Кофти тракане от мотора, някаде отпред
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Вчера бех в бмв сервис, казаха че тва жужене е от веригата ама и да има нещо друго трябва от нея да се почне. За смяна искат 1200 лв. Иначе точно като бех там шуба беше доста слаб и не съм сигурен дали е точна диагнозата. А за демферната шайба нищо не каза. Ако има проблем в нея няма ли този шум да е постоянен а не както се получава при мене един път го има един го нема?
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
ами доколкото разбрах смяна комплект двете вериги, зъбните колела, обтегач, успокоители, центровки и настройки и работата .. та общо 1200 даже 1250 беше точно. Па дали ше се оправи проблема .. who knows.
- DrMasster
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 8.04.2007
- Местоположение: Пловдив
- Кара: e39 525 tds
Проблема с моито стъргане излезна в тоз чарк:
За тез които не го разпознаха в първия момент това е конзолката на която е хванато амортесиорчето за обтягане на пистовия ремък. Обтягането става чрез обтяжната ролка посредством тази конзолка.
Ако се вгледате във втулката която е набита в големия отвор се вижда как е износено тефлоненото покритие (дано снимките да се виждат добре). Наред с това втулката, незнам по каква причина бе излезнала на вън с около 1-2 мм и е задирала в капачката (вероятно от това е бил и шума) при което тази конзолка е блокирала и при разглобяването се наложи с щанга да я раздвижа. Боклуците които са попаднали между втулката и оста допълнително са усложнили проблема.
Като анализирам цялата таз история си мисля че от токава блокиране на конзолката може да се стигне до разбиване на демферната шайба (700-800 кинта) понеже нейното натоварване в тоз случай ще е неравномерно.

За тез които не го разпознаха в първия момент това е конзолката на която е хванато амортесиорчето за обтягане на пистовия ремък. Обтягането става чрез обтяжната ролка посредством тази конзолка.
Ако се вгледате във втулката която е набита в големия отвор се вижда как е износено тефлоненото покритие (дано снимките да се виждат добре). Наред с това втулката, незнам по каква причина бе излезнала на вън с около 1-2 мм и е задирала в капачката (вероятно от това е бил и шума) при което тази конзолка е блокирала и при разглобяването се наложи с щанга да я раздвижа. Боклуците които са попаднали между втулката и оста допълнително са усложнили проблема.



Като анализирам цялата таз история си мисля че от токава блокиране на конзолката може да се стигне до разбиване на демферната шайба (700-800 кинта) понеже нейното натоварване в тоз случай ще е неравномерно.
19 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани