Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Здравейте, ще ме извините ако е говорено по темата но точно за това което искам да питам не намерих никъде да е писано. Та въпроса ми е мога ли да взема сигнал от CD Changer-a и да го пусна към усилвателя? Идеята ми е да работи усилвателя и баса само като се слушат дискове от Changer-а. Така сигнала няма да се взима от задните колони и ще е по-добър (поне аз така си мисля
). Забравих да кажа че съм с оригиналното радио с касетка (има и бутони за бас-а и требал-а, както и баланс на говорителите). Също така да спомена че CD Changer-а е сменян и сега е Sony Xplod и чете мп3-ки (ако модела на чейджъра има значение де
).


Re: Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Да всъщност си прав
така няма да мога да оправлявам баса което е тъпо
не се бях замислял за това
понеже не искам да сменям радиото понеже трябва да разваля таблото и затова ми се искаше да измисля друг начин
но явно ще трябва да взема сигнал от някоя от задните колони за да свържа усилвателя и баса
а аз има ли как да разбера дали имам усилватели и къде трябва да се намират в купето?





- spacepl
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3352
- Регистриран на: 29.03.2007
- Местоположение: Pleven
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530D F07 530D
- Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
- Детайли за колата: трошляче някакво :)
Re: Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Я дай някакви снимки как го управляваш тоя чейнджър Сони, че ми стана интересно. От оригиналното радио ли?
Re: Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Нямам усилвател при чейнджъра
, а за самия чейнджър не знам как е свързан
така я взех от германия, и аз се учудих като видях че е сменян но си работи нормално - на снимката се вижда:
Бях писал в една тема че имам и един кабел в жабката който излиза някъде от към радиото но не знам от къде точно и не знам за какво случи този кабел. Има надписи на него и те са: Pbt-gf10 BMW 8373972. Като сваля радиото и видя от къде идва ще пиша да помогнете за какво може да се използва


Бях писал в една тема че имам и един кабел в жабката който излиза някъде от към радиото но не знам от къде точно и не знам за какво случи този кабел. Има надписи на него и те са: Pbt-gf10 BMW 8373972. Като сваля радиото и видя от къде идва ще пиша да помогнете за какво може да се използва

Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Аз правих такава инсталация.
Усилвателя който сложих е JBL както и всички говорители които смених по колата са JBL + баса отзад JBL.
Усилвателя има вход за високо ниво, т.е. сигнала се взема от задните 2 говорителя, а remote control се взема от антенния усилвател понеже е най-близо.
Антенния усилвател се намира в лявата задна странична колона и на него има една букса само с 1 бяло кабелче, то идва от пин13 от буксата на радито. Това е ремот контрола, като включиш музиката от МИД-а ти включва антенния усилвател, следователно и усилвателя за баса отзад и други усилватели както аз имам за говорителите в купето.
Това е ... просто трябва да си прекараш 3 кабела, по 1 от 2-та говорителя и 1 за ремот контрола.
За звуковия сигнал обаче гледай да спазиш + и - .
П.С. От чейнджъра сигнал не можеш да вземеш по простата причина че е слаб и е постоянен, т.е. той не подлежи на регулиране тъй като това е входен сигнал към радиото.
Ако имаш вече усилвател купен и той няма вход за високо ниво, ще ти трябва high -> low филтър като това
Така че сигнал от CD changer за усилвателя няма как да стане, тъй като контрола на звука е от радиото а не от чейнджъра.
Усилвателя който сложих е JBL както и всички говорители които смених по колата са JBL + баса отзад JBL.
Усилвателя има вход за високо ниво, т.е. сигнала се взема от задните 2 говорителя, а remote control се взема от антенния усилвател понеже е най-близо.
Антенния усилвател се намира в лявата задна странична колона и на него има една букса само с 1 бяло кабелче, то идва от пин13 от буксата на радито. Това е ремот контрола, като включиш музиката от МИД-а ти включва антенния усилвател, следователно и усилвателя за баса отзад и други усилватели както аз имам за говорителите в купето.
Това е ... просто трябва да си прекараш 3 кабела, по 1 от 2-та говорителя и 1 за ремот контрола.
За звуковия сигнал обаче гледай да спазиш + и - .
П.С. От чейнджъра сигнал не можеш да вземеш по простата причина че е слаб и е постоянен, т.е. той не подлежи на регулиране тъй като това е входен сигнал към радиото.
Ако имаш вече усилвател купен и той няма вход за високо ниво, ще ти трябва high -> low филтър като това
Така че сигнал от CD changer за усилвателя няма как да стане, тъй като контрола на звука е от радиото а не от чейнджъра.
Re: Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Мерси много за отговора, имам само някой въпроси
1. когато сложи усилвател за колоните от купето промени ли се звука или ти си сменил и оригиналното радио с друго? Защото аз не искам да сменям радиото искам да си е стандартното че иначе мн пластмаса по таблото се слага. И понеже искам да сложа само усилвател за колоните в купето и искам да знам дали има ефетк? Както и къде си го разположил че ми се струва че мн кабели трябва да се опъват от всеки говорител?
2. След като си сложил и бас с усилвател чува ли се добре, понеже четох, че много добре бил шумоизолиран багажника и казват че не се чувало много и трябвало да се режат някакви ламарини
Аз имам усилвател и туба която си ги слушах в старата кола, но е мн голяма (12' е баса) и не мисля да я слагам а да си направя нещо по-малко (10' или 8') но по-качествено.
Така че усилвателя ще гледам като го взимам да е с такъв вход за високо ниво
Ако можеш да качиш снимки как си разположил усилвателите и тубата и на самите говорители ще е полезно
Иначе цялата инсталация за колко време я направи
имаше ли 1 ден или не е толкова сложно колкото си мисля 

1. когато сложи усилвател за колоните от купето промени ли се звука или ти си сменил и оригиналното радио с друго? Защото аз не искам да сменям радиото искам да си е стандартното че иначе мн пластмаса по таблото се слага. И понеже искам да сложа само усилвател за колоните в купето и искам да знам дали има ефетк? Както и къде си го разположил че ми се струва че мн кабели трябва да се опъват от всеки говорител?
2. След като си сложил и бас с усилвател чува ли се добре, понеже четох, че много добре бил шумоизолиран багажника и казват че не се чувало много и трябвало да се режат някакви ламарини

Аз имам усилвател и туба която си ги слушах в старата кола, но е мн голяма (12' е баса) и не мисля да я слагам а да си направя нещо по-малко (10' или 8') но по-качествено.
Така че усилвателя ще гледам като го взимам да е с такъв вход за високо ниво

Ако можеш да качиш снимки как си разположил усилвателите и тубата и на самите говорители ще е полезно



- Giovanni
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 662
- Регистриран на: 17.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Аз затова написах че правих същата инсталация при мен, не съм сменял радиото, всичко си е оригинално и си слушам от чейнджъра.
Кабел за всеки говорител няма нужда да се прекарва, колата си има такива които са при радиото.
Комплектите които ползвам са jbl gto-509c 2 комплекта във вратите и на кората отзад + още 1 комплект за задните врати gto 19t.
Ламарината зад подлакътника отзад я срязах да... нямаше как, наистина изолацията си е на ниво. След което то там си има кожено парче с лепенка за да скрива дупката.
Усилвателя за баса и самия бас отзад са нищо сериозно, jbl cs-1204b и усилвател .. не помня модела но е горе-долу с размерите на чейнджъра и там го монтирах, не исках силна музика (то пак си свири доста силно
), а качествена и съм доволен от резултата.
Всичко си пасва все едно са правени специално за е39.
Малките усилвателчета са монтирани над кората на шофьорската страна. Кабелите за говорителите съм ги срязал от буксата но естествено си оставих дължина повече от 10см и им кримпнах обувки за да може да си сменям инсталацията лесно когато поискам. Така кабелите на тия 2 малки усивателчета са не по-дълги от 1м за говорителите, а захранването им е от една точка(разклонителна кутийка зад волана близо до колмилния прът) на която са щракнати плюсове с един дебел кабел и няколко тънки. А за баса в багажника, както споменах, също е малък по размер усилвателя и е разположен в джоба при чейнджъра. Неговите кабели за ток са от другия джоб от акомулатора и са скрити под пласмасовата греда отзад, дължината им мисля че е около 1.50м, а аудио кабела към буфера е около 1.20м скрит под кората.
Трябва да си свалиш кората отзад за да вземеш сигнал от говорителите за усилвателя за баса, ако знаеш точно кои са кабелите може и без да сваляш кората, но седалката + облегалката със сигурност ще трябва както и лявата кора на колонката, зад плафона имаш антенен усилвател, за да вземеш сигнал който да включва усилвателя като си включих радиото от МИД-а.
Няма нужда да прекарваш дълги кабели от отпред, отзад си има всички нужни сигнали за инсталация на бас + усилвател
Кабел за всеки говорител няма нужда да се прекарва, колата си има такива които са при радиото.
Комплектите които ползвам са jbl gto-509c 2 комплекта във вратите и на кората отзад + още 1 комплект за задните врати gto 19t.
Ламарината зад подлакътника отзад я срязах да... нямаше как, наистина изолацията си е на ниво. След което то там си има кожено парче с лепенка за да скрива дупката.
Усилвателя за баса и самия бас отзад са нищо сериозно, jbl cs-1204b и усилвател .. не помня модела но е горе-долу с размерите на чейнджъра и там го монтирах, не исках силна музика (то пак си свири доста силно

Всичко си пасва все едно са правени специално за е39.
Малките усилвателчета са монтирани над кората на шофьорската страна. Кабелите за говорителите съм ги срязал от буксата но естествено си оставих дължина повече от 10см и им кримпнах обувки за да може да си сменям инсталацията лесно когато поискам. Така кабелите на тия 2 малки усивателчета са не по-дълги от 1м за говорителите, а захранването им е от една точка(разклонителна кутийка зад волана близо до колмилния прът) на която са щракнати плюсове с един дебел кабел и няколко тънки. А за баса в багажника, както споменах, също е малък по размер усилвателя и е разположен в джоба при чейнджъра. Неговите кабели за ток са от другия джоб от акомулатора и са скрити под пласмасовата греда отзад, дължината им мисля че е около 1.50м, а аудио кабела към буфера е около 1.20м скрит под кората.
Трябва да си свалиш кората отзад за да вземеш сигнал от говорителите за усилвателя за баса, ако знаеш точно кои са кабелите може и без да сваляш кората, но седалката + облегалката със сигурност ще трябва както и лявата кора на колонката, зад плафона имаш антенен усилвател, за да вземеш сигнал който да включва усилвателя като си включих радиото от МИД-а.
Няма нужда да прекарваш дълги кабели от отпред, отзад си има всички нужни сигнали за инсталация на бас + усилвател
- bimmy
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 4.06.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d е39
- Мечтае да кара: Само BMW
Re: Сигнал за усилвател от CD Changer-a
Колеги и аз искам да си сложа тубата в колата но не знам кое точно е това кабелче за ремот контрола че аз не виждам бели кабели при мен
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани