Какво да направя
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
Какво да направя
Имам проблем, преди време ми прегря 5-цата и се оказа термостат и водна помпа смених ги ама явно съм стопил и гарнитурата и сега тече, не вярвах че е гарнитура ама го закарах на сервиз и се оказа тя, + семеринга между двг. и ск.кутия и направо се извеселих. Значи имам 2 варианта : за 500 паунда ще ми я сменят , с целия кит нали гарнитура , нови болтове и други неща, а семеринга е 300. Ама тя малко капе не губи много масло и върви кат пушка не грее. И се чудя да я оправям ли или да си карам и да си пея? Какво бихте направили вие, и пак ме съмнява да е гарнитурата на главата нали колата не грее макар че то зависи от къде е избило. ..
- vlindos
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 31.07.2006
- Местоположение: София, България
- Кара: BMW 520i '97
Re: Какво да направя
slav4o1 написа:Имам проблем, преди време ми прегря 5-цата и се оказа термостат и водна помпа смених ги ама явно съм стопил и гарнитурата и сега тече, не вярвах че е гарнитура ама го закарах на сервиз и се оказа тя, + семеринга между двг. и ск.кутия и направо се извеселих. Значи имам 2 варианта : за 500 паунда ще ми я сменят , с целия кит нали гарнитура , нови болтове и други неща, а семеринга е 300. Ама тя малко капе не губи много масло и върви кат пушка не грее. И се чудя да я оправям ли или да си карам и да си пея? Какво бихте направили вие, и пак ме съмнява да е гарнитурата на главата нали колата не грее макар че то зависи от къде е избило. ..
малко оффтопик:
и аз имам нчкакви странни течове приятел и сигурно съм на твоята хава та ми е любопитно къде ходи та ти направиха такава "хубава" диагностика
иначе моето лично мнение ако имаш пари по добре оправи всички - но най-вече оправи го добре (тоест при правилните хора), защото иначе е като заем и се връща с лихва
Re: Какво да направя
vlindos написа:slav4o1 написа:Имам проблем, преди време ми прегря 5-цата и се оказа термостат и водна помпа смених ги ама явно съм стопил и гарнитурата и сега тече, не вярвах че е гарнитура ама го закарах на сервиз и се оказа тя, + семеринга между двг. и ск.кутия и направо се извеселих. Значи имам 2 варианта : за 500 паунда ще ми я сменят , с целия кит нали гарнитура , нови болтове и други неща, а семеринга е 300. Ама тя малко капе не губи много масло и върви кат пушка не грее. И се чудя да я оправям ли или да си карам и да си пея? Какво бихте направили вие, и пак ме съмнява да е гарнитурата на главата нали колата не грее макар че то зависи от къде е избило. ..
малко оффтопик:
и аз имам нчкакви странни течове приятел и сигурно съм на твоята хава та ми е любопитно къде ходи та ти направиха такава "хубава" диагностика
иначе моето лично мнение ако имаш пари по добре оправи всички - но най-вече оправи го добре (тоест при правилните хора), защото иначе е като заем и се връща с лихва
Сервиз в англия ама маи ще си я карам в бг да си я оправя като хората че ми писна вече.
- i4koo
- ентусиаст
-
- Мнения: 910
- Регистриран на: 4.01.2007
- Местоположение: България
- Кара: BMW E39 520 M52
- Мечтае да кара: M5
Мммм колега Славчо1 ,ти не я ли прави скоро в Вари2000 и пак гарнитура ,беше пуснал тема че си оставили ръцете маисторите ,да не би да е от некачествения ремонт ,според мен по добре я оправи ,не се знае каде може да те стане по-голям проблема ,а БМВ ли е не прави компромис ,за съжаление почти 80 % от този модел са правили гарнитура или глава,слабо място и това е ! 

Нищо лично ,Просто бизнес !
- Wenzy
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2046
- Регистриран на: 19.09.2007
- Местоположение: Dobrich
- Кара: Е34 М51Д25
i4koo написа:Мммм колега Славчо1 ,ти не я ли прави скоро в Вари2000 и пак гарнитура ,беше пуснал тема че си оставили ръцете маисторите ,да не би да е от некачествения ремонт ,според мен по добре я оправи ,не се знае каде може да те стане по-голям проблема ,а БМВ ли е не прави компромис ,за съжаление почти 80 % от този модел са правили гарнитура или глава,слабо място и това е !
Славчо ако наистина ти си сменял скоро гарнитура ........ мисля че е време да отидеш на рентген за главата ..... поне да се убедиш че и тя е добре след прегряването .....
А иначе моето мнение е сменяй и оправяй,защото наистина е като заема - след време се връща с лихвата,а да не говорим че може да те остави някаде на пътя .......

Успех
- ALEX_525tds_2000
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 3.09.2007
- Местоположение: София
- Кара: BMW 530d
Здравейте Колеги,
Извинявайте за леко принципния и вероятно за вас глупав въпрос, но бих искал да разбера, какви точно са симптомите при това прегряване, за което толкова често се говори тук? Как точно се случва? Просто изведнъж разбираш че се е случила вече голямата беля или има неща, по които можеш да си направиш извода, че наближава - и съответно да я избегнеш? Датчика за температурата може ли да помогне, или той просто си остава един мълчалив свидетел на белята?
Може би ще ви подразни това, което ще кажа, но на мен ми се струва, че този въпрос с прегряването е един псевдо проблем. Вярвам, че това се случва на зле поддържани автомобили, за да не кажа въобще не поддържани. Ако БМВ правеха автомобили, които просто ей тъй си прегряват и пукат/раздуват/или каквото и да е там главите си, отдавна конкуренцията да ги е издухала и да са изпаднали тотално от пазара на автомобили.
Струва ми се, че поддържан тдс не може да направи тази беля ПРИ НИКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА. Ама не да го "пържиш", каквото ще да го правиш.
Виж, ако не си даваш сметка, че това е двигател, работещ при тежък режим, и си позволяваш въпреки този тежък режим да провиш компрамиси при поддръжката или въобще да не провеждаш такава... сори.
Та.. какви казвате са симптомите?
Извинявайте за леко принципния и вероятно за вас глупав въпрос, но бих искал да разбера, какви точно са симптомите при това прегряване, за което толкова често се говори тук? Как точно се случва? Просто изведнъж разбираш че се е случила вече голямата беля или има неща, по които можеш да си направиш извода, че наближава - и съответно да я избегнеш? Датчика за температурата може ли да помогне, или той просто си остава един мълчалив свидетел на белята?
Може би ще ви подразни това, което ще кажа, но на мен ми се струва, че този въпрос с прегряването е един псевдо проблем. Вярвам, че това се случва на зле поддържани автомобили, за да не кажа въобще не поддържани. Ако БМВ правеха автомобили, които просто ей тъй си прегряват и пукат/раздуват/или каквото и да е там главите си, отдавна конкуренцията да ги е издухала и да са изпаднали тотално от пазара на автомобили.
Струва ми се, че поддържан тдс не може да направи тази беля ПРИ НИКАКВИ ОБСТОЯТЕЛСТВА. Ама не да го "пържиш", каквото ще да го правиш.
Виж, ако не си даваш сметка, че това е двигател, работещ при тежък режим, и си позволяваш въпреки този тежък режим да провиш компрамиси при поддръжката или въобще да не провеждаш такава... сори.
Та.. какви казвате са симптомите?
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани