Проблем при Е39 525Д

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Проблем при Е39 525Д

Мнение от Giorceto » 11 Юни 2007, 0:11

Значи не става върпос за тази която аз карам да поясна предварително.
Имам един приятел със същия модел 2002 година който има огромен проблем, при загрял двигател колата не може да запали докато не изстине?
Колата е карана в Камор и къде ли не и навсякъде казват различно нещо, едни казват помпа, едни дюзи и т.н.
Но понее на дюзите цената на едната е 700 лева е малко рисковано да дадеш 4200 за дюзи и да се окаже помпа .. та въпроса ми е някой имал ли е такъв проблем и знае ли как може да се разреши... ;)
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 23.03.2005
Местоположение: Пловдив
Кара: Е60 LCI 530 xd MT

Мнение от sikar » 11 Юни 2007, 6:44

Смяна на веригата

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 11 Юни 2007, 9:00

Кажи на твоя приятел да Отиде пак в Камор и да им каже,че ако толкова много разбират да изкарат 6 нови дюзи,да ги сложат, да му докажат, че е от тях и тогава да им ги плати :mhihi:

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 11 Юни 2007, 11:30

90% е верига
Между другото колегата отгоре има право:
нека отиде в Дару и им каже да му направят проформа фактура за проблема "топло палене". Нека му сменят инжекторите и ако проблема не се оправи да си понесат разходите докато го оправят. Важното е да се ходи там не със задачи от рода на "сменете ми хххххх" а с проблеми от рода на "нещо ми тропа, не ми работи хххх " и да остави колата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 305
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Разград&Русе
Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
Мечтае да кара: E90 335d

Мнение от BAI_DOBRI » 11 Юни 2007, 13:54

Написах това мнение по повод една случка,която знам за сервиза на "Каргоекспрес" Варна- някакъв с астра (бензинова) отива и казва,че нещо не работи както трябва астрата, хората я погледнали,направили диагностика и му казали,че трябва да се сменят дюзите, ама собственика на колата почнал да развива едни теории,че не било от дюзите и тия в сервиза най-накрая се ядосали извадили комплект чисто нови дюзи сложили ги, колата се оправила и собственика :shock: така,че според мен това е професионално отношение, а не като отидеш примерно когато колата ти губи антифриз и почнат да ти развиват теории да си купуваш нова глава (щото твоята може да е пуканата) а всъщност проблема да се окаже пукнато водно съединение (това го казвам само като пример)

Потребител
Аватар
Мнения: 23
Регистриран на: 11.06.2007
Местоположение: Бургас

Мнение от dim_67 » 11 Юни 2007, 19:36

Аз карам същия модел но 97 година. Проблема излезе от горивната помпа.Срещу 250 лв в Бош сервиз го решиха,но мисля че 2002г са команреал.

Дружба Тийм
Аватар
Мнения: 5675
Регистриран на: 4.05.2002
Местоположение: Keep walking
Пол: Мъж
Кара: 535xD

Мнение от Giorceto » 12 Юни 2007, 13:17

Значи аз също предположих Верига но хората казаха веригата няма общо в цялата история. Някъде Томи от Несебър беше писал че като се разтегли веригата и се губи центровка, но се окава че помпата била електрическа и не е вързана с веригата?
Смиъсл това са думи на майстори аз не съм се интересувал по подробно просто пиша....
Докъдето и да си стигнал, продължавай напред...
Почивки в Турция Почивка в Алания| Почивка в Дидим| Доставка от Англия|

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 12 Юни 2007, 14:12

да и на мен ми казаха че това с паленето няма нищо общо с веригата ,а има общо с електрическия пакет,който се намира близо до филтъра за масло.
Поне така ми казаха майсторите :roll:
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 7.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Мечтае да кара: Скъпо Е30 Кабрио

Мнение от Valio23 » 12 Юни 2007, 19:51

Значи и аз имах тоя проблем и ходих на диагностика:
1. Управление вентилатор на радиатора - Прекъсване - Значи има некъф датчик, дето като позгрее двг-то и кара перката да се върти по-бърже :mhihi:
Ако той е прецакан(или даде грешка), компа не дава на двг-то да запали докат не изстине................

2. Датчик положение на колянов вал -Неприемлив сигнал - Там играта е следната, тоя датчик на кол. вал казва на дюзите кога да пишкат :uups:
ако е прецакан, дюзите се чудят кога по-точно да си свършат работата и.............не пали.

3. Имаш дюза, която "пикае" и ебава раотата :roll:

Мене ми помогна Ирин Шолев от сервиза в Дружба (трябва да се познавате)........ако не......ше дам тел на л.с. да не му правя реклама..............просто проблема с паленето на топло го нема вече :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 12 Юни 2007, 22:23

100% са дюзи, но може да се диагностицира кои точно са дюзите - може да не са и 6те - мисля, че е 50тина лева струва да я пуснат на компа и да излязат кофти дюзите. Веригата не е!!! От нея пали трудно. При кофти дюзи нещо се сдухва и няма палене изобщо докато е топла!

Потребител
Аватар
Мнения: 5
Регистриран на: 15.05.2007

Мнение от rampage » 30 Юни 2007, 23:48

аз имах същия проблем с мойто 525 Д. оказа се датчик за температурата на двигателя. показва по висока температура и колата не пуска нафта (вид заштита). към 250 лв струваше смениха го и сега е ОК

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook