Маховик
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- djagata
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525 tds
Колега правилно си се насочил - маховик!!!
Нещата обаче при такива случай отиват към смяна комплект съединител което е и цифра
но ако го чакаш много може да те остави на пътя което е малката беда!
Нещата обаче при такива случай отиват към смяна комплект съединител което е и цифра


- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Не съм сигурен дали си за маховик!
Само като превключваш ли се чува този шум?
Симптомите на маховика се изразяват (най вече) в претрисане при потегляне, дължи се на демпферните пружини (на омекналите демпферни пружини) които (за нещастие) се намират там, а не на феродовия диск.
Провери си тампоните (на двигателя и скоростната кутия) и висящия лагер на кардана
Само като превключваш ли се чува този шум?
Симптомите на маховика се изразяват (най вече) в претрисане при потегляне, дължи се на демпферните пружини (на омекналите демпферни пружини) които (за нещастие) се намират там, а не на феродовия диск.
Провери си тампоните (на двигателя и скоростната кутия) и висящия лагер на кардана
- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
Когато гася колата се чува едно претракване от към скоростите, някой път и като работи на място също се чува, но по-слабо.
Някой знае ли с колко зъба е маховика??
Някой знае ли с колко зъба е маховика??
- djagata
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525 tds
Колега сложи си маховик без пружини и феродов с пружини и ще забравиш за всякакви историики с тупкане и притрисане около съединителя!!! 

- 520_i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 327
- Регистриран на: 20.11.2007
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е39 525
- stefan_bmw7
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 139
- Регистриран на: 16.11.2007
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 725 tds;Pajero 2 ;E66 730d
добре при слагане на на такъв на които пружините са на феродовия всичко пасвали имаше там един дат4ик които четеше оборотите при смяна с тукъв вси4ко наред ли си е
че и аз съм за смяна на маховика

- djagata
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 14.12.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 525 tds
stefan_bmw7 написа:добре при слагане на на такъв на които пружините са на феродовия всичко пасвали имаше там един дат4ик които четеше оборотите при смяна с тукъв вси4ко наред ли си ече и аз съм за смяна на маховика
Двата маховика са 1 към 1 вкл. чопчетата от които датчика чете оборотите само пружини няма - изнесени са на феродовия.
Приятел ми донесе комплект маховик, притискателен, феродов, лагер и нови болтове за стягане на притискателния всичкото в една кутия за 1500 лв. Марката е ВАЛЕО.
Не знам дали много съм дал, но докато си търсих маховик с пружини не открих цена по надолу от 1200 лв. само за маховика.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани