Без катализатор 525d вдига доста разхода

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Без катализатор 525d вдига доста разхода

Мнение от Marto66 » 07 Май 2008, 14:56

Колеги колата е 525D, 2000г. на 169 хил.км - след 9 месеца в БГ и 13000км с нафта ни започна да пуши и да не върви. Попрочетох из форумите и реших да изхвърля катализаторите/4бр./+ нов нафтов филтър и добавка ЛикиМоли за намаляване пушека. Прави ми впечатление, че колата върви като бясна/малко по-шумна е в турбо режими/, не пуши, но разхода се вдигна доста. От 6,4-6,8 извънградско, вече е 7,5-8,2 при средна скорост 150-160км/ч. Може ли някои да каже дали има друга причина и трябва ли да се прави реглаж на помпата или нещо по дюзите за да се урегулира инфото към компютъра след отсъствието на катализаторите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: Враца
Кара: e46

Мнение от karo_1 » 07 Май 2008, 22:08

Колега моята сега гори 7-7,5л., и мисля да ги махам тия катализатори. Ти каде махна твоите и кво сложиха на тяхно място???

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 296
Регистриран на: 29.08.2006
Пол: Мъж
Кара: F01 750LI Xdrive

Re: без катализатор 525D вдига доста разхода

Мнение от jivko81 » 07 Май 2008, 22:35

Marto66 написа: От 6,4-6,8 извънградско, вече е 7,5-8,2 при средна скорост 150-160км/ч.

Средна скорост :shock: . Преди не ти е показавал вярно компютъра. При 160 при мен разхода е около 8. Значи при теб си е добре. А и аз съм без катализатор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: Враца
Кара: e46

Мнение от karo_1 » 07 Май 2008, 22:42

Брей как пазите тайна :mhihi: , мисля да отида в София в Крафт да ги махнат. Как мислите добър ли избор съм направил? :help:

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 08 Май 2008, 3:04

Мдааа, колега, нормално е!
И аз след като махнах катализаторите забелязах, че ми се е вдигнал средния разход по отсечката София-Бургас. И знаеш ли от какво се оказа? След като ги махнах тези "тапи", колата взе да върви някак си по-леко и с по-малко газ. По едно време се хванах, че имам изграден условен рефлекс и си давам газ винаги до едно и също положение (което преди отговаряше на 160км/ч).
Само че ... сега колата върви и се развърта по-леко. Така че аз за мен установих, че натискайки газта винаги до едно и също положение, преди интервенцията се движех със скорост от 160 км/ч, а сега на това положение на газта, отгораряше 180 км/ч.
:idea: Надявам се, че и при теб ще е същото! :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 135
Регистриран на: 13.11.2007
Местоположение: SOFIA
Пол: Мъж
Кара: 525dA

Мнение от Marto66 » 08 Май 2008, 12:21

В отговор на "KARO_1" - eдин приятел занимаващ се със заварки ми ги оперира/буквално/, направи срязове с флекс на катализаторната обшивка, извадихме катализаторните конусни пити и ги завари с телоподаващо. Всичко си се запази оригинално, промяна в системата няма само липсват вътре тапите. Трябва да се има впредвид свалянето и качването на цялата изпусквателна система, че не лесна работа, ако някои се захваща сам, да е добре въоръжен с инструменти.
Към ICE - разбирам отлично промяната в мощността и съответно натиска на педала, но на празен ход, на място обърни внимание какво става и в движение също - всичко на D предавка. На място пък на N струва ми се, че двигателя работи на по-високи обороти не е така спокоен и балансиран, както беше преди с катализаторите. При теб не се ли усеща такава разлика в мотора, и като свалихте катализаторите заменихте ли ги с друго.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 158
Регистриран на: 28.12.2007
Местоположение: Враца
Кара: e46

Мнение от karo_1 » 08 Май 2008, 18:58

Marto66 написа:В отговор на "KARO_1" - eдин приятел занимаващ се със заварки ми ги оперира/буквално/, направи срязове с флекс на катализаторната обшивка, извадихме катализаторните конусни пити и ги завари с телоподаващо. Всичко си се запази оригинално, промяна в системата няма само липсват вътре тапите. Трябва да се има впредвид свалянето и качването на цялата изпусквателна система, че не лесна работа, ако някои се захваща сам, да е добре въоръжен с инструменти.


Колега ти ли си сваля твоята изпусквателна система и много трудно ли се сваля??? Аз съм разглабял ама само от долу до меките връзки, а на горе не съм, иначе инструменти имам много и качествени(нещо като хоби ми е да си човъркам по колата).

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook