Имам проблемче изхвърли доста антифриз през капачката

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Имам проблемче изхвърли доста антифриз през капачката

Мнение от CreAt1ve » 05 Мар 2008, 1:10

Здравейте колеги, имам 1 въпрос относно антифриза. Нормално ли е бях на бояна и направих 5,6 старта с 1 ауди при което като спряхме(не е загряла повече от нормалното "12" /h) и от лявата страна (ляв калник) колата почна да пуши малко при което отворихме капака и беше всичко вир вода от антифриз през капачката. Не бях я гасил след пусканията, а работеше на място. От какво може да е всичкото това нещо? :help: :help: :help:
Мерси предварително!
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 05 Мар 2008, 2:38

Виското не ти е сработило, и налягането си е намерило отдушник! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 78
Регистриран на: 13.09.2007

Мнение от funi » 05 Мар 2008, 15:07

КВО Е ТОВА ВИСКО.ВЪЖМОЖНО ЛИ Е ОТ НЕГО И МОЕТО ТАКА ДА СИ ХВЪРЛЯ ПО МАЛКО ВОДА ОТ ОТЛИВНИКА НА КАЗАНЧЕТО.

от модераторския екип:
НЕ ПИШИ с главни букви, или мненията ти ще бъдат изтрити!

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Мар 2008, 19:11

Според мен не е виско. Щом колата не е загряла едва ли е от виското. По-скоро му е заминала карачката на радиатора. Омекнала пружина или нещо такова. Тя играе и роля на предпазен клапан. Предполагам че при гонките бая е надувана и е нормално да вдигне налягането в системата. Налягането не е само резултат от температурата, а и от оборотите. Ако виското не сработи ще ти скочи и температурата, но налягането ще попречи на водата да заври.
Мое си мнение, но пробвай първо с нова капачка. Е, разбира се ако смениш и виското няма да навреди.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 05 Мар 2008, 20:18

Колеги колата е с нова капачка на 2 месеца някъде а виското нищо не ми говори но надува мъркучите но не качва температура и 1 пут седмично доливам около 1 литър антифриз а колата вобще не грее а я карам само в трафика
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

ентусиаст
Аватар
Мнения: 861
Регистриран на: 21.11.2007
Местоположение: София
Кара: AUDI S6

Мнение от bmwmania » 05 Мар 2008, 20:30

Добре де, и аз не съм много запознат с това "виско" и все ми се струва че щом надува маркучите, а не загрява може и да е термостат и просто да не отваря втория кръг........Това е по моите расъждения. Ако греша, нека някой по-в час да ме поправи ;)
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Мар 2008, 20:31

Ако надува маркучите - гарнитура на тиквата или по-лошото - крива тиква :roll:
Виското ти е силиконов съединител на перката за охлаждане на радиатора. Когато колата е студена перката се върти свободно. Можеш да я хванеш с ръка, но не ти го препоръчвам. Колкото повече загрява силикона "стяга" и перката започва да се върти по-бързо. Като подаваш газ и се чува едно фучене от нея. Е, тогава не пробвай да я хванеш с ръка. Навий един вестник на руло и го подай към перката. Ако го разпердушини, всичко е наред. Спре ли - ново виско.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 05 Мар 2008, 20:34

bmwmania написа:Добре де, и аз не съм много запознат с това "виско" и все ми се струва че щом надува маркучите, а не загрява може и да е термостат и просто да не отваря втория кръг........Това е по моите расъждения. Ако греша, нека някой по-в час да ме поправи ;)


И ако не отваря термостата тогава как ще се охлажда тая течност. ;) Ако не отваря термостата отива в червеното докато мигнеш.
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 05 Мар 2008, 20:37

Мерси за инфото, но все си мисля че всичко идва или от гарнитура или от кратуната но ме е страх да я закарам да я видят да не ми кажат някфи четрицифрени суми ако някой има майстор който разбира от тия работи ще му буда благодарен да ми каже каде да отида в София. А и нещо друго преди извесно време ми замерваха някфи изгорели газове в разширителният съд и този уред показа че няма такива газове, а щом няма значи кратуната е здрава поне по думите на "Майстора"
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 06 Мар 2008, 0:14

:idea: Ето защо дизел се купува само от познат/приятел и колата да е с история! ... иначе големи главоболия. 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 06 Мар 2008, 0:19

Е така се е случило ти мислиш ли че като съм купувал колата съм разбирал от какво боледува и т.н за това ако някой знае да ми говори в цифри :) може и да не е ново който е сменял там кратуна гарнитура и компания :( а то май като сменяш глава се сменя и гарнитура абе ориентирайте ме за какви пари говорим а утре ще пробвам да видя дали виското си работи както трябва. А може ли заради него да надува маркучите ?
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 06 Мар 2008, 0:20

2500лв

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2832
Регистриран на: 4.09.2007
Местоположение: Sofia
Кара: E70

Мнение от El Diablo » 06 Мар 2008, 11:05

:shock: иначе са икономични :mhihi:
офф: сподели кво стана с аудито изяде ли го :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 95
Регистриран на: 8.11.2007

Мнение от CreAt1ve » 06 Мар 2008, 16:44

абе изядох го как ти какъв вапрос задаваш :) и то съм с големи гумета 255/40/17 :mhihi: а той беше 2.5 тди с 205/55/16
Абе кой кво ще да казва "ПЕРКАТА" си е перка !

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook