Има ли разлика във возията със спортно окачване?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Има ли разлика във возията със спортно окачване?

Мнение от theOnly » 30 Ное 2007, 1:20

Здравейте, искам да питам какви са предимствата и недостатъците на спортното окачване пред стандартното, доколкото знам и имам наблюдения,возията на Е39 е номер 1, но на кола със спортно окачване ще се усеща ли съществено твърдото возене или при Е39 такъв проблем няма :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 634
Регистриран на: 13.07.2007
Местоположение: Софийските кафета
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Сувалка

Мнение от Бай Митьо » 30 Ное 2007, 10:58

Има разбира се разлика!
Не е важно да блъскаш във фитнеса, важно е как и с какво!

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 02 Дек 2007, 19:02

Много по-твърда е! 8)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 02 Дек 2007, 19:49

За каква сума може да се смени с нормално окачване,че тъкмо съм намерил една красавица,но е със спортно окачване,а искам да вози добре?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.09.2007
Местоположение: петри4
Детайли за колата: www.transmaks.com

Мнение от iii » 03 Дек 2007, 0:15

е то4но теб търся ;) аз 6те ти ги купя пружините спортните 4е ся съм със едни джанти 18ки и колата е със стандартно ока4ване и стои малко като джип ;) ако са еднакви де .

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.09.2007
Местоположение: петри4
Детайли за колата: www.transmaks.com

Мнение от iii » 03 Дек 2007, 0:43

някои имали наблюдения каква е идеалната височина на пружината, за да стои малко по-симпатично БМВ-то? Дали 30мм е добре? Случайно някои да знае некое симулаторче на БМВ за окачване и джанти по нета?
Благодаря. ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 27.04.2007

Мнение от Аудио » 06 Дек 2007, 15:38

За каране, М-окачването е много по-приятно, като за шофьора и возещия се отпред не се усеща някакъв неприятен ефект от твърдата возия.
Разликата в мекотата на возене се усеща главно отзад.

Т. е., ако ще се возиш само ти и мадамата, аз препоръчвам М-окачването. Ако държиш да правиш впечатление за хубава возия на пътниците отзад, съответно избираш стандартното окачване.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 06 Дек 2007, 15:44

М окачването е по-неприятно само по БГ изкривените пътища, както стъпиш на сръбската магистрала и забравяш М ли не е ли..
Прсто като управление и дума неможе да става.. :)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 152
Регистриран на: 12.04.2004
Местоположение: София

Мнение от theOnly » 06 Дек 2007, 15:44

Мерси за мненията колеги, все пак ако не ти харесва едното, винаги можеш да си го смениш. :)
Важното е другото да е здраво и да ти е мерак колицата. :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 89
Регистриран на: 27.09.2007
Местоположение: петри4
Детайли за колата: www.transmaks.com

Мнение от iii » 07 Дек 2007, 0:42

само да се поясни става дума за цялостно ока4ване или само за пружини ;)

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 07 Дек 2007, 11:46

Цялостно!
Спортните пружини работят най-добре със спортни амортисьори.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook