Проблем с оборотите на m52b20
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- Sasho_snegorina
- Потребител
-
- Мнения: 34
- Регистриран на: 28.07.2011
- Пол: Мъж
Проблем с оборотите на m52b20
Здравейте, колеги. От скоро съм собственик на Bmw e39, мотор m52b20, единичен ванос. Проблемът е, че когато моторът е студен, не работи нормално. Сутрин на студено пали без никакво замисляне, първите 3-4 секунди работи перфектно, след което оборотите започват да падат и колата изгасва, ако не й дам газ допълнително с педала. При равномерно натиснат педал на газта също гасне, трябва да се припомпва. Двигателя не работи равномерно, сякаш не работят всички 6 цилиндъра, тресе се доста. Стрелката на температурата, стигне ли до средата на синия сектор, всичко се нормализира и двигателя заработва чисто и без шумове и притрисания. При загрял мотор обаче колата няма достатъчно мощност, колата тръгва да върви добре едва в диапазона 5500-6500 оборота. Пробвах да я покарам с откачен дебитомер и ускорението беше една идея по-добре, но надали проблемът е изцяло в него.
Последна промяна Sasho_snegorina на 24 Авг 2017, 20:32, променена общо 1 път
- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Смени го с 2.8 

- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Sasho_snegorina написа:Здравейте, колеги. От скоро съм собственик на Bmw e39, мотор m52b20, единичен ванос. Проблемът е, че когато моторът е студен, не работи нормално. Сутрин на студено пали без никакво замисляне, първите 3-4 секунди работи перфектно, след което оборотите започват да падат и колата изгасва, ако не й дам газ допълнително с педала. При равномерно натиснат педал на газта също гасне, трябва да се припомпва. Двигателя не работи равномерно, сякаш не работят всички 6 цилиндъра, тресе се доста. Стрелката на температурата, стигне ли до средата на синия сектор, всичко се нормализира и двигателя заработва чисто и без шумове и притрисания. При загрял мотор обаче колата няма достатъчно мощност, колата тръгва да върви добре едва в диапазона 5500-6500 оборота. Пробвах да я покарам с откачен дебитомер и ускорението беше една идея по-добре, но надали проблемът е изцяло в него.
+1 същия проблем го имам и аз....Сменил съм свещи,бубини,лули,клапан картерни газове и горивен филтър..Резултата е нулев.На диагностика не излиза нищо..Във вторник ще карам да ми чистят дюзите,че при мен мерише на разлят бензин сутрин от ауспуха...
- badsharki
- ентусиаст
-
- Мнения: 1428
- Регистриран на: 23.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xd
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Моторчето за празен ход проверихте ли?
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Не..дай малко инфо как се сваля и чисти
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Проблем с оборотите на m52b20
стъпковото е на много удобно място и се сваля сравнително лесно за БМВ
като махнеш дросела ще го видиш
при мен проблема го имаше и от както измих моторчето с бензин се оправи
напълних го и стоя така 2-3 часа. от тогава няма проблем с оборотите при първи старт
но имам друго което става .. като запаля и е студено и колата е седяла да кажем 2-3 дни за около минута изчезва един цилиндър докато не мине 30-40 градуса мотора
оказа се че няколко лули са ми се разпаднали долу където влизат в свещите и е възможно да прави някаъв конденз и да става като когато си намокриш кабелите на колата след миене..
на диагностика не открива нищо..
мъчил съм го и за живи данни за мис фаяър да ми каже поне къде .. но за проклетия когато навържа ОБД мотора все си заработва както трябва..
това дали си с М52Б20 или Б28 не значи, че си застрахован от подобен проблем. моторите са си стари и е нормално едно по едно да издишат нещата по тях
като махнеш дросела ще го видиш
при мен проблема го имаше и от както измих моторчето с бензин се оправи
напълних го и стоя така 2-3 часа. от тогава няма проблем с оборотите при първи старт
но имам друго което става .. като запаля и е студено и колата е седяла да кажем 2-3 дни за около минута изчезва един цилиндър докато не мине 30-40 градуса мотора
оказа се че няколко лули са ми се разпаднали долу където влизат в свещите и е възможно да прави някаъв конденз и да става като когато си намокриш кабелите на колата след миене..
на диагностика не открива нищо..
мъчил съм го и за живи данни за мис фаяър да ми каже поне къде .. но за проклетия когато навържа ОБД мотора все си заработва както трябва..

това дали си с М52Б20 или Б28 не значи, че си застрахован от подобен проблем. моторите са си стари и е нормално едно по едно да издишат нещата по тях
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Аз се съмнявам при мен да е от стъпковото,защото когато колата изгасне после трудно пали..като на заминал стартер вие.Казаха ми че най-вероятно било измивало дюзите...Какво означава незнам хаха
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с оборотите на m52b20
На живи данни при мен сутрин като я запаля и прави въпросния проблем вкарва по 30 килограма въздух,след като се нормализира работата са по 10-11.Дебитомер ?
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Не, нормално е като загрее да падне на 10-13 кг/ч. При мен този проблем със оборотите се оправи след смяна на уплътненията на ваноса и презацепване на веригата.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Същите признаци ли имаше като тези на колегата и моите?Под загряване разбирай средата на синия сектор...При мен проблема се появи след смяна на гарнитура на глава
- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Абсолютно същите бяха. Може да не са я зацепили както трябва при слагането, а може и да се е разтегнала с годините.
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Това може ли да се хване с някаква диагностика или разглабяне му е майката ?
- stenlipk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 308
- Регистриран на: 3.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
- Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....
Re: Проблем с оборотите на m52b20
Първата ако не се лъжа е датчик входящ въздух.От него може да НИ идват проблемите мисля
- Kroki
- Дон Кроки
-
- Мнения: 4208
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: За триене
Не се е намерило решение на проблема и колата е продадена.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки неКакто аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани