Проблем с оборотите на m52b20

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 28.07.2011
Пол: Мъж

Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от Sasho_snegorina » 07 Яну 2016, 21:54

Здравейте, колеги. От скоро съм собственик на Bmw e39, мотор m52b20, единичен ванос. Проблемът е, че когато моторът е студен, не работи нормално. Сутрин на студено пали без никакво замисляне, първите 3-4 секунди работи перфектно, след което оборотите започват да падат и колата изгасва, ако не й дам газ допълнително с педала. При равномерно натиснат педал на газта също гасне, трябва да се припомпва. Двигателя не работи равномерно, сякаш не работят всички 6 цилиндъра, тресе се доста. Стрелката на температурата, стигне ли до средата на синия сектор, всичко се нормализира и двигателя заработва чисто и без шумове и притрисания. При загрял мотор обаче колата няма достатъчно мощност, колата тръгва да върви добре едва в диапазона 5500-6500 оборота. Пробвах да я покарам с откачен дебитомер и ускорението беше една идея по-добре, но надали проблемът е изцяло в него.
Последна промяна Sasho_snegorina на 24 Авг 2017, 20:32, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от Vanqu1sh » 07 Яну 2016, 22:17

Смени го с 2.8 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от stenlipk » 08 Яну 2016, 18:56

Sasho_snegorina написа:Здравейте, колеги. От скоро съм собственик на Bmw e39, мотор m52b20, единичен ванос. Проблемът е, че когато моторът е студен, не работи нормално. Сутрин на студено пали без никакво замисляне, първите 3-4 секунди работи перфектно, след което оборотите започват да падат и колата изгасва, ако не й дам газ допълнително с педала. При равномерно натиснат педал на газта също гасне, трябва да се припомпва. Двигателя не работи равномерно, сякаш не работят всички 6 цилиндъра, тресе се доста. Стрелката на температурата, стигне ли до средата на синия сектор, всичко се нормализира и двигателя заработва чисто и без шумове и притрисания. При загрял мотор обаче колата няма достатъчно мощност, колата тръгва да върви добре едва в диапазона 5500-6500 оборота. Пробвах да я покарам с откачен дебитомер и ускорението беше една идея по-добре, но надали проблемът е изцяло в него.


+1 същия проблем го имам и аз....Сменил съм свещи,бубини,лули,клапан картерни газове и горивен филтър..Резултата е нулев.На диагностика не излиза нищо..Във вторник ще карам да ми чистят дюзите,че при мен мерише на разлят бензин сутрин от ауспуха...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1428
Регистриран на: 23.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 530xd

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от badsharki » 09 Яну 2016, 8:15

Моторчето за празен ход проверихте ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от stenlipk » 09 Яну 2016, 14:39

Не..дай малко инфо как се сваля и чисти

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от ares2 » 10 Яну 2016, 0:04

стъпковото е на много удобно място и се сваля сравнително лесно за БМВ
като махнеш дросела ще го видиш
при мен проблема го имаше и от както измих моторчето с бензин се оправи
напълних го и стоя така 2-3 часа. от тогава няма проблем с оборотите при първи старт
но имам друго което става .. като запаля и е студено и колата е седяла да кажем 2-3 дни за около минута изчезва един цилиндър докато не мине 30-40 градуса мотора
оказа се че няколко лули са ми се разпаднали долу където влизат в свещите и е възможно да прави някаъв конденз и да става като когато си намокриш кабелите на колата след миене..
на диагностика не открива нищо..
мъчил съм го и за живи данни за мис фаяър да ми каже поне къде .. но за проклетия когато навържа ОБД мотора все си заработва както трябва.. :banghead:

това дали си с М52Б20 или Б28 не значи, че си застрахован от подобен проблем. моторите са си стари и е нормално едно по едно да издишат нещата по тях
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от stenlipk » 10 Яну 2016, 13:35

Аз се съмнявам при мен да е от стъпковото,защото когато колата изгасне после трудно пали..като на заминал стартер вие.Казаха ми че най-вероятно било измивало дюзите...Какво означава незнам хаха

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от stenlipk » 13 Яну 2016, 12:42

На живи данни при мен сутрин като я запаля и прави въпросния проблем вкарва по 30 килограма въздух,след като се нормализира работата са по 10-11.Дебитомер ?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от spacepl » 13 Яну 2016, 13:31

Не, нормално е като загрее да падне на 10-13 кг/ч. При мен този проблем със оборотите се оправи след смяна на уплътненията на ваноса и презацепване на веригата.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от stenlipk » 13 Яну 2016, 13:38

Същите признаци ли имаше като тези на колегата и моите?Под загряване разбирай средата на синия сектор...При мен проблема се появи след смяна на гарнитура на глава

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от spacepl » 13 Яну 2016, 14:48

Абсолютно същите бяха. Може да не са я зацепили както трябва при слагането, а може и да се е разтегнала с годините.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от stenlipk » 13 Яну 2016, 17:21

Това може ли да се хване с някаква диагностика или разглабяне му е майката ?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 308
Регистриран на: 3.06.2014
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Детайли за колата: Най-лъскавата скъпа таратайка....

Re: Проблем с оборотите на m52b20

Мнение от stenlipk » 26 Яну 2016, 12:14

Първата ако не се лъжа е датчик входящ въздух.От него може да НИ идват проблемите мисля

Дон Кроки
Аватар
Мнения: 4208
Регистриран на: 14.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: и се усмихва :)
Мечтае да кара: със сина ми :)
Детайли за колата: С всички възможни екстри.

Re: За триене

Мнение от Kroki » 25 Авг 2017, 8:15

Не се е намерило решение на проблема и колата е продадена.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d

drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не :lol: Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите :mhihi:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook