да изкачва заснежени баири с завои този дизел, поради простата причина, че въртящият момент на ТДС-а е доста по голям от на бензина, или по точно :
520i - 190/4200 н*м
525 тдс - 280/2200 н*м
горе авера с тдс-а спомена, че до 1000+ и малко оборота и повече не може, тръгва колата с вратите сама, по лошото направо затъва и няма изкачване, но прави криви стигнахме до една висока точка, поговорихме и пак нагоре, още и още, към наи високата хижа на витоша, газ, лошо .. коловози, попаднахме в единия с бензина но излезнахме, лошо за авера с тдс беше зад нас, леко намали, и до там беше........ ние спряхме, тръгвахме почти без проблем с бензина, но тдс-а не иска и не иска, и аз се пробвах да го подкарам но не можахме, е бехме подготвени и за наи лошото - имаше вериги в багажника на тдс-а но как, като никои не е слагал

и така нагоре пак закъса тдс и пак с помощ е обърнал, и газ надоло, вече надоло е друг филм, там много вървят и 2те коли :>
та и 2мата са ми авери с тдс-а и с бензина, та никои не защитавам, просто ТЕСТ-а установи, че тдс-а се катери по трудно заради големия въртящ момент, докато бензина до към 4000 оборота не е толкова лют и се справи по добре
гумите на тдс-а са чисто нови на 1 сезон Барум 205/65/15, а гумите на черното 520 са 205/60/15 мишелин алпин на ... 5 години

Гумите на тдс-а са по добри, с авера с тдс-а си ги купихме миналия сезон (и аз карам със същите барум) и оплакване при мен няма, катери каде си поискам..
Говоря толкова смело за гумите, защото и моята е със същия барум, а черната 520-ка беше моя за Малко, и съм я карал с тези гуми и беше доста по зле от моята..
ето няколко снимки вече надоло, почти в бояна.. просто от толкова бутане нямаше сила за снимки на Витоша

ПС: и 2те коли са с ръчни скорости, смея да трърдя че бензина е едно рамо напред пред дизела в тези тежки условия по Витоша и то по специялно при изкачване, пак повтарям в тези тежки зимни условия, не трърдя че едната е по добра от другата попринцип или обратното, и 2те коли много радват

Които е от София препоръчвам да се катери смело нагоре по Витоша (с/без) блокаж , да опознае колата наистина в наи лошите условия, но да не е Сам

че всичко става горе, какво ли не видяхме, ДРИФТ С пърна помощт ЛЕЛЕ кои беше тоя ненормалник ... или пък как Х5 Е70 се блъска в задната броня на Е36 и т.н.







Браво колеги, позабавлявали сте се за сметка на студа... До теста много зависи от шофьора... При тдс двигатела е по-тежък, газта заради върт. момент е по чувствителна и като забие няма тръгване... В такъв момент и налягането в гумите оказва голямо влияние, по мекички отзад...
Другия път пробвайте с по 1 торба цимент в багажника или др, но ми се струва, че 520 ще е по-добре пак....
Другия път пробвайте с по 1 торба цимент в багажника или др, но ми се струва, че 520 ще е по-добре пак....

- RASI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 277
- Регистриран на: 17.02.2008
- Местоположение: SOFIA
- Пол: Мъж
- Кара: BMW-E38 735i face
укгйкдж
незнам и аз мислих снощи и стигам до един извод че тдса като включи турбината и се окопава и с блокажа пак така а относно исказването на колегата че толко ли е слаб бензина че неможе да буксува на сняг ако иска може да се пробваме дори и на сняг-нищо лично колега 

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Доста мога да поспоря дали тдс-а се държи по-лошо на снега, но все пак зависи от задкормилната гарнитура
и все пак се знае, че дизеловия автомобил е по добър на сняг 




- vaaseetoo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Столично
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС
И аз със моята ТДС-ка нямам проблеми до към 2000 оборота с голям наклон и лед колата си е много добре даже не се вкл. АСЦ-то!!!!
Все пак мисля че пича е пристрастен нали 520и е било негово преди това нормално е да го защити!
Ако задкормилното е карало само на 1-ва скорост и като даде газ се носи мисля че е нормално за това има и други скорости!!!!
Успех през зимата и без аварийно!!!!!!!!
Все пак мисля че пича е пристрастен нали 520и е било негово преди това нормално е да го защити!
Ако задкормилното е карало само на 1-ва скорост и като даде газ се носи мисля че е нормално за това има и други скорости!!!!
Успех през зимата и без аварийно!!!!!!!!
**Novobraneca би ли казал как дизеловия автомобил е по добър на сняг? с тая дупка дето се получава като пусне турбото ли ?
да прав си по добър е за тотал щета в некое дере на Витоша
да ти кажа ли колко дизелови бмв-та имаше горе..
Кире ще ти звъннеме братле, ти с тоя параход и автомата ще се видиш у филм ама нема ядове
довечера на линия ли си
ПС: безпристрастен съм дали бензин/дизел, днеска пак с един колега от форума с Е39 525д комби и още други с Е36 се въртехме на едно полигонче, просто казвам какво съм видял снощи
а това днеска беше също забавно, колегата etmoni да не си трае а да си признае какви ги върши и как я суче
да прав си по добър е за тотал щета в некое дере на Витоша

да ти кажа ли колко дизелови бмв-та имаше горе..

Кире ще ти звъннеме братле, ти с тоя параход и автомата ще се видиш у филм ама нема ядове


ПС: безпристрастен съм дали бензин/дизел, днеска пак с един колега от форума с Е39 525д комби и още други с Е36 се въртехме на едно полигонче, просто казвам какво съм видял снощи
а това днеска беше също забавно, колегата etmoni да не си трае а да си признае какви ги върши и как я суче

- **Novobraneca
- ентусиаст
-
- Мнения: 1258
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 525 tds ЧЕРНАТА ПИЧЕЛОВКА
- Детайли за колата: С чио чипс :D
Пичове не ми се спори, а колкото до колегата Ca_Ma никои не е казвал, че трябва да вкарваш двигателя в турбо зоната на малките скорости дизела варви без да натискаш педала на газта много, но щом казваш че бензинката е по-добра така да е
и я сподели колко дизели имаше горе на Витоша 




Последна промяна **Novobraneca на 04 Яну 2009, 16:42, променена общо 1 път
еми не спориме колега, дискутираме и умуваме :>
снощи аз бех шофиора на закъсалия тдс, по точно като вече закъса аз седнах зад волана, какво ли не пробвах, на 2ра да тръгвам, на 3та..
без газ, със/без блокаж, 2 пъти ми загасна колата, но не иска и не иска, а авера с бензина (RASI) беше спрял малко по нагоре и после тръгна нагоре да обръща.. нали за тва е тоя форум да се учиме и да споделяме опит
а довечера кои му стиска да идва с Нас, чакаме да се стъмни, да позмръзне повече, да понавали, да изчезнат повечето дрифтъри с предно по Витоша и сме там, както почти всека вечер, на кои му стиска да заповяда
снощи аз бех шофиора на закъсалия тдс, по точно като вече закъса аз седнах зад волана, какво ли не пробвах, на 2ра да тръгвам, на 3та..
без газ, със/без блокаж, 2 пъти ми загасна колата, но не иска и не иска, а авера с бензина (RASI) беше спрял малко по нагоре и после тръгна нагоре да обръща.. нали за тва е тоя форум да се учиме и да споделяме опит
а довечера кои му стиска да идва с Нас, чакаме да се стъмни, да позмръзне повече, да понавали, да изчезнат повечето дрифтъри с предно по Витоша и сме там, както почти всека вечер, на кои му стиска да заповяда

Последна промяна Ca_Ma на 04 Яну 2009, 16:46, променена общо 1 път
68 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани