Колата просто спря и изпуши. - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Колата просто спря и изпуши. - ПРОБЛЕМА РЕШЕН

Мнение от lowlevel » 30 Авг 2008, 1:03

При движение с около 180 км./час по автомагистрала Хемус, колата изгуби отведнъж мощност и спря. Малко преди да спре изпуши зверски. Никакво палене. Индикацията за температурата не е мръднала, нищо не изплюва и като проблем или грешка. Вече е репатрирана пред Дару и чака в понеделник да влиза за ремонт. Предположенията са от изкривена глава, до бутала и сегменти. :( Гледахме с приятели няма мехури по маслото, както и мазно в антифриза.
Последна промяна lowlevel на 11 Сеп 2008, 23:39, променена общо 1 път

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 531
Регистриран на: 20.04.2008
Местоположение: NesebaR-SF

Мнение от Ca_Ma » 30 Авг 2008, 9:30

нещо в горещините много се предават дизелите по магистралата, твоята 525д, на колегата 530д и на другия колега 525тдс
като кара с 180 пак ли беше с пуснат климатроник ? и пак ли си пътувал в жегите ? :confused:
дано не е блокирал двигателя макар че точно това маи са симптомите

бтв: бях в дару преди 2-3 дни и един немец с немска регистрация си тръгна с неговата оттам 525 Д автомат и отзад пушеше мнооого в синио и бяло, лоша реклама за тия комънреил се създава в последния месец

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 26.06.2006
Местоположение: щата Надежда

а

Мнение от xenond » 30 Авг 2008, 9:34

:shock: почва да ме хваща страх да пътувам по магистралата.Иначе сериозно дано е нещо малко
******Colin McRae 1968-2007******
ИзображениеИзображениеИзображениеhttp://www.vbox7.com/play:6781825e

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Ужас

Мнение от lowlevel » 01 Сеп 2008, 11:14

Първоначалната диагноза е трагична - "издухал" турбо компресор от който е излетяла гайка и е влязла в мотора. Днес или утре ще отворят двигателя да видят там какви са щетите.
Та възникват следните въпроси:
- какво може да му се е прецакало на това турбо;
- има ли смисъл да търся от друго място, ново или ВУ или да плащам това в Дару за 2500 без ДДС;
- има ли смисъл да ремонтирам колата на друго място с подобна щета ?

Поздрави,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 01 Сеп 2008, 12:39

Колега питай как гайката е минала през интеркулера , защото ми е много интересно как става този номер!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 754
Регистриран на: 30.08.2007
Пол: Мъж

Re: Ужас

Мнение от slav4o1 » 01 Сеп 2008, 12:47

lowlevel написа:Първоначалната диагноза е трагична - "издухал" турбо компресор от който е излетяла гайка и е влязла в мотора. Днес или утре ще отворят двигателя да видят там какви са щетите.
Та възникват следните въпроси:
- какво може да му се е прецакало на това турбо;
- има ли смисъл да търся от друго място, ново или ВУ или да плащам това в Дару за 2500 без ДДС;
- има ли смисъл да ремонтирам колата на друго място с подобна щета ?

Поздрави,


аз ти препоръчвам да отидеш на няколко места да ти кажат че и мен ми ги говореха едно запекъл сегмент - у - а , гарнитура на главата и така успех

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2736
Регистриран на: 13.02.2002
Пол: Мъж

ами така

Мнение от Любо Мегов » 01 Сеп 2008, 13:59

Ca_Ma написа:нещо в горещините много се предават дизелите по магистралата, твоята 525д, на колегата 530д и на другия колега 525тдс
като кара с 180 пак ли беше с пуснат климатроник ? и пак ли си пътувал в жегите ? :confused:
дано не е блокирал двигателя макар че точно това маи са симптомите

бтв: бях в дару преди 2-3 дни и един немец с немска регистрация си тръгна с неговата оттам 525 Д автомат и отзад пушеше мнооого в синио и бяло, лоша реклама за тия комънреил се създава в последния месец


така е, следващия път като взимате печки, да си имате едно наум :!: :!:

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 01 Сеп 2008, 14:39

Печки печки.. ама на по 300 000 км... :)
Аз да чукна на дърво я карах ония ден на диганостика в НН и казаха че колата е "чудесна" работи Перфектно и всички дюзи и турбото са си наред. :)
Налягането в рейла при 100 и при 4500 оброта е еднакво... :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 01 Сеп 2008, 14:44

Казаха че до утре ще успеят да отворят двигателя и да кажат какво е станало в него. От отговорите досега почвам да си мисля че не са много коректен сервиз. :(

Вече разговарях с няколко "сервизни" специалисти, и общото мнение е че много трудно каквато и да е било гайка ще премине през интеркуулера и ще попадне в двигателя.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 02 Сеп 2008, 14:53

Ъпдейт - Намерихме гайката, не е влязла в двигателя. но пък сега пък взеха да ми говорят за някакъв си маслен удар, като в Камор направо казаха че ще трябва нов двигател ???. Проблема е също че колата не иска и да запали. Някой дали знае има ли някаква защита която може да е сработила и да пази двигателя.

Поздрави,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 721
Регистриран на: 19.07.2005
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: Е38
Мечтае да кара: Е38

Мнение от D.Pavlov » 02 Сеп 2008, 15:25

lowlevel написа:Ъпдейт - Намерихме гайката, не е влязла в двигателя. но пък сега пък взеха да ми говорят за някакъв си маслен удар, като в Камор направо казаха че ще трябва нов двигател ???. Проблема е също че колата не иска и да запали. Някой дали знае има ли някаква защита която може да е сработила и да пази двигателя.

Поздрави,

Гайката беше в кулера нали, от цялата тази история "майсторите" премериха ли ти налягането в цилиндрите, дали имат разлика и ако е така, тогава вече маслен удар и други такива глупости, ако имаш маслен удар поне една биела ще се е показала да "види какво става отвън"
Майстори, щом в оторизиран сервиз не могат да ти кажат каква е причината, между другото виж дали дебитомера не се е откачил , но те "майсторите" би трябвало да са прегледали за грешки в компютъра!!!
"Не става само с ядене , трябва и акъл!!!"

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 143
Регистриран на: 4.06.2007
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: E60 530D

Мнение от lowlevel » 02 Сеп 2008, 16:00

Не, не са мерили нищо. Аз колата междру другото си я прибрах от Дарукар, и гайката изпадна от кулера докато подреждах частите в багажника. Но турбото наистина е на салата, а двигателя все още не е отварян. А пък час за камор имам чак за 16 септември, ако някой има идея къде мога да отида и да прегледат и замерят налягане. Иначе двигателят е физически външно цял, без избити детайли. Пълен е обаче с масло явно от турбото.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 875
Регистриран на: 16.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е61 530xd, LCI

Мнение от Anthony_J » 02 Сеп 2008, 16:10

Пробвай в Блейз. В Камор са по-зле от Дару доста.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 910
Регистриран на: 4.01.2007
Местоположение: България
Кара: BMW E39 520 M52
Мечтае да кара: M5

Мнение от i4koo » 02 Сеп 2008, 19:11

lowlevel написа:Ъпдейт - Намерихме гайката, не е влязла в двигателя. но пък сега пък взеха да ми говорят за някакъв си маслен удар, като в Камор направо казаха че ще трябва нов двигател ???. Проблема е също че колата не иска и да запали. Някой дали знае има ли някаква защита която може да е сработила и да пази двигателя.

Поздрави,
:shock: :confused: Съжалявам колега, не очаквах да е толкова сериозна работата, дано с по-малко пари се размине работата, успех.
Нищо лично ,Просто бизнес !

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 129
Регистриран на: 17.04.2008
Местоположение: Долна баня
Пол: Мъж
Кара: Х5
Мечтае да кара: BMW X6М

Мнение от huligana90 » 05 Сеп 2008, 11:23

И ние както си пътувахме за морето 15-20 километра преди Бургас с 170-180км. колата спря и изпуши много яко след това отворихме капака и водата беше влезла при маслото :mhihi: след тва само въртеше без признаци :roll: Сега я докарахме и чакаме майстора да я отвари колата е bmw 725

Следваща

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook