Обороти 520
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Обороти 520
Значи днеска гледах едно БМВ е39 520 ...много ми хареса ....но ми направи впечатление ,че временния му раэход като подам газ не отчита ...колата беше на празен ход ....имаше и омасляване от дясно под двигателя ,но не кой знае колко .....Нямах възможност да я покарам понеже нямаше номера ....При ваз така ли е ? Колата казаха ,че е пристигнала на собствен ход ,а и имаше всички документи включително и сервизна книжка
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
При мен отчита след като стрелката на скоростомера се отлепи от нулата - на място не ми показва. Омасляването от дясно го погледни да не е от казанчето на хидравликата - ако е, не се притеснявай при всички (или почти всички) е така към 75 кинта е новото, сменяш и заспива
Успех.

Успех.
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
А дано....значи отива за оглед в сервиза ....
Направо ми взе окото ...черна ...18ки,кожа,големия борд, Фарове хелла с ангели и двуцветни стопове ...абе кукла....впрочем капачката беше наистина омаслена ....но и по маркучите също ...От друто има ли какво да се омаслява там ?

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
- endjov_1974
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 19.03.2008
- Местоположение: Пазарджик
И при мен е казанчето-явно им е болка,но като спрях да доливам,като че ли намаля да тече
-а ATF-мисля,че означава"Automatic Transmission Fluid"...но не съм сигурен на100%-Ако не е така нека ме поправи някой.

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Колега ,ти по добре си доливай че да не сменяш хидравлика скороendjov_1974 написа:И при мен е казанчето-явно им е болка,но като спрях да доливам,като че ли намаля да тече-а ATF-мисля,че означава"Automatic Transmission Fluid"...но не съм сигурен на100%-Ако не е така нека ме поправи някой.

Нищо лично ,Просто бизнес !
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
колега утре след като прочетеш тоя пост си запали колата отвори предните джамове и на място върти волана поне по един оборот на геврека - ослушвай се за странни шумове които се появяват по време на въртенето - ако има наливай масло и дано изчезнат само с доливане.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани