Проблем с Bi-Xenona?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Проблем с Bi-Xenona?
напоследък доста често почва да ми излиза следния надпис на борд комп. check lowbeam lights..и => единия ксенон не работи.
Но интересното, че когато иска се поевява тоя надпис....
Забелязах, че когато колата е студена ксеноните работят като нови. но след като загрее единия спира?
Та ако знаете добър сервиз във Варна, където се занимават с ксенони?.
много ще ми помогнете.
Благодаря предварително.
Но интересното, че когато иска се поевява тоя надпис....
Забелязах, че когато колата е студена ксеноните работят като нови. но след като загрее единия спира?
Та ако знаете добър сервиз във Варна, където се занимават с ксенони?.
много ще ми помогнете.
Благодаря предварително.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
- noiseless
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 389
- Регистриран на: 8.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E63 650i '06
А защо bi-xenon? - той не се ли слага когато една крушка свети и за къси и за дълги, а при нас са две отделни?
Ти и на къси и дълги ли имаш ксенон и само на късите ли прави проблем?
Ако е така, при късите светлини Light Module-a очаква консумация от стандартната крушка около 55W, а ксеноновите системи са обикновено 35W и компютъра отчита, че има грешка по трасето. Тези 20W разлика могат да се разсеят или чрез поставяне на допълнително съпротивление или ако си сложиш нов 55W ксенон, но тогава се сменят и баластите и крушките и излиза двойно по-скъпо. С точно изчислени стойности за съпротивленията излиза най-евтино
Ти и на къси и дълги ли имаш ксенон и само на късите ли прави проблем?
Ако е така, при късите светлини Light Module-a очаква консумация от стандартната крушка около 55W, а ксеноновите системи са обикновено 35W и компютъра отчита, че има грешка по трасето. Тези 20W разлика могат да се разсеят или чрез поставяне на допълнително съпротивление или ако си сложиш нов 55W ксенон, но тогава се сменят и баластите и крушките и излиза двойно по-скъпо. С точно изчислени стойности за съпротивленията излиза най-евтино

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
- jordanpar
-
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 20.02.2007
- Местоположение: 1000,4000,6000
- Пол: Мъж
- Кара: автомобил
- Мечтае да кара: два автомобила
- Детайли за колата: купе,двигател,волан,гуми
ICE написа:Bi-Xenon означава, че на един цокъл имаш 2 (!!!) ксенонови крушки! Твоите такива ли са колега?![]()
Bi-Xenon-а колега означава точно както колегата по-горе е казал една ксенонова крушка свети и за къси и за дълги,като превключването на дълги става като една пластина пред ксеноновата ампула променя ъгъла на светене.
А това което ти си показал е китайчето-аналог на биксенона,но той няма нищо общо.
Това че доста често биксенона е дублиран и с халогенна лампа /жична/ предимоството на която е че при нея светлината се фокусира да свети в сноп и от там става като светлинен лъч,който свети доста по-напред,кара хората да си мислят че биксенона задължително означава да е с две крушки.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани