смяна на ляв подкалник 528
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
смяна на ляв подкалник 528
колеги, вчера зех то дару новия подкалник (стария съвсем изпочупен да не говориме че 1/2 от него липсваше и гледах на новия като на съвсем друга част) и сега тръгвам да го сложа и проблема е:
трябва ли да се прави дупка в подкалника , защото има въздуховод които отива маи към спирачките, а подкалника го запушва и така никакъв въздух не отива към спирачките
и стария подкалник които като гледам е сменян към 2000-2001 (на него си пише датата) няма такава дупка, но на новия забелязвам че е очертана леко, пак няма дупка, но е очертана и може би трябва да пробия това парче пласмаса за да ходи и въздух към диска?
или някои го е направил така нарочно за да отива повече въздух към другия въздоховод т.е към въздушния филтър ?
трябва ли да се прави дупка в подкалника , защото има въздуховод които отива маи към спирачките, а подкалника го запушва и така никакъв въздух не отива към спирачките
и стария подкалник които като гледам е сменян към 2000-2001 (на него си пише датата) няма такава дупка, но на новия забелязвам че е очертана леко, пак няма дупка, но е очертана и може би трябва да пробия това парче пласмаса за да ходи и въздух към диска?
или някои го е направил така нарочно за да отива повече въздух към другия въздоховод т.е към въздушния филтър ?
- Giorceto
- Дружба Тийм
-
- Мнения: 5675
- Регистриран на: 4.05.2002
- Местоположение: Keep walking
- Пол: Мъж
- Кара: 535xD
С или без М-пакет е?
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Сменял съм ляв подкалник в Камор на 520, но аз нямам дупки, незнам ти на 528 може да имаш!
Аз лично нямам!
Аз лично нямам!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
Giorceto без М пакет, феислифт..
cable чудно, тогава как се охлаждат спирачките като въздуховода е един за двигатела и спирачките отляво?
bmwmania и аз нямам дупка на стария(но е сменян не е фабричния видях датата на стария подкалник) и се чудя.. иначе няма как да се охлаждат спирачките ?
MICHO7 аххаха брат на ЦЛК-то нали жената го счупи на тротоар и тръгвам да го махам и нема, от десното колело до левото изцело отдоло е един подкалнк и минава под бронята ужас
нема как просто.. БМВ-то е измислено каде каде по добре
мерси на отговорите, все още се търси решението, как па забравих да ги питам тия в дару
cable чудно, тогава как се охлаждат спирачките като въздуховода е един за двигатела и спирачките отляво?
bmwmania и аз нямам дупка на стария(но е сменян не е фабричния видях датата на стария подкалник) и се чудя.. иначе няма как да се охлаждат спирачките ?
MICHO7 аххаха брат на ЦЛК-то нали жената го счупи на тротоар и тръгвам да го махам и нема, от десното колело до левото изцело отдоло е един подкалнк и минава под бронята ужас


мерси на отговорите, все още се търси решението, как па забравих да ги питам тия в дару
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Ca_Ma незнам човек, просто така ми го сложиха горе в Камор, не ми се вярва те да сбъркат, но след малко пак ще ходя там и ще попитам и ще ти кажа!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
виж тези в Камор ми отговориха, че без номер на рама не става, абе направиха ми се, ама един авер с 528 твърди, че има такива отвори, но не знае дали са фабрично, така е купил колата от тук!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Той днес бил питал някъв негов човек, и ония му казал, че големите мотори имат, другите нямат!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
да така е, на едни авер Е39 530д 2001 има дупки защото взимах и за него подкалници.. и тия с дупките са по скъпи с 7-8 лв
е аз си направих дупка в единия подкалник, но кофтито е че трябва и в самата броня да направя дупка за десния , т.е отпред в решетки тия, и чак тогава вече дупка и на другия подкалник..
мисля че е по добре да ги имаме тия дупкиза да може да се охлаждат спирачките ... ! или тия наще не са предвидени за спортно каране

е аз си направих дупка в единия подкалник, но кофтито е че трябва и в самата броня да направя дупка за десния , т.е отпред в решетки тия, и чак тогава вече дупка и на другия подкалник..
мисля че е по добре да ги имаме тия дупкиза да може да се охлаждат спирачките ... ! или тия наще не са предвидени за спортно каране

- Бай Митьо
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 634
- Регистриран на: 13.07.2007
- Местоположение: Софийските кафета
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Сувалка
Няма страшно, ще направиш тЮнинг!!!
Режи смело с ножовката, даже за по-удобно в Обеля

Режи смело с ножовката, даже за по-удобно в Обеля

Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!
- lakmus
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 325
- Регистриран на: 24.08.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комерсиални БМВ-та...
Моите си ги купих от Дару и бяха с въздуховоди. Казах на човека от резервните части че ми трябват за 520и след фейслифта. И той ми даде с въздуховоди. Мисля че бяха около 23-26 лв.
Поздрави!
Поздрави!
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани