Проблем с палене/ток
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
4 мнения
• Страница 1 от 1
- Comrade
- Потребител
-
- Мнения: 17
- Регистриран на: 13.04.2015
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525d Touring
Проблем с палене/ток
Здравейте колеге,
Вчера слизам по обяд при колата слагам ключа , завъртам на "1" и таблото примигна сягаш странно заразклатиха се за секунда стрелките на темп. и резервоара и уж се нормализира - завъртях да запаля и почна едно странно цъкане но сякаш от няколко места ( обикновено съм чувал само едно при паднал акумулатор .. ) и въобще не се и опита да завърти .. така 3-4 пъти .. викам си акумулатора е на годинка би трябвало да има живот в него.
Все пак махнах минуса от акумулатора за 5-6 секунти , сложих го , вкарах ключа всичко светна както трябва , запалих - завъртя и запали без проблеми. До тук ОК , ходих из града гасих я 4-5 пъти всичко точно. Прибрах се към 5, към 8 слизам , напозициа "1" светна таблото нормално , завъртях да запали - таблото огасна , ни цък ни стон нищо. изнервих пък и не ми се занимаваше , заключих и се прибрах. Днес по обяд слизам викам първо ще премеря акумулатора - 5.6V. Идваха даваха ми ток седя с две коли по 20ина минути при опити за палене прицъква пак сейно няма ток. След като си заминаха помагачите реших да я замеря - 12.7 .. въртя пак цъкане и не върти. направих операцията с махането на минуса и си запали ...
Майстора ми вика че вероятно е стартер, но как махането на минуса влиае на стартера.. и какво прави стартера нощем че да ми е съборил акумулатора..
Благодаря предварително
Вчера слизам по обяд при колата слагам ключа , завъртам на "1" и таблото примигна сягаш странно заразклатиха се за секунда стрелките на темп. и резервоара и уж се нормализира - завъртях да запаля и почна едно странно цъкане но сякаш от няколко места ( обикновено съм чувал само едно при паднал акумулатор .. ) и въобще не се и опита да завърти .. така 3-4 пъти .. викам си акумулатора е на годинка би трябвало да има живот в него.
Все пак махнах минуса от акумулатора за 5-6 секунти , сложих го , вкарах ключа всичко светна както трябва , запалих - завъртя и запали без проблеми. До тук ОК , ходих из града гасих я 4-5 пъти всичко точно. Прибрах се към 5, към 8 слизам , напозициа "1" светна таблото нормално , завъртях да запали - таблото огасна , ни цък ни стон нищо. изнервих пък и не ми се занимаваше , заключих и се прибрах. Днес по обяд слизам викам първо ще премеря акумулатора - 5.6V. Идваха даваха ми ток седя с две коли по 20ина минути при опити за палене прицъква пак сейно няма ток. След като си заминаха помагачите реших да я замеря - 12.7 .. въртя пак цъкане и не върти. направих операцията с махането на минуса и си запали ...
Майстора ми вика че вероятно е стартер, но как махането на минуса влиае на стартера.. и какво прави стартера нощем че да ми е съборил акумулатора..
Благодаря предварително

- tago77
- Потребител
-
- Мнения: 30
- Регистриран на: 28.09.2017
- Местоположение: Каварна
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330д
- Мечтае да кара: Подводнца
Re: Проблем с палене/ток
Зареди си акомулатора и пробваи пак.
Re: Проблем с палене/ток
колега 2-3 пъти се случвало това и проблема беше в лоша връзка на клемата на акумулатора
Re: Проблем с палене/ток
ти като мери акумулатора откачи ли клемите?няма как да си го мерил 5.6В и след 10мин да си запалил.Може да имаш лоша връзка на масата и затова като извадиш клемата се оправя,изчисти я и я стегни хубаво
4 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани