Голямо люлеене, помощ
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Нивото на маслото е малко под МАХ чертата.Такова Дизел Шпюлунг сложих налях преди 2 дни и утре ще ходя да и меря компресията.Ама я кажете какво означава профилактика на горивната система.
Последна промяна paralax2 на 05 Фев 2008, 22:25, променена общо 1 път
БМВ и всички останали!
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Означава обслужване на всички съставни елементи на горивната система. Проблема при теб, като изключим "плочката" на ГНП-то, най-вероятно е в някоя(-и) дюза.
Но влияние може да оказва и състоянието на веригите.
Но влияние може да оказва и състоянието на веригите.
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
Плочката е малко вероятно да ти прави проблем щом си наред със топълият старт
Студен старт имаш и то добър - значи изключваме плочката напълно, а веригите по принциип е малко вероятно (няма да се обадят изведнъж)
Аз си мисля, че найстина става въпрос за дюза или разпръсквач или двигателя.Не се сещам за други варианти.
Отиди на майстор да ти замери компресията.Тъй като при меренето колата трябва да е студена - докато изстива искай да ти направят стенд/диагностика на дюзите.
Дюзата трябва да отваря точно на 155 бара - за да може да се пребори с налягането на сгъстения въздух в горивната камера - може да е омекнала някоя пружинка и да отваря по-рано (малко вероятни е защото ти го прави само студена, но все пак е вариант)
Те като ги погледнат на колко отварят ще си проличи и дали правят мъгла или пикаят.
Това е братче отиди да замерят компресия и спазвай горепосоченият ред.Като миниш кажи резултатите и ще те светна още нещо.
Желая ти успех и дано има по-малко демидж по колата
Студен старт имаш и то добър - значи изключваме плочката напълно, а веригите по принциип е малко вероятно (няма да се обадят изведнъж)
Аз си мисля, че найстина става въпрос за дюза или разпръсквач или двигателя.Не се сещам за други варианти.
Отиди на майстор да ти замери компресията.Тъй като при меренето колата трябва да е студена - докато изстива искай да ти направят стенд/диагностика на дюзите.
Дюзата трябва да отваря точно на 155 бара - за да може да се пребори с налягането на сгъстения въздух в горивната камера - може да е омекнала някоя пружинка и да отваря по-рано (малко вероятни е защото ти го прави само студена, но все пак е вариант)
Те като ги погледнат на колко отварят ще си проличи и дали правят мъгла или пикаят.
Това е братче отиди да замерят компресия и спазвай горепосоченият ред.Като миниш кажи резултатите и ще те светна още нещо.
Желая ти успех и дано има по-малко демидж по колата

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
paralax2 написа:... Такова Дизел Шпюлунг сложих налях преди 2 дни и утре ще ходя да и меря компресията.
КЪДЕ го наля бе колегаааа?

- ICE
- Ледения
-
- Мнения: 4798
- Регистриран на: 4.10.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 535d
- Мечтае да кара: из Las Vegas!
paralax2 написа:Това което сам налял било за почистване на горивната система - помпа и дюзи.
Надявам се знаеш, че Дизел Шпулунга НЕ СЕ НАЛИВА в резервоара... и си сипал нещо друго.

- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани