Въпрос за парното?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- pazokolarov
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2287
- Регистриран на: 26.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320dA 525xd
Нарочно изравям темата от прахоляка, защото така и не успяхме да я приключим успешно.
Поразтърсих се за ориентировъчни цени на необходимите на пръв поглед части. Като нови цената им е към 1180 лева, но с помоща на автоморгите значително може да намалее. Това, което спред мен "хардуерно" трябва да се смени са:
- въздуховода от централната конзола до задната духалка;
- монтиране на вентилатор в подлакътника;
- смяна на задната духалка;
- поставяне на терморегулатор;
- някакакво кабелче със скоба.
Това се вижда на тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=99
За мен възникват няколко въпроса:
1. Това ли е всичко, което е необходимо да се смени?
2. Блока на климатика същият ли е, в смисъл до задния вентилатор само студен въздух ли се подава или трябва да има допълнителен клапан за топъл въздух? Както бях писал в горните постове има две схеми за блоковете, но предполагам, че вторият, който е след 03/2000 включва и системата за външното подгряване (печката) и разликата няма връзка с подаването на топъл въздух на задната духалка.
3. Каква е ролята на задния вентилатор и дали е комбиниран с нагревател на въздуха? Това меже да се провери лесно от някой колега с инстлирана заводски такава екстра - ако при пускане с паленето на вдигателя започва веднага да духа топло - ясно!
4. Необходими ли са още някакви чарколи или управляващи блокове?
Ще се радвам да решим напълно този въпрос за изява на творческите способности.
Щото докато се затопли купето, на лапето му потичат сополите



Поразтърсих се за ориентировъчни цени на необходимите на пръв поглед части. Като нови цената им е към 1180 лева, но с помоща на автоморгите значително може да намалее. Това, което спред мен "хардуерно" трябва да се смени са:
- въздуховода от централната конзола до задната духалка;
- монтиране на вентилатор в подлакътника;
- смяна на задната духалка;
- поставяне на терморегулатор;
- някакакво кабелче със скоба.
Това се вижда на тази схема:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=99
За мен възникват няколко въпроса:
1. Това ли е всичко, което е необходимо да се смени?
2. Блока на климатика същият ли е, в смисъл до задния вентилатор само студен въздух ли се подава или трябва да има допълнителен клапан за топъл въздух? Както бях писал в горните постове има две схеми за блоковете, но предполагам, че вторият, който е след 03/2000 включва и системата за външното подгряване (печката) и разликата няма връзка с подаването на топъл въздух на задната духалка.

3. Каква е ролята на задния вентилатор и дали е комбиниран с нагревател на въздуха? Това меже да се провери лесно от някой колега с инстлирана заводски такава екстра - ако при пускане с паленето на вдигателя започва веднага да духа топло - ясно!
4. Необходими ли са още някакви чарколи или управляващи блокове?
Ще се радвам да решим напълно този въпрос за изява на творческите способности.

Щото докато се затопли купето, на лапето му потичат сополите

16 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани