Въпрос за парното?

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 26 Ное 2007, 15:42

Нарочно изравям темата от прахоляка, защото така и не успяхме да я приключим успешно.

:help: :help: :help:
Поразтърсих се за ориентировъчни цени на необходимите на пръв поглед части. Като нови цената им е към 1180 лева, но с помоща на автоморгите значително може да намалее. Това, което спред мен "хардуерно" трябва да се смени са:
- въздуховода от централната конзола до задната духалка;
- монтиране на вентилатор в подлакътника;
- смяна на задната духалка;
- поставяне на терморегулатор;
- някакакво кабелче със скоба.
Това се вижда на тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=99
За мен възникват няколко въпроса:
1. Това ли е всичко, което е необходимо да се смени?
2. Блока на климатика същият ли е, в смисъл до задния вентилатор само студен въздух ли се подава или трябва да има допълнителен клапан за топъл въздух? Както бях писал в горните постове има две схеми за блоковете, но предполагам, че вторият, който е след 03/2000 включва и системата за външното подгряване (печката) и разликата няма връзка с подаването на топъл въздух на задната духалка. :?:
3. Каква е ролята на задния вентилатор и дали е комбиниран с нагревател на въздуха? Това меже да се провери лесно от някой колега с инстлирана заводски такава екстра - ако при пускане с паленето на вдигателя започва веднага да духа топло - ясно!
4. Необходими ли са още някакви чарколи или управляващи блокове?

Ще се радвам да решим напълно този въпрос за изява на творческите способности.
:help:

Щото докато се затопли купето, на лапето му потичат сополите :mhihi:
Изображение
ИзображениеИзображение

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook