Перката на климатика

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 23.03.2007

Перката на климатика

Мнение от бат Оги » 23 Мар 2007, 9:56

Здравейте колеги. До сега не съм виждал да се върти пущината дори и при доста топло време. а климата си бачка нормално. Замериха я и си е наред моторчето. Някой да знае темп. режима. Мерси

Weißwurst-Fresser
Аватар
Мнения: 2687
Регистриран на: 22.11.2003
Местоположение: в рекарото
Кара: F40

Мнение от CheGevara » 23 Мар 2007, 11:28

на мойта старата 520и две години я карах и така не е бачкала - беше запекла. Аз не знаех и случайно в един сервиз я откриха, че не мърда :mhihi: Климатика обаче си работеше нормално, докато един ден при 40 градуса не трябваше да чакам 6 часа на границата - тогава колата загря и по едно време компресора изключи. Търсех моторче да го сменя, обаче 2 ръка никъде нямаше. Свалих го и мислех да го оправям, обаче то 2 год. било спечено и вътре всичко станало едно цяло :mhihi:
Така след това си карах без моторче и си вървеше и климатика си работеше, само когато на място работи, след около 30 мин. почва да вдига водата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 23 Мар 2007, 11:41

Привет,
при мен е същата работа. Точно, както казва Чегевара вече една година. Само в задръстванията трябва да се внимава. Освен перката има и едно съпротивление, което също трябва да се провери дали работи.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 661
Регистриран на: 2.12.2006
Местоположение: София,Бургас
Пол: Мъж
Кара: x5 e70 3.0d,е46 318i

Мнение от zlobicar » 23 Мар 2007, 12:15

И при мен имаше същия проблем. Оказа се, че на перката има едни резистори, които бяха изгориали смених ги и всичко се оправи. Казаха ми, че ако не работи в жегите, натоварва компресора на климатика и може да замине.

Потребител
Аватар
Мнения: 46
Регистриран на: 23.03.2007

мерси много...!!!

Мнение от бат Оги » 23 Мар 2007, 12:36

И на мене така ми казаха, но няма как да се тества сега щото е студено . Иначе перката подавайки 12V. си работи. Лятото ще видим...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 12.09.2005
Местоположение: гр.София

Мнение от redex » 23 Мар 2007, 12:47

zlobicar написа:И при мен имаше същия проблем.оказа се че на перката има едни резистори,които бяха изгориали смених ги и всичко се оправи.Казаха ми че ако не работи в жегите натоварва компресора на климатика и може да замине.


Тези резистори имах в предвит ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 44
Регистриран на: 20.04.2006

Мнение от DON_BOBI » 23 Мар 2007, 17:06

Няма значение че е студено, перката се включва, и сега на моята си бачка дори когато навън е студено.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 338
Регистриран на: 13.09.2004
Местоположение: София
Кара: '97 520i - продадена
Мечтае да кара: M5

Мнение от M5 » 24 Мар 2007, 15:18

Къде точно се намира тая перка? Друго което забелязах е, че при изключване на двигателя нещо продължава да бръмчи. Звука идва някъде от таблото. Казаха ми, че било нормално и било от климатика, но искам да знам какво е. Най-вече се притеснявам да не изтощи акумулатора.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 92
Регистриран на: 20.01.2007
Местоположение: Sofia

Мнение от zillius » 24 Мар 2007, 16:59

Това, което чуваш от таблото е перката на датчика на климатроника, който датчик отчита изменението в темп. на въздуха в купето. И затова когато отвориш врата или прозорец на купето, перката започва да се върти и датчика отчита разликата в темп. Като влезеш и останеш в колата около 5 мин. и перката спира да се върти, така че не се притеснявай няма да ти се изтощи акомулатора! :D

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook