Помагайте проблем с Е39!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.04.2008

Помагайте проблем с Е39!!

Мнение от AWACS » 20 Апр 2008, 21:48

Колеги от 2 седмици имам 525тдс и днеска тръгнах към една хижа. и като тръгнах към баира по4на да губи мошност,след това стигна 4ервеното на температурата.Веднага отбих и след малко по изтина колата,обърнах и се прибрах но на равен път проблеми няма само на висок наклон .та се 4удех за6то губи мошност като изкачва наклон и загрява.Какво може да причинява този проблем.Моля помагаите!!!!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 20 Апр 2008, 21:54

само по наклон ли губи мощност или по принцип няма? Възможно е двата проблема да нямат нищо общо. Според мен 1 диагностика на най -правилното нещо, което може да направиш, защото проблемите може да причинени от много неща (дано да е нещо дребно)

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.04.2008

относно проблема

Мнение от AWACS » 20 Апр 2008, 22:00

Проблема е само на наклон,но колата не е обслужена оште утре влиза за смяна на масло,филтри(горивен,масле,климатика,въздушен) Възмойно ли е да е от термостата или терморелето или от тия нешта дето ште ги сменям?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 28.06.2007
Местоположение: София (големото село)
Пол: Мъж
Кара: е70 sd

Мнение от asasin18 » 20 Апр 2008, 22:46

възможно е да е от термостата, водната помпа (по малко вероятно), виско съединителя(товае тая силиконовата перка), както и от перката на климата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 20 Апр 2008, 22:49

залагам за 2те перки.. ! .. и дано не е перката на климатика че е 700 лв ! скоро така и стана с един 525 ТДС ходих до пловдид и загре на отиване и на връщане ама бехме 4ма човека де.. !
после в дару и се оказа перка на климатика и виско за смяна .. опп 1000 и кусор само за 2те перки

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 206
Регистриран на: 14.09.2007
Местоположение: Русе

Мнение от DANTE525tds » 21 Апр 2008, 10:03

Едва ли водната помпа, щом е охладила , но може термостат или ако наистина няма мощност , може да е проблем с дюзата за регулиране на иглата( електронната дюза с пиезокристала вътре)!
на борда свети ли нещо не обичаино?
наи добре да те качат на компютър, там всичко си показва!
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 21 Апр 2008, 11:56

Колега от къде си ти?
Проблема ти е в виското защото един приятел до скоро имаше същия проблем,смени го и вече няма да имаш проблеми.
А някои може ли да ми разясни кога точно се включва перката на климатика и за какво служи.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 21 Апр 2008, 12:15

ми кога.. като виското не може да се справи с охлаждането на колата, се пуска и перката на климатика .. а ако си пуснал климатика то тя маи не спира да работи..

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.04.2008

e 39

Мнение от AWACS » 21 Апр 2008, 20:02

Колеги от пловдив съм,днеска ходих на елкон и казаха че има грешка в дебитомера и ми беше изгорял бушона на перката на климатика защото била износена и работела при висок токk.Само незнам тая гре6ка дето я даде че я имало от дебитомера от какжо е.От Пловдив сум ина4е.Поздрави!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 208
Регистриран на: 16.11.2006
Местоположение: Някъде
Пол: Мъж
Кара: e39 525 ТДС

Мнение от Tipche » 21 Апр 2008, 20:30

А кои бушон беше под номер

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 19.04.2008

e 39

Мнение от AWACS » 21 Апр 2008, 21:02

Бушона беше номер 23 30 амперов

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook