Прекъсване на работата на двигателя / вибрации
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
Прекъсване на работата на двигателя / вибрации
Привет колеги. Появими се един много тъп проблем. Вчера закарах колата да ми смент гарнитурата на клапаните / пускаше малко масло/ Всичко ок смениха ми я но след, като ви взех колата и я покарах се появи едно прекъсване на празен ход. Първоначално, като оставя на ниски обороти направо се тресеше цялата кола. Все едно работи на 5 цилиндъра. Оборотите обаче немърдат. Подържа си нормалните обороти. След престой цяла нощ, сутринта, като запалих нямаше никакъв проблем. Когато двигателя достигна нормална работна температура отново започна да прави проблеми, но този път се появяват, само в движение. Спрях оставих я на място и си работи нормално. Когато потегля и карам с по-ниски обороти 1500-2500 прекъсва относно все едно че работи на 5 цилинфъра. При форсаж няма проблем. Демонтиран е единсветно капака на клапаните и бубините на свещите. самите свещи неса сваляни. Горивния филтър е сменен преди 6-7к км. Аз лично се съмнявам за недобре монтирана бубинка на свещ или дефектирала свещ но всякакви предположения са добре дошли. 

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Имах подобен проблем - като загрее двигатела и почва да тресе не мени обороти и т.н.
счупена лопатка на перката за охлаждане на антифриза. При студен мотор почти не се върти и не тресе като стопли се включва виското и почва да тресе.

- Lucky
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 1619
- Регистриран на: 10.11.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520 '97, E3 2500 '69
- Мечтае да кара: 5GT 535i
Трябва да се закачи на стенд какво ще покаже. Ако има проблем с тоците ще си признае лесно. Така трудно ще хванеме проблема.
Привет,
Колеги локализирах проблема и го реших. Бобините и свещите бяха влажни. Незнам, какво е правил майстора и защо има вода но след обилно подсушаване сглобих всичко и колата пее. Направих няколко старта до прекъсвач, оставих я да истине и запалих на студен мотор няма проблем. Утре сутрин ако даде някакви симптоми ще пиша. За сега приемам че проблема е решен. Благодаря на всички, които дадоха мнения
Колеги локализирах проблема и го реших. Бобините и свещите бяха влажни. Незнам, какво е правил майстора и защо има вода но след обилно подсушаване сглобих всичко и колата пее. Направих няколко старта до прекъсвач, оставих я да истине и запалих на студен мотор няма проблем. Утре сутрин ако даде някакви симптоми ще пиша. За сега приемам че проблема е решен. Благодаря на всички, които дадоха мнения

- Dozo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 449
- Регистриран на: 29.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 520i
Та значи колеги ето един съвет от мен. Но с лека предистория. Преди около месец реших да направя диагностика, замерване на компресия и тн. След всичката тази галимация се качвам на колата паля и цял ден безгрижно си карам. На следващата сутрин доволен се качвам в колата и ...... греда. Опитвам се да запаля, а колата ми се сърди. Според мен се събудиха само 4 цилиндъра. Зад колата излизат едни турла все едно съм дизел. Криво-ляво възпламених я. И се почва едно мислене от кво ще е туй. Викам си: я да си проверя бобините. Извадих, позабърсах и нещата си дойдоха на място. 2 дена след това отивам да ми сменят свещите. Значи, маистора ги сменя и ми разправя да отида до аптеката и да купя чист спирт. АЗ така
, а той така
Казвам му аз, че бутилка водка или уиски ще свършат по-добра работа, ама той си държи на своето. Та спирта бил за почистване на бобините. И според него това била почти задължителна опреация при свалянето им, за да няма проблем с паленето. Съответно съвета ми е правете го това нещо.


7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани