Разлика в моторите > 520i <
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
M52B20 2.0 L (1991 cc/121 in³) 110 kW (148 hp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lb) @ 4200 6500 1994
M52TUB20 110 kW (148 hp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lb) @ 3500 6500 1998
При втория мотор както казаха колегите е подобрен въртящия момент и като цяло ще е по-адекватен, защото пика във въртящия момент започва от 3500 оборота, а не от 4200. Следователно на леки дръпки на магистралка TUB ще е по-бързичък с малко, половин предница да речем
Иво
M52TUB20 110 kW (148 hp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lb) @ 3500 6500 1998
При втория мотор както казаха колегите е подобрен въртящия момент и като цяло ще е по-адекватен, защото пика във въртящия момент започва от 3500 оборота, а не от 4200. Следователно на леки дръпки на магистралка TUB ще е по-бързичък с малко, половин предница да речем

Иво
- moni76
- ентусиаст
-
- Мнения: 1263
- Регистриран на: 29.01.2003
- Местоположение: ... p0d n€b€t0, n@ m0r€t0 ...
- Пол: Мъж
- Кара: e39 525dA
- Мечтае да кара: м6
ivodivo написа:M52B20 2.0 L (1991 cc/121 in³) 110 kW (148 hp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lb) @ 4200 6500 1994
M52TUB20 110 kW (148 hp) @ 5900 190 N·m (140 ft·lb) @ 3500 6500 1998
...как ги изкара 148 к.с.


My BMW history:
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1
'91 E36
'97 E36
'00 E46
'01 E46
'99 E39
'03 E39
http://www.youtube.com/watch?v=plxNfU-PA2c&NR=1

22 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани