525 TDS трудно пали
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- koliooooooo
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 4.09.2008
525 TDS трудно пали
Нещо не ми харесва как пали и за това се обръщам към ваз за малко помощ.
Сутрин върти като замаяна преди да запали когато загрее оп някои път го прави а по някога не от какво може да е това ?
Сутрин върти като замаяна преди да запали когато загрее оп някои път го прави а по някога не от какво може да е това ?

- ben_g
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 243
- Регистриран на: 25.11.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525 TDS
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
- севлиевец
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 525 ТДС -96год.
здравей колега,
сутрин когато палиш, след като ти угаснат индикацийте за подгряването, изчакай още 5-10 сек, като се услушваш, кога ще изключи реленцето за подгряване. тогава колата ти трябва да запали от четвърт оборот.
принципно нашите коли имат проблем с топлия старт а не със студения.
дано ти помогна
сутрин когато палиш, след като ти угаснат индикацийте за подгряването, изчакай още 5-10 сек, като се услушваш, кога ще изключи реленцето за подгряване. тогава колата ти трябва да запали от четвърт оборот.
принципно нашите коли имат проблем с топлия старт а не със студения.
дано ти помогна
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
ре
севлиевец написа:здравей колега,
сутрин когато палиш, след като ти угаснат индикацийте за подгряването, изчакай още 5-10 сек, като се услушваш, кога ще изключи реленцето за подгряване. тогава колата ти трябва да запали от четвърт оборот.
принципно нашите коли имат проблем с топлия старт а не със студения.
дано ти помогна
И аз се бях психирал...подгрявам лампата за подгрев изгасва-въртя....не ще да пали....сега и научих челъмите....и сядам подгрявам...слагам си колана намествам се на седалката....(около 12 секунди отнемат тея процедури) -въртя и пали на четвърт ...тая лампа за подгрев не я гледай воубще.....успех...
- zlobicar
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 661
- Регистриран на: 2.12.2006
- Местоположение: София,Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i
Re: ре
Не си прав мойта я паля веднага след като изгасне лампата и пали от четварт оборот.bera написа:севлиевец написа:здравей колега,
сутрин когато палиш, след като ти угаснат индикацийте за подгряването, изчакай още 5-10 сек, като се услушваш, кога ще изключи реленцето за подгряване. тогава колата ти трябва да запали от четвърт оборот.
принципно нашите коли имат проблем с топлия старт а не със студения.
дано ти помогна
И аз се бях психирал...подгрявам лампата за подгрев изгасва-въртя....не ще да пали....сега и научих челъмите....и сядам подгрявам...слагам си колана намествам се на седалката....(около 12 секунди отнемат тея процедури) -въртя и пали на четвърт ...тая лампа за подгрев не я гледай воубще.....успех...
обичам BMW
- bera
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 1.07.2008
- Местоположение: Papenburg-Germany
- Пол: Мъж
- Кара: 525tds
re
zlobicar
Прав си колега....вчера прегледах темата за трудното палене топла и реших да си направя центровката на ГНП-то. Защото по всичко си личеше ,че веригата ми е хлабава. Добре ,че е този форум да чета ,че аз щях да развия двете гайки на помпата към блока и да натискам с щангата ,а то има и един трети болт под нея ,който ако не си ,чел форума и да се убиеш не можеш да го видиш къде е....та направих и центровката и проблема с топлия студения старт изчезна, пали на полувин уборот само да изгасне лампата и въртя.
Благодарности на форума.
Прав си колега....вчера прегледах темата за трудното палене топла и реших да си направя центровката на ГНП-то. Защото по всичко си личеше ,че веригата ми е хлабава. Добре ,че е този форум да чета ,че аз щях да развия двете гайки на помпата към блока и да натискам с щангата ,а то има и един трети болт под нея ,който ако не си ,чел форума и да се убиеш не можеш да го видиш къде е....та направих и центровката и проблема с топлия студения старт изчезна, пали на полувин уборот само да изгасне лампата и въртя.
Благодарности на форума.
- Nasko_325TD
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 11.12.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38 740i idividual
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: Нормнална!
Колеги къде е този 3-ти болт под помпата,ако не е тайна!?Да не е отзад там където излиза нафтата за към дюзите!?Има една стойка.
Имах същия проблем ! Палеше много трудно, но само като топла. Когато е студена пали веднага като огаснат индикациите по таблото. Обаче когато е топла и спра на някое оживено място направо ме хваща срам, че е мойта колата. Оставих я на сервиз да се види от къде може да е проблема. Резултата - от 6 подгряващи свещи, 4те бяха изгорели и палеше само на 2
Смених ги и смених и акумулатора. Сега само докато врътна ключа и пали веднага 


.
Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.
- geleto021
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: Vraca
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e39 525 tds
Re: .



Re: .
BaHka написа:Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.
Малко извън темата. На моя tds изпуска малко нафта при 6-тата дюза. Уж смених маркучлето, пак има малко нафта.
Възможно ли е да ми е спукана дюзата и а сълзи от нея?

Re: .
bmw325tds написа:BaHka написа:Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.
Малко извън темата. На моя tds изпуска малко нафта при 6-тата дюза. Уж смених маркучлето, пак има малко нафта.
Възможно ли е да ми е спукана дюзата и а сълзи от нея?
Откъде да е спукана. Иначе и мен много ме е дразнело докато спре да навлажнява като и смених мъркучите. И друго ми се е случвало да ми се скъса щуцерчето за обратната нафта до дъно. Може при теб само да се е спукало ако не спира теча , аз така го скъсах с навиране на мъркучите със сила до долу шото все някъде пропускаше. Ако случайно констатираш че е точно това пиши на лично да ти обясня как го направих и сега 5-та ми е станала все едно 6-та т.е. там е затапения мъркуч.

- iamatuning
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 26.10.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 525
Re: .
bmw325tds написа:BaHka написа:Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.
Малко извън темата. На моя tds изпуска малко нафта при 6-тата дюза. Уж смених маркучлето, пак има малко нафта.
Възможно ли е да ми е спукана дюзата и а сълзи от нея?
А защо никой нищо не казва за компресия?
Тез мотори да не са на по 200-250 000 км.Като чета как колегата се мъчи студена-топла май-май работата отива на там откъдето аз се чудя как да се измъкна(1000лв.втора ръка или около 2500 осн.ремонт) но дано да излязат свещи или дюзи там кото ще да е ама да е по-евтинко че тея ТДС-и си иб............... мамката.
23 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани