Прегрява

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.03.2007

Прегрява

Мнение от grants » 17 Май 2007, 10:44

Момчета, вчера както си карам и температурата на колата се вдигна над половината. Спрях, изгасих и около въздушния филтър от някъде се чуваше едно цъкане докато колата стигне нормалната температура. После като запалих и тръгнах пак тръгна да се качва температурата, но като пуснах колата по инерция се върна на мястото си, като дам газ пак се качва. Къде може да е проблема?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 17 Май 2007, 11:14

Привет, с какъв двигател е колата, /дизел, бензин/ много може да са факторите за този проблем, Виско съединител, термостат, ниво на охладителна течност и.тн Дай малко повече информация.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 212
Регистриран на: 11.04.2006
Местоположение: София
Кара: Е60 535d

Мнение от iv0 » 17 Май 2007, 11:25

2.0 бензин

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.03.2007

Мнение от grants » 17 Май 2007, 11:28

iv0 написа:2.0 бензин
:yes:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 344
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: Plovdiv

Мнение от koko29 » 17 Май 2007, 15:35

Колега сменял ли си водна помпа?? Ако е оригиналаната, вътре турбинката е пластмасова и много често превърта в оста, отвън ремъка върти, но перката вътре не, или забавено. :!:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.03.2007

Мнение от grants » 17 Май 2007, 15:44

Nе съм, явно ще трябва да отида на сервиз да ми кажат какво е..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 17 Май 2007, 16:12

iv0 написа:2.0 бензин


Аз те съветвам да направиш следното:
Провери:
1. Ниво на охладителната течност
2. Провери дали ти работи виско съединителя коректно, има изписано доста как се проверява
3.Провери си термостата дане е заминал
4. Провери да няма въздух във водната система ( имаш ли парно, като загрее колата)
Това са неща, които и сам можеш да провериш, ако всичко е ок тогава се замисляй за сервизи водни помпи и.тн
Коя година е колата и с кой двигател си ? М52, М52TU...
Успех!

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.03.2007

Мнение от grants » 17 Май 2007, 16:35

redex като твоята е .. парното си работи
2. провери дали ти работи Виско съединителя коректно, има изписано доста как се проверява - нещо не мога да я намеря тая тема за виското
3.Провери си термостата дане е заминал - а това как се проверява?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 203
Регистриран на: 22.07.2005

Мнение от madeinbg » 17 Май 2007, 16:40

Перката включва ли?

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.03.2007

Мнение от grants » 17 Май 2007, 17:04

Върти си перката..

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 72
Регистриран на: 26.11.2006
Местоположение: София, Пловдив
Пол: Мъж
Кара: е39

Мнение от V_Kanchev » 17 Май 2007, 19:13

Колега, първо пробвай едно обезвъздушаване и после, каквото е да е.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 238
Регистриран на: 22.02.2007

Мнение от BaVaReC19 » 17 Май 2007, 19:37

Бате така карах София-Пловдив , като си карам с газ загрева, пуснем по енерция и температурата спада, тъпо е, ама нямах масло. :mhihi: Та, да не е от маслото? :confused:

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.03.2007

Мнение от grants » 17 Май 2007, 23:40

ще видя утре, но скоро го сменях.. къде ще отиде маслото :) тя перката хубаво върти ама ми се струва, че издава някакав странен шум (по-шумна е някак си) това е на студена кола

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 18 Май 2007, 8:33

grants написа:redex като твоята е .. парното си работи
2. провери дали ти работи Виско съединителя коректно, има изписано доста как се проверява - нещо не мога да я намеря тая тема за виското
3.Провери си термостата дане е заминал - а това как се проверява?

Виско съединителя се проверява, когато двигателя ти е загрял до нормална работна температура с един вестник опираш леко в перката. Ако спре веднага значи е заминал, ако работи трябва да има страхотно съпротивление ( Внимавай да не счупиш перката). Иначе на студен мотор перката е шумна за няколко секунди и след, това се оправя. Говоря за перката, която е от към двигателя не за електрическата на климатика. За термостата, като ти загрее двигателя пипни маркучите на водната система, трябва да са топли и двата. Ако даречем термостата ти е за циклил в затворено положение единия маркуч ( левия) ще е чувствително по-студен от другия. Имах същия проблем, като теб и след смяна на термостат и виско съединител се оправи.
Ако има нещо питай.

Успех

Потребител
Аватар
Мнения: 25
Регистриран на: 4.03.2007

Мнение от grants » 18 Май 2007, 19:51

Ляв маркуч студен, перката спира от вестник и трябва да се долее антифриз.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook