как се сменя вискосъединителя при 520 I
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- bmw520m5
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 14.05.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E38,Е46,Е60,F10,
- Мечтае да кара: M5 G30
как се сменя вискосъединителя при 520 I
има ли нещо и каква е последователноста при смуната му
има ли посока на резбата,в смисъл нормална ли е или обртна
има ли посока на резбата,в смисъл нормална ли е или обртна
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Мдааа. Как няма да знаеш за посоката ако си я сменял само не ми стана
ясно
щото леко е много важно, че някой път
се случва точно това виско да го затягат някой юнаци по 2 - 3 дни
и да се чудят що не се развива
P.S. Май всичките вискота са с обратна
ясно



се случва точно това виско да го затягат някой юнаци по 2 - 3 дни
и да се чудят що не се развива

P.S. Май всичките вискота са с обратна

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
- bmw520m5
- Потребител
-
- Мнения: 27
- Регистриран на: 14.05.2007
- Местоположение: Бургас
- Кара: E38,Е46,Е60,F10,
- Мечтае да кара: M5 G30
- mad_presley
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4438
- Регистриран на: 5.02.2008
- Местоположение: Варна
- Кара: E39 M5
На 520 се развива първо виското (с обратна резба е), след това се откача и въздухозаборника и се изваждат двете, друг начин няма 

- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
- Sivako
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 739
- Регистриран на: 22.08.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: F20 116d / F01 750i xDrive
- Мечтае да кара: Колело
`DaRkMaN написа:еми до колкото съм гледал се извършва с чук
И забиваш една отверка м-у болтовете да не мърда

- hrpopov217
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 576
- Регистриран на: 15.06.2008
- Местоположение: Varna-Balchik
- Кара: Е60 530i 04, G30 540i
Аиде тогава някой ,който ще си сменя виското да направи малко снимков материал.То вярно че мястото е такова ,че няма много възможност за снимки, но поне да опише стъпка по стъпка какво се прави, трябват ли някакви специални инструменти и т.н.Че май и на мен ми предстои смяна.
И ако имате представа за цена-кажете, че по справка в ДАРУ ми излиза:
Номенклатурен номер : 11521740962
Описание : ви��ко - СЪЕДИНИТЕЛ - ПЕРКА
Ед.цена (с ДДС) : 365.71 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
, което май е доста.Да не би това да е комплект с перката?
И ако имате представа за цена-кажете, че по справка в ДАРУ ми излиза:
Номенклатурен номер : 11521740962
Описание : ви��ко - СЪЕДИНИТЕЛ - ПЕРКА
Ед.цена (с ДДС) : 365.71 BGL
Има наличност
Дару Кар АД си запазва право за промени в цените
, което май е доста.Да не би това да е комплект с перката?
- NikiNikolov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2855
- Регистриран на: 10.01.2008
- Местоположение: София
- Кара: Хилядолетен сокол
Айде има ли мераклии, услужвам с гаечно/звездогаечен ключ № 32 за целта, плюс щанга за застопоряване. Търси се фотограф за документиране на интервенцията. А бая цената повече от 150 лв. не давам за виско, за някои неща далече от даровци.
- боцко
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 97
- Регистриран на: 1.12.2007
- Местоположение: eidfjord norway
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 520,523
лява е
ами лява резба слагаш ключа (гаечен) слагаш един клин между шаибата и ремака и с един чук отвиваш на удар на дясно и се молиш преди теб да не са го стегнали много, много внимаваи като го вадиш, радиатора е много кекав ,вади се с въздухозаборника заедно( тая черната пластмаса) и с перката всичко на куп
успех

18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани