ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от mimo1987 » 23 Юни 2017, 17:01

Колеги колата както давам на 1скорост и загасна и дотам.проверих бушони релето на помпата в резервуара помпата си работи прави налягане но няма токове до нея.също пробвах и с спреи да запали също няма признаци откакво може да е какво да търся.ако е имобилаизера ми казаха че няма да пуска ток на стартера а тя си върти даи те съвете какво да търся.имам диагностика но нехваща мотора 20миновата букса е.дали компа е заминал и как....

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2276
Регистриран на: 14.01.2005
Местоположение: София Сити
Пол: Мъж
Кара: е30 м50б25
Мечтае да кара: и да си свирка...

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от KPETEH » 23 Юни 2017, 17:09

викни си майстор, сам няма се оправиш
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от ShibinG » 23 Юни 2017, 17:40

Имах същия проблем , беше имобилайзера , колата си върти помпата пуска нафта ,но колата не пали . Прочетете я на диагностика 99% EWS и 1% датчик колянов вал . :)
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от mimo1987 » 23 Юни 2017, 18:00

ShibinG написа:Имах същия проблем , беше имобилайзера , колата си върти помпата пуска нафта ,но колата не пали . Прочетете я на диагностика 99% EWS и 1% датчик колянов вал . :)
колега на диагностика двигателя не го хваща другите неща като абс аербеци и др ок но двигателя не го открива вобще

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от ShibinG » 23 Юни 2017, 18:18

Направете такъв мод на кабела ,с който я четете и ще прочете двигателя и скоростите : http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1333769778

п.п. 7 и 8 пин трябва да се "сдвоят" :)
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от mimo1987 » 23 Юни 2017, 19:28

ShibinG написа:Направете такъв мод на кабела ,с който я четете и ще прочете двигателя и скоростите : http://www.e90post.com/forums/attachmen ... 1333769778

п.п. 7 и 8 пин трябва да се "сдвоят" :)

колата не е с OBD а е с кръглата букса 97 год. е

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 309
Регистриран на: 28.07.2008
Местоположение: Бургас

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от r3s1s74nc3 » 23 Юни 2017, 21:43

ShibinG написа:Имах същия проблем , беше имобилайзера , колата си върти помпата пуска нафта ,но колата не пали . Прочетете я на диагностика 99% EWS и 1% датчик колянов вал . :)


На ТДС-а освен компресия и нафта друго не му трябва , за да запали . Демек ако помпата пуска гориво към дюзите , няма как да не запали ( друг е въпроса колко бара вдига помпата , защото ако прави малко налягане , няма да стане ) . Дюзите са механични и им трябва единствено налягане , за да почнат да впръскват , не ги управлява ECU-то .

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 25.04.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39tdsA "97
Мечтае да кара: c63amg

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от ShibinG » 24 Юни 2017, 9:31

Дюзите са механични ,но помпата е с ел. упрваление , при дефектирал ews няма да пусне нафта към дюзите.Случвало ми се е и затова го казвам със 100% сигурност на тдс 97ма.

п.п. OBD буксата има преход към кръглата и той не се променя само OBD кабела се модва , ако я четете с китайските кабели на INPA иначе ако я четете с bmw scaner трябва да прочете мотора без проблем .
6>4

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от mimo1987 » 24 Юни 2017, 14:11

ShibinG написа:Дюзите са механични ,но помпата е с ел. упрваление , при дефектирал ews няма да пусне нафта към дюзите.Случвало ми се е и затова го казвам със 100% сигурност на тдс 97ма.

п.п. OBD буксата има преход към кръглата и той не се променя само OBD кабела се модва , ако я четете с китайските кабели на INPA иначе ако я четете с bmw scaner трябва да прочете мотора без проблем .

отвоеих кабелине да погледна към компа да ли има + има някви 4 волта.дали всичко идва от ивс-а мамкаму....

Старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 12843
Регистриран на: 10.08.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: F11 535d, E84 2.3d

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от vld » 02 Юли 2017, 11:40

Колега на тия кои компютъра не се поврежда, общо взето почти никога, нито пък му спира захранването.
За да не пали вероятните причини са няколко, повреден датчик колянов вал, повреден клапан за спиране на горивото, намира се на ГНП.
За проверка можеш да разхлабиш една тръбичка за нафта която влиза в дюзата и да завъртиш ако не пръска нафта можеш да свали този клапан и да му махнеш вътрешната част да го върнеш обратно и да пробваш да запалиш.Това за пробата после ще си го смениш и нне се притеснявай и без него колата гасне ДДЕ спира мотора и без него.
Подкачващата помпа в резервоара не е фактор и да е повредена ако има повечко нафта колата ще запали.
Просто първо провери дали стига нафта до цилиндрите.
Може и да е загубила синхронизацията на ЕВС-ДДЕ, ама това да се случи докато колата е запалена е малко вероятно.
И диагностика на тоя мотор на моторната електроника може да се направи само с ГТ1 жълта глава или с АДС интерфейс за инпа ГТ1, всякакви други кабелчета за по 2.20 не става!
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 255
Регистриран на: 27.03.2008
Местоположение: gr.levski obl.Pleven

Re: ТДС както върви и огасна ПОМОЩ!!

Мнение от mimo1987 » 02 Юли 2017, 12:36

vld написа:Колега на тия кои компютъра не се поврежда, общо взето почти никога, нито пък му спира захранването.
За да не пали вероятните причини са няколко, повреден датчик колянов вал, повреден клапан за спиране на горивото, намира се на ГНП.
За проверка можеш да разхлабиш една тръбичка за нафта която влиза в дюзата и да завъртиш ако не пръска нафта можеш да свали този клапан и да му махнеш вътрешната част да го върнеш обратно и да пробваш да запалиш.Това за пробата после ще си го смениш и нне се притеснявай и без него колата гасне ДДЕ спира мотора и без него.
Подкачващата помпа в резервоара не е фактор и да е повредена ако има повечко нафта колата ще запали.
Просто първо провери дали стига нафта до цилиндрите.
Може и да е загубила синхронизацията на ЕВС-ДДЕ, ама това да се случи докато колата е запалена е малко вероятно.
И диагностика на тоя мотор на моторната електроника може да се направи само с ГТ1 жълта глава или с АДС интерфейс за инпа ГТ1, всякакви други кабелчета за по 2.20 не става!

Мерси колега но колата я оправих,масите към компа бяха хлабави и след това към помпата релето не пускаше ток.Иначе за закачането с делфи свърши работа...

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook