Относно ангренажната верига при TDS

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Относно ангренажната верига при TDS

Мнение от eno » 15 Май 2007, 20:34

Може ли да ми кажете кои са първите признаци, за смяна на веригата?
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 15 Май 2007, 20:43

трудно палене при топъл двигател

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 15 Май 2007, 21:37

е то май други признаци няма, а?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 15 Май 2007, 21:46

Шума на двигателя, променя ли се, като веригата е за смяна или не? тоест става по-шумна?

Става дума за 525ТДС.
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 15 Май 2007, 21:52

Шумен, като от ролка ли?
Може да е от ролка на ремък или нещо подобно.
Пали ли от половин оборот топла?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 270
Регистриран на: 19.04.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от eno » 15 Май 2007, 22:03

Apunch написа:шумен, като от ролка ли, може да е от ролка на ремък или нещо подобно. Пали ли от половин оборот топла?

Някой път пали веднага, някой път се бави с 2-3 секунди, но днес ми се чу по-шумна. Да не е от климатика, защото бях го пуснал?
Proud owner of Мini Cooper S R53 04' and BMW E66 08'

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 15 Май 2007, 22:07

Ми спри го и виж :mhihi: При мен от климатика има специфичен шим който се чува само отвътре. Признаците за веригата май са други, но не пречи да я закараш да я видят!
А за климатика май хората съветват да се кара нон-стоп включен.
Последна промяна Apunch на 16 Май 2007, 11:03, променена общо 3 пъти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 16 Май 2007, 10:39

Apunch написа:...А за климатика май хората съветват да се кара нон-стоп включен.

Това го чувам за първи път :shock:
КОлега, би ли обяснил кое т е кара да мислиш така?
Дали имаш предвид климатроника като "устройство" или пуснат климатик за охлаждане?
Изображение
ИзображениеИзображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 16 Май 2007, 11:02

за компресора говоря. Получавали се утайки и се скапвал фреонът от продължително стоене. Не претендирам, че това е така, но така съм чувал.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 228
Регистриран на: 21.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 750 IA

Мнение от Apunch » 16 Май 2007, 11:12

Или по-скоро през студените сезони да се пуска периодично, за да не разсъхват семерингите и уплътненията!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2287
Регистриран на: 26.01.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320dA 525xd

Мнение от pazokolarov » 16 Май 2007, 11:27

Вероятно са имали предвид записаното в инструкцията за експлоатация, че климатика (за охлаждане - компресора демек) трябва да се включва всеки месец поне за 5-10 мин., не зависимо от външната температура.
Но не мисля, че е голям проблем ако не се прави. Моят не съм го пускал цяла зима и при рполетната проверка си даде максимални параметри - климатика бълва ледени кубчета в купето :mhihi:

Извинявам се за офтопика!
Изображение
ИзображениеИзображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook