525 TDS трудно пали

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 4.09.2008

525 TDS трудно пали

Мнение от koliooooooo » 08 Сеп 2008, 20:53

Нещо не ми харесва как пали и за това се обръщам към ваз за малко помощ.
Сутрин върти като замаяна преди да запали когато загрее оп някои път го прави а по някога не от какво може да е това ? :help:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 243
Регистриран на: 25.11.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E39 525 TDS

Мнение от ben_g » 08 Сеп 2008, 22:28

Колега - ако затрудненото палене е предимно при студен двигател, най-вероятно са подгряващи свещи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1975
Регистриран на: 19.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: т му се стари БМВ-та
Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
Детайли за колата: отново с чарджър

Мнение от barty » 09 Сеп 2008, 17:07

Свещи, верига, ТЪРСАЧКАТА, е те там е истината.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 12.09.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 525 ТДС -96год.

Мнение от севлиевец » 09 Сеп 2008, 23:13

здравей колега,
сутрин когато палиш, след като ти угаснат индикацийте за подгряването, изчакай още 5-10 сек, като се услушваш, кога ще изключи реленцето за подгряване. тогава колата ти трябва да запали от четвърт оборот.
принципно нашите коли имат проблем с топлия старт а не със студения.
дано ти помогна

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

ре

Мнение от bera » 23 Апр 2009, 9:32

севлиевец написа:здравей колега,
сутрин когато палиш, след като ти угаснат индикацийте за подгряването, изчакай още 5-10 сек, като се услушваш, кога ще изключи реленцето за подгряване. тогава колата ти трябва да запали от четвърт оборот.
принципно нашите коли имат проблем с топлия старт а не със студения.
дано ти помогна




И аз се бях психирал...подгрявам лампата за подгрев изгасва-въртя....не ще да пали....сега и научих челъмите....и сядам подгрявам...слагам си колана намествам се на седалката....(около 12 секунди отнемат тея процедури) -въртя и пали на четвърт ...тая лампа за подгрев не я гледай воубще.....успех...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Re: ре

Мнение от zlobicar » 23 Апр 2009, 9:49

bera написа:
севлиевец написа:здравей колега,
сутрин когато палиш, след като ти угаснат индикацийте за подгряването, изчакай още 5-10 сек, като се услушваш, кога ще изключи реленцето за подгряване. тогава колата ти трябва да запали от четвърт оборот.
принципно нашите коли имат проблем с топлия старт а не със студения.
дано ти помогна




И аз се бях психирал...подгрявам лампата за подгрев изгасва-въртя....не ще да пали....сега и научих челъмите....и сядам подгрявам...слагам си колана намествам се на седалката....(около 12 секунди отнемат тея процедури) -въртя и пали на четвърт ...тая лампа за подгрев не я гледай воубще.....успех...
Не си прав мойта я паля веднага след като изгасне лампата и пали от четварт оборот.
обичам BMW

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 16 Юни 2009, 10:18

zlobicar
Прав си колега....вчера прегледах темата за трудното палене топла и реших да си направя центровката на ГНП-то. Защото по всичко си личеше ,че веригата ми е хлабава. Добре ,че е този форум да чета ,че аз щях да развия двете гайки на помпата към блока и да натискам с щангата ,а то има и един трети болт под нея ,който ако не си ,чел форума и да се убиеш не можеш да го видиш къде е....та направих и центровката и проблема с топлия студения старт изчезна, пали на полувин уборот само да изгасне лампата и въртя.
Благодарности на форума.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 11.12.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38 740i idividual
Мечтае да кара: безаварийно
Детайли за колата: Нормнална!

Мнение от Nasko_325TD » 20 Юли 2009, 7:58

Колеги къде е този 3-ти болт под помпата,ако не е тайна!?Да не е отзад там където излиза нафтата за към дюзите!?Има една стойка.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 1.07.2008
Местоположение: Papenburg-Germany
Пол: Мъж
Кара: 525tds

re

Мнение от bera » 20 Юли 2009, 8:47

No.20 от схемата:
Изображение

Най-добре прочети темата в подписа ми :регулиране на ГНП

ентусиаст
Аватар
Мнения: 979
Регистриран на: 16.03.2009
Пол: Мъж
Кара: F01 пет точка нула L

Мнение от doomy525 » 20 Юли 2009, 11:55

Имах същия проблем ! Палеше много трудно, но само като топла. Когато е студена пали веднага като огаснат индикациите по таблото. Обаче когато е топла и спра на някое оживено място направо ме хваща срам, че е мойта колата. Оставих я на сервиз да се види от къде може да е проблема. Резултата - от 6 подгряващи свещи, 4те бяха изгорели и палеше само на 2 :shock: Смених ги и смених и акумулатора. Сега само докато врътна ключа и пали веднага :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 633
Регистриран на: 8.02.2007
Местоположение: Silistra

.

Мнение от BaHka » 20 Юли 2009, 17:44

Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.

Потребител
Аватар
Мнения: 45
Регистриран на: 27.12.2009
Местоположение: Vraca
Пол: Мъж
Кара: BMW e39 525 tds

Re: .

Мнение от geleto021 » 19 Ное 2010, 6:31

:help: Здравейте, и при мен се получи изврднъж този проблем с труден студен старт и първото което си помислих бяха подгревните свещи и когато отворих капака и с един приятел гледахме свещите да ги проверим като дадох на контакт и забелязах теч на нафта отидох и смених всички уплатнения на нафтената помпа и си мислех че проблема е решен, но няколко дни по късно пак мн трудно запали на студено и отидох да проверя свещите и се оказа че всички са здрави и сега не знам от какво може да е . По принцип като отворя капака и не виждам теч от никъде , някой ако има идея да я сподели да опитаме :)) :help:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1559
Регистриран на: 26.03.2009

Re: .

Мнение от bmw325tds » 19 Ное 2010, 10:29

BaHka написа:Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.

Малко извън темата. На моя tds изпуска малко нафта при 6-тата дюза. Уж смених маркучлето, пак има малко нафта.
Възможно ли е да ми е спукана дюзата и а сълзи от нея? :help:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2483
Регистриран на: 26.02.2010
Пол: Мъж

Re: .

Мнение от vladobate » 19 Ное 2010, 22:08

bmw325tds написа:
BaHka написа:Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.

Малко извън темата. На моя tds изпуска малко нафта при 6-тата дюза. Уж смених маркучлето, пак има малко нафта.
Възможно ли е да ми е спукана дюзата и а сълзи от нея? :help:

Откъде да е спукана. Иначе и мен много ме е дразнело докато спре да навлажнява като и смених мъркучите. И друго ми се е случвало да ми се скъса щуцерчето за обратната нафта до дъно. Може при теб само да се е спукало ако не спира теча , аз така го скъсах с навиране на мъркучите със сила до долу шото все някъде пропускаше. Ако случайно констатираш че е точно това пиши на лично да ти обясня как го направих и сега 5-та ми е станала все едно 6-та т.е. там е затапения мъркуч. :yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 259
Регистриран на: 26.10.2007
Местоположение: Русе
Пол: Мъж
Кара: BMW 525

Re: .

Мнение от iamatuning » 19 Ное 2010, 23:05

bmw325tds написа:
BaHka написа:Трудния старт при студен мотор може да се дължи на изгорели подгревни свещи или теч на нафта - я от маркучетата за излишно гориво, я от някоя дюза. Ако има теч, нафтата се връща в резервоара, понеже смучи въздух и въртите на стартер докато качи нафтата.

Малко извън темата. На моя tds изпуска малко нафта при 6-тата дюза. Уж смених маркучлето, пак има малко нафта.
Възможно ли е да ми е спукана дюзата и а сълзи от нея? :help:



А защо никой нищо не казва за компресия?
Тез мотори да не са на по 200-250 000 км.Като чета как колегата се мъчи студена-топла май-май работата отива на там откъдето аз се чудя как да се измъкна(1000лв.втора ръка или около 2500 осн.ремонт) но дано да излязат свещи или дюзи там кото ще да е ама да е по-евтинко че тея ТДС-и си иб............... мамката.

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook