Вибрация на таблото при 525 tds

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Вибрация на таблото при 525 tds

Мнение от Venkata » 04 Май 2007, 8:58

Колеги от няколко седмици насам усещам някакви вибрации в таблото, доста неприятни. Ходих в сервиз закачиха я на комп. но нищо всичко е в норма, та въпроса ми е от какво може да са породени тези вибрации? В сервиза ми намекнаха че може да ми е запушен катализатора, но колата си върви нормално

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 454
Регистриран на: 31.12.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535xd LCI

Мнение от Kartoff » 04 Май 2007, 12:18

Ти откаде си сигурен, че върви нормално ? И аз като си купих моята ми се струваше, че върви нормално, ама като махнах катализатора тръгна по друг начин... Все пак трябва да имаш база за сравнение за да кажеш дали върви нормално...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 04 Май 2007, 13:44

Еми сигурен съм, защото като я купих колата преди 6-7 месеца нямаше вибрации а вървеше по същия начин

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 290
Регистриран на: 5.09.2005
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: E60 520d, E83 3.0D, E36 316ti

Мнение от Milcho » 04 Май 2007, 14:21

Тези вибрации влияят ли се от скоростта?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: jb
Кара: Х5is;E30 325i
Детайли за колата: дизела е за тракторите;)

привет на вс. БМВ маняци!

Мнение от tuning_mania » 04 Май 2007, 15:09

помагаите моля! :?:
Имам същия проблем, но на Е39 520i :!:
Вибрации от 1000-2500 оборота. Усе6тат се най-силно по волана и предна част на купето. Двигателя не трепва. Карах я на елкон - замерваха - перфекто работел.
Гърнета няма опрели и тампоните са видимо здрави.
Какво може да е? :(
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 04 Май 2007, 15:25

много сме писали по този въпрос ...
това са тампоните на носачите, които "изглеждат" читави, но с времето гумата се отпуска и почват да поддават при скорост 80-120 км/ч ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 04 Май 2007, 17:40

Проблема не е в движение , а само на място. Обортомера и комп. в сервиза показват 750 - 775 оборота на място, което мисля че е нормално

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 254
Регистриран на: 16.05.2005
Местоположение: София

Мнение от MaxMan » 04 Май 2007, 18:05

Тампони.
Имаш двигател и скоростна кутия на тампони.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 28.04.2007
Местоположение: jb
Кара: Х5is;E30 325i
Детайли за колата: дизела е за тракторите;)

относно вибрациите

Мнение от tuning_mania » 04 Май 2007, 18:07

колега,при мен го прави на място :help: тампоните на двигателя маслени ли са?отван си изглейдат здрави :(
ще карам дизел,като стана земеделец!!![/color]

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 31.10.2005
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: BMW f10/3.0D

Мнение от Venkata » 07 Май 2007, 12:49

Тампоните и на двг. и на скоростите са видимо здрави
Има ли възможност да е от катализатора?

Ледения
Аватар
Мнения: 4798
Регистриран на: 4.10.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е60 535d
Мечтае да кара: из Las Vegas!

Мнение от ICE » 11 Май 2007, 0:17

Перката!
Може да има счупена част и оттам да изпада в резонанс при определени обороти.
Спри двигателя и разгледай много внимателно перката.
Обикновено се отчупва малко парче в периферията, но ти я прегледай цялата.
Това е един от вариантите.
Успех!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1070
Регистриран на: 20.01.2005
Местоположение: у вкъщи
Пол: Мъж
Кара: мел
Мечтае да кара: танк

Мнение от XaMaB » 11 Май 2007, 10:58

Онзи ден в Супер-Дизел ме зарадваха с грешка в компютъра, която според тях се дължала на заминаваща си електроника на помпата.
Симптомите били тресене като е загрял двигателя и при ръчни скорости забиване на муцуната при включване между първа и втора.
С автоматика още не съм усетил такова забиване и за момента мисля да си карам така.
Кой ми затри подписа, за неспазване на правилата, при условие че подписа ми беше по-стар от правилата

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook